Η νέα τάση θέλει να σχεδιάζουμε λογότυπα οίκων στα νύχια μας. Το έκανε και η Gigi

Τον τελευταίο καιρό έχουμε συνηθίσει το nail art να έρχεται από την Κορέα η οποία με μινιμαλιστικά trends ορίζει τι είναι hot και τι είναι not στα νύχια μας ΤΩΡΑ. Τα cuticle cuffs και το nail contouring που σου έχουμε δείξει με την αγαπημένη μας Άννα Αλμπάνη εδώ και εδώ είναι δύο χαρακτηριστικά παραδείγματα.

Αλλά να που την περασμένη εβδομάδα στο πλαίσιο του New York Fashion Week ο οίκος Marc Jacobs μας θύμισε ότι και ο δυτικός κόσμος είναι “παρών” και αν θέλει μπορεί να κάνει αρκετή φασαρία σε ό,τι έχει να κάνει με τις τάσεις. Στην προκειμένη στα νύχια, είδαμε το λεγόμενο logo designer nail art με τα μοντέλα να βγαίνουν στο catwalk και να έχουν στα νύχια τους το λογότυπο του σχεδιαστή.

Όμως, δεν είναι ούτε ο πρώτος ούτε ο μόνος που το έκανε. Αρκετό καιρό πριν η Gigi Hadid έβαψε τα νύχια της με το λογότυπο του Tommy Hilfiger στο πλαίσιο της συνεργασίας αυτής. Άρα μιλάμε για ένα hot trend!

Φυσικά, σε ό,τι έχει να κάνει με nail trends στο speed dial του κινητού μας έχουμε την Άννα Αλμπάνη. Να τι μας είπε για τη νέα τάση στα νύχια που επανακάμπτει από τα 90’s: “Δεν μου αρέσει καθόλου αυτή η τάση! Θεωρώ ότι τα brands και το branding παίρνουν από το προσωπικό μας στιλ. Εγώ είμαι πολύ fan του minimal, γι’αυτό και μου αρέσει πολύ η Κορέα. Είμαι πιο… minimal artist. Επίσης, δεν μου αρέσει που σε μια αγορά όπως η ελληνική που ακόμη βρίσκεται σε κρίση να βγάζεις προς τα έξω brands. Μου κάνει πολύ 90’s. Και δεν είμαι γενικώς fan να κάνω branding σε κάτι που δεν είναι δικό μου. Είμαι υπέρ του branding του εαυτού σου! Αν θέλεις να κάνεις branding στην δικιά σου εταιρία, στο δικό σου blog, στο δικό σου αγαπημένο site αυτό είναι cool! Είμαι πολύ υπέρ του branding του εαυτού σου, αλλά είμαι πολύ κατά, ως γυναίκα επιχειρηματίας του branding σε κάτι που δεν αντιπροσωπεύει εσένα. Δεν είσαι εσύ! Δεν είσαι η Chanel, δεν είσαι ο Karl Lagerfeld. Ο καθένας πρέπει να κάνει branding του εαυτού του οπότε αυτό που είναι τάση τώρα δεν είναι αυτό που γινόταν το 90 που φαινόταν το logo στο παπούτσι ή στην τσάντα μας. Άρα αν είναι να κάνεις κάτι τέτοιο στα νύχια σου να είναι το δικό σου logo. Brand yourself! Don’t brand Gucci! They don’t need it!”.

Και κάπως έτσι, για μια ακόμη φορά, η Άννα μας έδωσε μια πολύ cool οπτική ενός massive trend. Σύντομα θα σου δείξουμε πώς να κάνεις logo nails με το δικό σου… brand! Yeap! Γίνεται! Εν τω μεταξύ, για να δεις και να πάρεις ιδέες κάνε κλικ εδώ.

And More