Πίσω στην κορυφή της σελίδας
13.09.2012 | 23:49
Νατάσα Μπερέκου - Tweet me @berekoukou

Ο Φρέντυ Καλομπράτσος μιλά για ομορφιά και σου δίνει tips που δεν έχεις ακούσει ποτέ ξανά!

Ο Φρέντυ Καλομπράτσος μιλά για ομορφιά και σου δίνει tips που δεν έχεις ακούσει ποτέ ξανά!
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

Υπάρχουν άνθρωποι με τους οποίους σου αρέσει να συζητάς. Και υπάρχουν κάποιοι άλλοι που απλά θες να ακούς και να ρουφάς όλη τους την γνώση! Ειδικά, όταν το θέμα συζήτησης είναι τα πάντα γύρω από την ομορφιά και αυτός που έχεις απέναντί σου είναι ο Φρέντυ Καλομπράτσος, δεν έχω καλύτερο! Ξεκίνησε από την σχολή του Vidal Sassoon, έπειτα μακιγιάζ, έκανε make up σε μεγάλα fashion shows οίκων του εξωτερικού, επέστρεψε στην Ελλάδα κι έκανε την MAC το νούμερο ένα brand εδώ. Έκτοτε, το ταξίδι του στην ομορφιά συνεχίζεται μέσα στην σχολή του, το Freddy Make Up Stage από όπου έχουν περάσει τα πιο δυνατά ονόματα στο μακιγιάζ τώρα!

Αυτή η συνέντευξη διαβάζεται απνευστί! Με χαλαρή διάθεση, αρκεί να έχεις δίπλα σου κι ένα σημειωματάριο! Γιατί ο Φρέντυ Καλομπράτσος σε αυτή την συνέντευξη τα λέει όλα: από το πώς λειτουργεί ο χώρος της μόδας και της ομορφιάς, μέχρι πώς να κάτσεις μπροστά στον καθρέφτη σου και να κάνεις ένα make up σαν επαγγελματίας!
Σημαντική σημείωση: ο Φρέντυ Καλομπράτσος ήταν ο μοναδικός άντρας beauty editor που πέρασε ποτέ από τα περιοδικά. Μετά από αυτόν η θέση των beauty editors δεν ήταν ποτέ ξανά ίδια!

