Πίσω στην κορυφή της σελίδας
27.07.2010 | 19:56
Γεωργία Καπώλη

Παντρεύεσαι; Με αυτά τα διατροφικά tips θα λάμπεις τη μεγάλη μέρα!

Παντρεύεσαι; Με αυτά τα διατροφικά tips θα λάμπεις τη μεγάλη μέρα!
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
 
Είναι η μεγάλη μέρα που όλες, ή τουλάχιστον αρκετές από εμάς, περιμένουμε διακαώς. Στο μυαλό μας έχουμε φτιάξει την εικόνα από πολύ νωρίς: εμείς, οι μεγάλες πρωταγωνίστριες της βραδιάς με υπέροχα μαλλιά και super λαμπερή επιδερμίδα! Τίποτα δεν θέλουμε να πάει λάθος και θα κάνουμε τα πάντα για να αποκλείσουμε τα σενάρια τρόμου όπως ένα αντιαισθητικό σπυράκι που μπορεί να προκύψει τελευταία στιγμή ή ξηροδερμία! Γι' αυτό, λοιπόν, ρωτήσαμε την Γεωργία Καπώλη (Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, MSc) να μας δώσει πολύτιμα διατροφικά tips για νύφες!
P.S: Τύπωσε αυτή τη λίστα και κράτησέ την. Θα σου χρειαστεί ακόμη κι αν δεν είσαι εσύ η νύφη γιατί θα σου χαρίσουν πλούσια, λαμπερά μαλλιά, απαλή επιδερμίδα και καλλίγραμμη σιλουέτα σε κάθε περίπτωση!

1.
Καταναλώνετε τρόφιμα από όλες τις ομάδες.

2. Αποφύγετε τρόφιμα πλούσια σε κορεσμένα (κακά) λιπαρά: κέικ, πάστες, μαγιονέζα, κρέμα γάλακτος, ντρέσινγκ, βούτυρο, πλήρη γαλακτοκομικά προϊόντα.

3. Περιορίστε όσο μπορείτε το αλάτι και τη ζάχαρη.

4. Ενυδατώστε την επιδερμίδα σας καταναλώνοντας νερό, χυμούς, τσάι, γάλα και τρόφιμα πλούσια σε νερό: καρπούζι, γιαούρτι, πεπόνι, καρότα, μαρούλι, ντομάτα, μπρόκολο, μήλα, πορτοκάλια, γκρέιπφρουτ!

5. Αυξήστε το μεταβολισμό σας πίνοντας καθημερινά 3-4 ποτήρια πράσινο τσάι και προσθέστε καρυκεύματα και μπαχαρικά στο φαγητό σας.

6. Αυξήστε τη διάσπαση λίπους και μειώστε την περιφέρεια μέσης και την κοιλιά καταναλώνοντας καθημερινά:
2 μερίδες γαλακτοκομικών χαμηλών σε λιπαρά
5 μερίδες φρούτων & λαχανικών
3-6 μερίδες τροφίμων ολικής αλέσεως (π.χ. δημητριακά, ψωμί, ζυμαρικά, φρυγανιές)
3-4 ποτήρια πράσινο τσάι
2-3 φορές/εβδομάδα ψάρι

7. Μην τρώτε αργά το βράδυ και να ακολουθείτε μικρά και συχνά γεύματα.

8. Όσο πιεσμένο και αν είναι το πρόγραμμά σας βρείτε χρόνο να ασκηθείτε (20-30 λεπτά περπάτημα καθημερινά).

9. Αποφύγετε τις εξαντλητικές χημικές δίαιτες στις οποίες αποκλείονται ολόκληρες ομάδες τροφίμων δεν βοηθούν στην διατήρηση μιας καλής κατάστασης του δέρματος. Η έλλειψη θρεπτικών συστατικών προκαλεί συμπτώματα παρόμοια με αυτά των δερματοπαθειών (κοκκίνισμα, φαγούρα, ξηρότητα, αίσθημα καύσου). Η έλλειψη βιταμίνης Α προκαλεί σκληροδερμία, χαμηλά επίπεδα βιταμινών του συμπλέγματος Β προκαλούν ερυθρότητα, ευαισθησία, ξηρότητα ή υπερβολική λιπαρότητα. Πολύ μικροί μώλωπες γίνονται ορατοί σε περιπτώσεις έλλειψης βιταμίνης C, ενώ το στεγνό και θαμπό δέρμα υποδηλώνει φτωχή πρόσληψη φυλικού οξέος και απαραίτητων λιπαρών οξέων. Άτομα που παρουσιάζουν ακμή αντιμετωπίζουν πρόβλημα έλλειψης ψευδαργύρου.


 
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook