Γ. Πυρπύλης: ο έλληνας make up artist που έκανε Emilio Pucci μας λέει tips από πρώτο χέρι!

Μετά από κάθε εβδομάδα μόδας οι εταιρίες μας βομβαρδίζουν με φωτογραφικό υλικό και tips για το μακιγιάζ και τα μαλλιά που είδαμε στον εκάστοτε οίκο. Οι άνθρωποι δε, που κάνουν μακιγιάζ και μαλλιά στα fashion shows ανήκουν στην “top” κάστα και μάλιστα δεν είναι καθόλου εύκολο να εξασφαλίσεις μια θέση στα backstage, πόσο μάλλον να καταφέρεις τα πινέλα σου να αγγίξουν τα πρόσωπα των top models που βρίσκονται εκεί.

Πρόσφατα, στο πλαίσιο του fashion week του Μιλάνου είδαμε και το show του Emilio Pucci. Η make up artist που ανέλαβε το μακιγιάζ και ήταν “υπεύθυνη” γι’ αυτό που βγήκε στην πασαρέλα ήταν η Lisa Butler (make up artist στο όνομα της οποίας ορκίζονται τα top models του εξωτερικού). Και η Lisa Butler είχε πέντε βασικούς assistants οι οποίοι λειτουργούσαν σαν το… δεξί της χέρι ή καλύτερα δεξί της πινέλο! Ο δικός μας Γρηγόρης Πυρπύλης και official make up artist της Maybelline New York ήταν ένας από αυτούς! Και όταν ένας Έλληνας μπαίνει στα backstage, κάνει μακιγιάζ σε κορυφαία μοντέλα στον κόσμο για έναν εξίσου κορυφαίο οίκο τότε εσύ δεν έχεις παρά να αρπάξεις την ευκαιρία και να ζητήσεις τα tips από πρώτο χέρι (δεν μιλάω για το πόσο περήφανη μπορεί να νιώσεις)!

Τι μας είπε ο Γρηγόρης Πυρπύλης για το look που δημιούργησε η Lisa Butler στο show του Emilio Pucci!

“Καταρχήν είναι πολύ σημαντικό να πω ότι όλα τα μοντέλα είχαν υπέροχες επιδερμίδες οπότε δεν είχαμε πολλά θέματα με κάλυψη. Ωστόσο, προσπαθήσαμε να αφαιρέσουμε την φυσική ροζ απόχρωση που έχει η επιδερμίδα, να δημιουργήσουμε ένα μπεζ καμβά χωρίς, όμως, πούδρες και ματ υφές. Θέλαμε περισσότερο την φυσική γυαλάδα της επιδερμίδας. Καλύψαμε, λοιπόν, όλες τις φυσικές ατέλειες που μπορεί να είχε κάποιο πρόσωπο, φωτίσαμε λίγο το βλέμμα με ένα μπεζ fond de teint και σχετικά με τα μάτια, η Lisa Butler δεν χρησιμοποίησε καθόλου μάσκαρα διότι ήθελε να πετύχει ένα αθώο αποτέλεσμα. Απλώς, το μόνο που κάναμε ήταν να τονίσουμε το κάτω βλέφαρο, τις ρίζες των βλεφαρίδων, με ένα μαύρο μολύβι το οποίο σβήσαμε μετά είτε με το δάχτυλο είτε με μια μπατονέτα. Σκοπός μας ήταν να δώσουμε σε όσους έβλεπαν το catwalk ότι το μάτι είχε κάποια όρια.
Επίσης, τονίστηκαν με φυσικό τρόπο τα φρύδια τα οποία είναι μια μεγάλη τάση για το Fall/ Winter 2012-’13. Απλώς, δεν ήταν γραμμικά φρύδια όπως αυτά που βλέπουμε στις πασαρέλες του Galliano, είναι πιο ζωντανά και παχιά φρύδια, όχι σκληρά και σε κανονικές διαστάσεις. Τα φρύδια χτενίστηκαν προς τα πάνω αλλά όχι με gel για να μην χάσουν την φυσικότητά τους. Ωραία, full, γεμάτα φρύδια έπρεπε να είναι το αποτέλεσμα. Φαντάσου το effect που έχει μια γυναίκα που δεν έχει πειράξει ποτέ τα φρύδια της!
Έπειτα, τα μήλα που ήταν ένα από τα μεγαλύτερα highlights του μακιγιάζ, σμιλεύθηκαν με έντονες κοραλί και ροζ αποχρώσεις– ροδακινί σαν να ήταν τα κορίτσια ηλιοκαμμένα μετά από μια και μόνο μέρα στον ήλιο. Το ρουζ, λοιπόν, τοποθετήθηκε στα μήλα, δεξιά και αριστερά από την μύτη αλλά πολύ κοντά και λίγο πάνω στη μύτη.
Τέλος, για τα χείλη χρησιμοποιήθηκε λίγο lip balm και μετά μια ιδιαίτερη μίξη από lip balm ή gloss διάφανο με μαύρο gel liner το οποίο έδινε στα χείλη βάθος (σ.σ. πρόλαβα και το δοκίμασα. Από περιέργια κυρίως! Αλλά λάτρεψα τόσο το αποτέλεσμα που θα το καθιερώσω από… ΤΩΡΑ!).
Όσον αφορά την πούδρα χρησιμοποιήθηκε μόνο στο μέτωπο ώστε να “ηρεμίσει” το φως που έπεφτε ακριβώς πάνω στα πρόσωπα των μοντέλων που περπατούσαν στο catwalk. Και φυσικά, όλο αυτό το look πλαισιώθηκε τέλεια με τα μαλλιά που δημιούργησε ο Luigi Murenu και τα στεφάνια- πλεξίδες”.

Και μερικές backstage photos από τον Emilio Pucci!

O Γρηγόρης Πυρπύλης στο make up room για τον Emilio Pucci… Τα γραφεία που βλέπεις πίσω σου γεμίζουν προϊόντα μακιγιάζ, top models, κορυφαίους make up artist. Ο Γρηγόρης Πυρπύλης είναι ένας από αυτούς!

Εδώ κρέμονταν τα ρούχα της Autumn/ Winter συλλογής 2012-’13 του οίκου Emilio Pucci

Πριν το make up γίνονται πάντα κάποιες πρόβες στα μοντέλα τα οποία συμμετέχουν στο fashion show. Λατρεύω αυτό το look: clean, δροσερό, όμορφο με υπέροχα φρύδια!

Read More

And More