Ο ΦΡΕΝΤΥ, Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΩΣ BEAUTY EDITOR, H MAC ΚΑΙ ΤΑ FASHION SHOWS
 
-Από την βιομηχανική σχολή του Πειραιά περάσατε στο modelling, έπειτα σπουδάσατε στο Λονδίνο στη Σχολή του Vidal Sassoon και ακολούθησαν οι σπουδές στο μακιγιάζ. Τι ήταν αυτό που σας έκανε να αγαπήσετε το τελευταίο κομμάτι;  
Δεν μπορώ να πω ότι αγάπησα πιο πολύ το μακιγιάζ γιατί μια ζωή αγαπούσα και αγαπώ το σύνολο. Όταν, λοιπόν, τελείωσα την ακαδημία του Vidal Sassoon και στο τελευταίο στάδιο μας έφερναν κυρίες να αλλάζουμε τα μαλλιά τους, αυτόματα ήθελα να επέμβω και στο μακιγιάζ. Δεν μπορώ να βλέπω μόνο μαλλιά ή μόνο μάτια. Έχω μάθει να βλέπω την γυναίκα σαν μια προσωπικότητα, σαν μια μοναδική εικόνα και μέσα εκεί μπορώ στην σύνθεση αυτή να βάλω την τέχνη μου. Δεν μπορώ να βλέπω μεμονωμένα πράγματα. Αγαπώ το ίδιο όλο το image making θα έλεγα. Αυτό μου αρέσει πάρα πολύ. Απλά όταν πήγα στο εξωτερικό και άρχισα να δουλεύω στα editorials των περιοδικών, δούλευα μαλλιά και μακιγιάζ. Στην συνέχεια, έτυχε και με διάφορα συμβόλαια και με εταιρίες καλλυντικών να ασχοληθώ πιο πολύ με το μακιγιάζ. Ένας σταθμός σε αυτό ήταν μια θέση του beauty editor στην Diva, ένα περιοδικό των 90's, όπου αυτό πάλι καθιέρωσε τους ανθρώπους σε έναν χώρο και προσωπικά εμένα. Μια τρομακτική εμπειρία να επικοινωνείς με την γυναίκα, με την απλή καθημερινή γυναίκα, να ακούς τα προβλήματά της, και προσπαθούσα φωτογραφικά και μέσα από άρθρα να δίνω λύσεις.
Μετά ήρθε το πιο μεγάλο συμβόλαιο με την Estee Lauder όπου έκανα private ραντεβού με κυρίες για να τους μιλάω τεχνικά για το μακιγιάζ κι από εκεί, μπαίνοντας στον όμιλο που προτάθηκε και η θέση του Brand Manager της MAC. Άρα, δηλαδή τα πράγματα πήγαν και λίγο μόνα τους στο μακιγιάζ. Αλλά εγώ πάντα και στην κάθε γυναίκα που θα βάψω, αν δεν ξέρω τι θα φοράει, πώς θα είναι τα μαλλιά της, δεν μπορώ να της κάνω μακιγιάζ. Γι' αυτό και θεωρώ ότι όλα τα παιδιά που θέλουν να σπουδάσουν την τέχνη του μακιγιάζ πρέπει να έχουν γενικά μια υψηλότερη αισθητική στο σύνολο και την εικόνα παρά στο μακιγιάζ μόνο.
Έτσι ξεκίνησα και με την σχολή. Όταν πήρα την θέση του brand manager στη MAC έπρεπε να βρω και make up artists για να αλλάξω λίγο τα δεδομένα. Μέχρι τότε έπαιρναν ανθρώπους που προωθούσαν προϊόντα. Και υπάρχουν πολλά κέντρα πώλησης προϊόντων. Θέλησα να διαφοροποιηθώ και να βρω δέκα make up artists με ωραία εμφάνιση, με ένα σύνολο πολύ καλό (μαλλιά, μακιγιάζ, ντύσιμο) και να μην πουλάμε στις κυρίες προϊόντα αλλά να τις βλέπαμε εμείς με τον δικό μας τρόπο μέσα από τα προϊόντα. Κι έτσι η μάρκα πραγματικά έγινε νούμερο ένα γιατί ωραιοποιούσαμε μια γυναίκα και δεν της πουλούσαμε απλώς ένα κραγιόν. Εκεί ανακάλυψα και τις ελλείψεις του χώρου στο θέμα της εκπαίδευσης. Υπάρχουν στερεότυπα στην εκπαίδευση πολύ συγκεκτριμένα που δεν έχουνε να κάνουν με την τέχνη αλλά με συγκεκριμένα μακιγιάζ, δηλαδή ένα πρωινό, ένα βραδινό κι ένα νυφικό. Κι εγώ δεν μπορούσα να δουλέψω με αυτά τα παιδιά. Οπότε, διάλεξα δέκα άτομα μέσα από ένα τεράστιο interview και κάθισα εγώ και τους έμαθα την τέχνη του μακιγιάζ. Και έφτιαξα τον δικό μου στρατό. Σαφώς, βγήκαμε νικητές καθιερώνοντας την MAC σε νούμερο ένα μάρκα μακιγιάζ στην Ελλάδα.
Οπότε, αφού πια σαν brand manager ολοκληρώθηκε το πλάνο και δημιούργησα τα 26 πρώτα σημεία πώλησης μετά υπερήφανος πολύ γι' αυτή την μεγάλη επιτυχία, αποφάσισα να κάτσω να διδάξω την τέχνη. Έτσι, την επιτυχία που ξεκίνησα την έκανα και σχολή. Και σε αυτή την σχολή, λοιπόν, σαν ένας δάσκαλος, σαν ένας μέντορας που τα παιδιά μου τα μυώ στην τέχνη του μακιγιάζ. Και μόνο από αυτή την οπτική μπορεί ένα παιδί να γίνει artist. Είτε λέγεται make up, είτε hair, είτε λέγεται styling, είτε λέγεται οτιδήποτε έχει να κάνει με εμφάνιση και με σύνολο. Δεν μπορείς αποσπασματικά να δεις μια γυναίκα. Εγώ θεωρώ ότι μια γυναίκα που είναι ωραία βαμμένη αλλά κακά ντυμένη, κάποιος την έβαψε. Ή το αντίστροφο. Αν είναι κακά βαμμένη αλλά ωραία ντυμένη, κάποιος την έντυσε. Όταν υπάρχει αισθητική, υπάρχουν τα πάντα. Δεν μπορεί να είναι επιλεκτική η αισθητική ενός ανθρώπου. Άρα, η προσπάθειά μου είναι κάθε παιδί που μπαίνει στο σχολείο να έχει μια γενική οπτική, το οποίο σημαίνει υψηλή αισθητική. Και αυτό θα γίνει μέσα και από το μακιγιάζ και από τα μαλλιά αλλά και από την εμφάνιση.
 
