Πίσω στην κορυφή της σελίδας
16.05.2013 | 17:23

Κάν' το όπως οι πρωταθλήτριες! Το πρόγραμμα εξάσκησης για τέλειο σώμα από τη Βίκυ και τη Μαρία

Κάν' το όπως οι πρωταθλήτριες! Το πρόγραμμα εξάσκησης για τέλειο σώμα από τη Βίκυ και τη Μαρία
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Η Βίκυ Αρβανίνη και η Μαρία Τσιαρτσιάνη ήρθαν στο TLIFE για να σου αποκαλύψουν μερικά από τα μυστικά τους για γυμνασμένο σώμα. Και η αλήθεια είναι πως μπορείς να μάθεις πολλά για την σωστή και αποτελεσματική γυμναστική από δύο πρωταθλήτριες.

Ακολούθησε τις ασκήσεις -εμπνευσμένες από την Pilates και τη Yoga- που εκτελούν και οι ίδιες κατά την προετοιμασία τους για τους αγώνες Beach Volley και δες αμέσως διαφορά στον κορμό, τη μέση, την κοιλιά και την πλάτη!


Ένα πρόγραμμα για πρωταθλήτριες
Συναντώντας από κοντά τη Βίκυ και τη Μαρία καταλαβαίνεις γιατί αυτά τα κορίτσια είναι πρωταθλήτριες. Για εκείνες η γυμναστική είναι μέρος της καθημερινότητας, όμως δεν παύουν να την αντιμετωπίζουν σαν αρχάριες που μαθαίνουν για πρώτη φορά τις ασκήσεις. "Μπορεί για εμάς αυτές οι ασκήσεις να είναι απλά το ζέσταμα πριν τη σκληρή προπόνηση, αυτό δεν σημαίνει πως είναι εύκολο να τις εκτελέσει κανείς σωστά, ούτε φυσικά ότι δεν έχουν εντυπωσιακά αποτελέσματα" εξηγεί η Μαρία.

Ζητήσαμε λοιπόν από τις πρωταθλήτριες του Beach Volley να μας δείξουν αυτές τις ασκήσεις, που θα σε βοηθήσουν να δυναμώσεις τον κορμό, να βελτιώσεις την ευλυγισία και να δεις σημαντική διαφορά σε κοιλιά, love handles και πλάτη. Ένα μείγμα yoga και Pilates που έχει σχεδιάσει για εκείνες ο εργοφυσιολόγος της ομάδας Γιώργος Βαβέτσης.

Η Μαρία μας έδειξε τις πρώτες ασκήσεις Pilates για να τονώσεις τον κορμό και να βελτιώσεις την ευλυγισία σου και η Βίκυ ολοκλήρωσε το πρόγραμμα στο ίδιο ακριβώς κλιμα.


Πώς θα κάνεις τις ασκήσεις;
Φόρεσε άνετα ρούχα και ξεκίνα την εξάσκηση. Μπορεί για μια πρωταθλήτρια να είναι απλά το σετ προθέρμανσης, όμως για μια γυναίκα όπως εσύ απαιτούν συγκέντρωση και προσπάθεια.

- Εκτέλεσε από 1 εως 3 σετ από τις ασκήσεις που θα δεις στη συνέχεια, κάνοντας 8 επαναλήψεις για κάθε άσκηση. Η επαναλήψεις του προγράμματος εξαρτώνται από τη φυσική σου κατάσταση και με τον καιρό μπορείς να αυξάνεις τόσο τα σετ, όσο και τις επαναλήψεις.

- Επίστρεψε στο πρόγραμμα γυμναστικής 2-4 φορές την εβδομάδα.







Μάθε περισσότερα για την καθημερινότητα των άσων του Beach Volley μέσα από τα post τους στο Blog του TLIFE


Φωτογράφηση: Χρήστος Κέδρας
Ευχαριστούμε τη Βίκυ Αρβανίτη και τη Μαρία Τσιαρτσιάνη για την παρουσίαση των ασκήσεων
Επιμέλεια/Κείμενα: Λευτέρης Σαββίδης
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook