4 βραβεία για την UM στα Digital Media Awards 2015

Τέσσερα βραβεία απέσπασε η UM στο πλαίσιο της διοργάνωσης των τα οποία πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 3 Ιουνίου.

Τα Digital Media Awards διοργανώνονται από το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications, με σκοπό να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν τις βέλτιστες πρακτικές και δουλειές στις Ψηφιακές Εκδόσεις και Μέσα.

Η UM αναλυτικά απέσπασε τα παρακάτω 4 βραβεία:
1. GOLD στην κατηγορία Best Native Advertising για την Web Series “7 Bar Stories” που δημιούργησε για το Jack Daniel’s, στο web channel του ομίλου ANT1, netwix.gr.
2. SILVER στην κατηγορία Creative Use Of Μedia για τα Synchronised Ads (TV and Mobile) για το American College Of Greece (Deree)
3. BRONZE στην κατηγορία Best Engagement Strategy για το λανσάρισμα της εταιρικής σελίδας της AIG, και
4. BRONZE στην κατηγορία Best Launch & Re-Launch Campaign για την καμπάνια της CARREFOUR Μαρινόπουλος, «Η ζωή είναι ωραία! »

Η Λίτσα Μέγγουλη, CEO της UM, δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι για τις βραβεύσεις μας, και πολύ υπερήφανοι για τους ανθρώπους μας και την δουλειά τους. Η κατάκτηση των 4 αυτών βραβείων από τη UM αποτελεί μια ακόμη ισχυρή απόδειξη της συνεχούς επένδυσης της στα Digital Media.»

Read More

And More