-Και αυτός είναι και ο λόγος που έχετε βάλει και μαθήματα hair styling.  
Ναι! Και γιατί η αγορά το ζητάει πλέον. Ζούμε σε μια δύσκολη εποχή που όλοι θέλουν δύο σε ένα. Δηλαδή, πρέπει να είσαι πιο ευέλικτος και να ξέρεις περισσότερα πράγματα. Εγώ, ούτως ή άλλως, σε ότι έχει να κάνει με μαλλιά, μακιγιάζ και την αισθητική γενικότερα θεωρώ ότι είναι ένα γιατί ανήκει και σε ένα σύνολο. Όνειρό μου είναι να υπήρχε ένας χώρος τον οποίο να τον φτιάξω εγώ που θα είναι ένας ναός ομορφιάς. Είτε θέλεις να μάθεις να χτενίζεις, είτε να μάθεις μακιγιάζ, είτε θέλεις να γίνεις στιλίστας θα πρέπει να τα μάθεις όλα αυτά. Το να εξιδεικευτείς μετά σε ένα είναι θέμα εξειδίκευσης. Αλλά σαν σπουδή πρέπει να είναι ένα όλα αυτά. Γι' αυτό και με τεράστια επιτυχία έγινε την περσινή χρονιά το dry styling, δηλαδή, στο να δημιουργείς χτενίσματα για την κάθε μοναδική γυναίκα. Σε αυτόν τον τομέα συνεργάστηκα με τους δύο καλύτερους του χώρου. Σε βάση εκπαίδευσης με τον Νικόλα Βιλιώτη τον οποίο το θεωρώ ένα πολύ αξιόλογο hair stylist στην εποχή μας από τα νέα παιδιά και σε επίπεδο Master, δηλαδή για παιδιά που έχουν τελειώσει ήδη και θέλουν ακόμη περισσότερο να βγάλουν το καλλιτεχνικό τους, τον Στέφανο Βασιλάκη. Και βγάλαμε πραγματικά υπέροχα χέρια σε σύντομο χρονικό διάστημα που αυτή την στιγμή υπάρχουν παιδιά που δουλεύουν hair και make up. Σε μια φωτογράφιση, με τον κομμωτή και τον στιλίστα μαζί συζητάμε και βγάζουμε μια κοινή γραμμή του μοντέλου. Αυτά είναι αλληλένδετα. Και λόγω του ότι έχω τελειώσει την Ακαδημία του Vidal Sassoon και όταν χρειαστεί να λειτουργήσω με ένα κομμωτή έχουμε κοινή γλώσσα και βγάζουμε καλύτερα αποτελέσματα. Και κάτι πολύ καινούριο για την σχολή είναι ότι μπαίνει και η αισθητική, διότι κι αυτό είναι ένα κομμάτι πολύ σημαντικό και θα μπορεί ένα παιδί πραγματικά μέσα από την αισθητική, το μακιγιάζ και τα μαλλιά να έχει ένα πολύ δυνατό portofolio γνώσεων ώστε να μπορεί να μπει στην αγορά πολύ δυνατά.
Κάθισα και κατέγραψα τα τελευταία χρόνια που έχω το σχολείο μου τις αδυναμίες του συστήματος. Κάθισα και μίλησα με εταιρίες καλλυντικών αλλά και με αισθητικούς που έχουν δικά τους ινστιτούτα τι θα ήθελαν από τον ιδανικό συνεργάτη. Και αυτό το έκανα σχολή. Δηλαδή, θα είναι εφηρμοσμένη αισθητική. Δηλαδή, το παιδί θα βγει από το σχολείο και θα είναι πολύτιμος βοηθός και μετά πολύ γρήγορα θα μπορεί να ανοίξει το δικό του.
Ζούμε σε μια εποχή που το να τραβάς τα χρόνια σπουδής και να μπαίνει και να βγαίνει το παιδί είναι πολύ δύσκολο. Η αγορά έχει γίνει πολύ ανταγωνιστική, θα πρέπει το παιδί με γνώσεις να βγαίνει γρήγορα στην αγορά για να κατακτήσει την θέση του σε αυτή. Οπότε γίνεται ένα πολύ δυνατό corse για έναν χρόνο στο οποίο θα υπάρχει όλη η εκπαίδευση στο κομμάτι αυτό και παράλληλα θα υπάρχει πρακτική.
 
