TLife | The female side of life

12.11.2011 | 23:09
Νατάσα Μπερέκου - Tweet me @berekoukou

Γιατί απαγορεύτηκε διαφήμιση αρώματος του Marc Jacobs στην Μ. Βρετανία!

Αυτό το άρωμα που βλέπεις σε αυτή την photo λέγεται Oh Lola και ανήκει στην πολύτεκνη αρωματική οικογένεια του Marc Jacobs. Βεβαίως, ένας τέλειος εναλλακτικός τίτλος θα ήταν και το Oh... my God! Γιατί; Ένα ένα και θα τα μάθεις όλα!

Το κορίτσι που πρωταγωνιστεί στην διαφημιστική καμπάνια είναι η Dakota Fanning και είναι μόλις 17 ετών (αν είσαι σινεφίλ την έχεις πετύχει στις ταινίες War of the Worlds και Charlotte's Web). Στην συγκεκριμένη καμπάνια το κορίτσι φοράει κοντό φόρεμα και κρατάει ανάμεσα στα πόδια της το άρωμα Oh Lola! Αυτή, λοιπόν, η στάση μεταφράστηκε από την ASA (Advertising Standards Authority), κάτι δηλαδή σαν το δικό μας ΕΣΡ ως μια σεξουαλικά προκλητική διαφήμιση. Το αποτέλεσμα; Απαγορεύθηκε να ξαναεμφανιστεί στον βρετανικό τύπο!

Για την ιστορία, η Coty, η εταιρία στην οποία ανήκει το άρωμα, είπε υπερασπιζόμενη τον εαυτό της ότι ο μέσος όρος του αναγνωστικού κοινού των περιοδικών στα οποία δημοσίευσε την συγκεκριμένη διαφήμιση είναι 25 ετών και ότι η συγκεκριμένη διαφήμιση δεν απείχε πολύ από τις υπόλοιπες φωτογραφίες που φιλοξενούσαν αυτά τα περιοδικά.

Νομίζω, πάντως, ότι το θέμα σηκώνει συζήτηση! Εσύ θεωρείς την διαφήμιση προκλητική; Συμφωνείς; Διαφωνείς; Στείλε το σχόλιό σου εδώ κι έλα να κουβεντιάσουμε!
Βαθμολόγησε το

Πείτε μας...

Ρωτήστε μας, διορθώστε μας, εκμυστηρευτείτε μας, σχολιάστε μας. Σας προσκαλούμε να γίνετε μέλος της παρέας που
λέγεται ΤL!fe...