Η… νέα μούσα του αρώματος Chloe!

Την εμμονή μου για το άρωμα Chloe στην έχω εκφράσει πολλές, πολλές φορές με πιο πρόσφατη αυτή εδώ. Κι επειδή ξέρω πως δεν είμαι η μόνη, είμαι σίγουρη ότι οποιοδήποτε νέο αφορά το άρωμα του συγκεκριμένου οίκου, αφορά και εσένα με έναν τρόπο. Το τελευταίο νέο, λοιπόν, μιλά για την ανανέωση της συνεργασίας της γαλλίδας ηθοποιού Clemence Poesy με τον οίκο. Και σου μεταφέρω αυτούσιο το νέο όπως έφτασε πριν λίγο στο mail μου:

Η Coty Prestige και ο οίκος Chloé επέλεξαν για μία ακόμη φορά την ηθοποιό Clémence Poésy για να εκπροσωπήσει το νέο γυναικείο άρωμα του οίκου που θα λανσαριστεί το Σεπτέμβριο του 2014.

Πέρα από την αναγνώριση που απολαμβάνει για το υποκριτικό της ταλέντο και την επιτυχημένη της συμμετοχή σε ταινίες και τηλεοπτικές παραγωγές, όπως «127 Hours» και «Harry Potter», η Clémence θεωρείται το κορίτσι-σύμβολο του οίκου Chloé, έχοντας πρωταγωνιστήσει στη διαφημιστική καμπάνια του κλασσικού αρώματος Chloé Eau de Parfum, μαζί με τις Chloë Sévigny και Anja Rubik, από το 2008 έως το 2010. Η Clémence Poésy ενσαρκώνει πάντα τη δροσιά, τη γοητεία και τη φυσική κομψότητα που προσδιορίζουν το διάσημο οίκο. Μέσα από αυτή τη νέα συνεργασία αποκαλύπτει μια πιο εκλεπτυσμένη και συνάμα θελκτική πλευρά της προσωπικότητάς της, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του νέου αρώματος.

«Αισθάνομαι υπερήφανη και είναι μεγάλη μου τιμή να εκπροσωπώ και πάλι ένα άρωμα Chloé. Αποδέχτηκα αμέσως την πρόταση που μου έγινε από τον οίκο. Ήταν πολύ φυσικό για εμένα να επιστρέψω σε έναν οίκο με τον οποίο μας ενώνει δυνατός δεσμός», δήλωσε η Clémence Poésy.

«Ήταν απολαυστική η συνεργασία με την Clémence για τη δημιουργία της διαφημιστικής καμπάνιας. Συγκεντρώνει την ανεμπόδιστη και απελευθερωμένη φύση του οίκου Chloé αλλά και την παιχνιδιάρικη γοητεία του που είναι τόσο έντονη, αλλά και τόσο επίκαιρη», σημειώνει η Claire Waight Keller, καλλιτεχνική διευθύντρια του οίκου Chloé.

«Επιλέξαμε την Clémence επειδή ταιριάζει απόλυτα με την μάρκα. Για εμάς ενσαρκώνει την φυσική Γαλλική ομορφιά. Η αδιαμφισβήτητη θηλυκότητά της και η φυσική της γοητεία ταιριάζουν με την ιδέα που έχουν οι γυναίκες παγκοσμίως για τον οίκο Chloé’s», δήλωσε η Françoise Mariez, Senior Vice President International European Marketing Licenses, Coty Prestige.

Η διαφημιστική καμπάνια θα βγει στον αέρα τον προσεχή Σεπτέμβριο.

Read More

And More