-Έχετε περάσει πολλά χρόνια στο εξωτερικό δουλεύοντας για τα fashion shows σε Μιλάνο και Παρίσι. Ποια είναι η πιο δυνατή σας ανάμνηση από εκείνα τα χρόνια;  
Η πρώτη μέρα που πήγα εκεί ήταν μια πολύ δυνατή ανάμνηση γιατί μπήκα ξαφνικά στον κόσμο που όλοι οι make up artists ονειρευόμαστε. Μπήκα εκεί που δημιουργείται η μόδα. Δεν μιλάμε μόνο για μακιγιάζ και για μαλλιά. Μιλάμε για δημιουργία. Δηλαδή, εκεί υπάρχει παρθενογέννεση. Θυμάμαι κάθε φορά που κάναμε τα fittings είτε με τον McQueen, είτε με την Demelemeester ή την Vivienne Westwood πραγματικά μπορεί να έπαιρνε μια ή δύο μέρες που μέσα από αισθήσεις και την collection προσπαθούσαμε να δημιουργήσουμε μακιγιάζ και μαλλιά. Πραγματικά, δεν κοιμήθηκα τις δύο επόμενες μέρες. Δεν πίστευα ότι είχα βρεθεί σε αυτό το πράγμα που είναι το αποκορύφωμα της δημιουργίας για έναν καλλιτέχνη.
Επίσης, μου έχει μείνει πολύ στην ανάμνησή μου όταν πρώτη φορά από το backstage βρέθηκα front stage και μπροστά στην πασαρέλα υπάρχουν ίσως και χίλιοι φωτογράφοι, όπου ο καθένας έχει ένα χώρο που είναι 30Χ30 όσο είναι τα πόδια του και το τριπόδι της μηχανής, και θυμάμαι να χτυπάνε τα κλικς. Ήταν ένα πράγμα σαν μελίσι κι εκείνη την στιγμή συνειδηοποίησα ότι αυτοί οι άνθρωποι στέλνουν αυτή την δημιουργία που εμείς φτιάξαμε σε όλη την γη! Αλλά μου έχει μείνει χαρακτηριστικά αυτός ο θόρυβος από τις χίλιες μηχανές που πραγματικά κλικάρανε. Το βρήκα πολύ συγκλονιστικό!
Και βέβαια, υπάρχει πάντα αυτή η αμηχανία του να βρίσκεσαι μπροστά από αυτούς τους τεράστιους σχεδιαστές και τους τεράστιους κομμωτές που σε κάνουν να νιώθεις μοναδικός.

ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΤΟΥ ΦΡΕΝΤΥ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΙΑ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΝ;



-Τα πινέλα σας έχουν αγγίξει πολλά διάσημα top models αλλά και διάσημες γυναίκες γενικότερα. Ποια από αυτές είχε το ιδανικότερο πρόσωπο για make up και ποια ήταν η αγαπημένη σας;
 
Εγώ γενικά είχα αδυναμία και πριν ακόμη φτάσω εκεί στην Stella Tennant, πολύ διάσημο μοντέλο το οποίο δεν είναι τόσο ευρέως γνωστό στο ελληνικό κοινό ίσως. Αλλά είναι για μένα μια πολύ ιδιαίτερη μορφή. Γενικά, μου αρέσουν τα μοντέλα όπως είχα την τύχη να βάψω την Karen Elson, την Mariacarla, την Hervigova, την Kurkova, είναι τόσο ωραία κορίτσια. Γενικά, μου αρέσουν οι κοπέλες οποίες χωρίς να της ακουμπήσεις έχουν ήδη επάνω στο πρόσωπό τους κάτι. Απλά αυτό που δυστυχώς συμβαίνει εδώ είναι ότι για την Ελλάδα μοντέλο είναι μια ωραία κοπέλα με πιθανότατα μπλε μάτια, ξανθά μαλλιά και ωραίο σώμα. Αυτό δεν είναι μοντέλο. Μοντέλο σημαίνει μοναδικός. Δηλαδή, όπως ξυπνάς το πρωί επάνω σου να υπάρχει κάτι μοναδικό που αυτό μπορεί να το πιάσει ο φακός και να το αποδώσει. Με αυτή την έννοια, μου άρεσαν πάρα πολύ τα παραπάνω κορίτσια.
Από celebrities, μια πολύ ιδιαίτερη που έβαψα ήταν η Monica Bellucci την οποία την θαύμασα όχι τόσο για τα χαρακτηριστικά της αλλά για την ματιά της. Ο τρόπος που κοιτάει! Δεν είναι πάντα τα τέλεια χαρακτηριστικά, είναι η ψυχή! Και πραγματικά η Monica Bellucci είχε έναν πολύ αισθησιακό τρόπο που κοίταζε τους ανθρώπους.
Όμως, έχω να πω και το άκρως αντίθετο για την Tatiana Blatnik την οποία έβαψα και στο γάμο της με τον πρίγκιπα Νικόλαο, όπου αυτή η αθωότητα και η απλότητα ήταν για μένα δύο τεράστια όπλα! Δηλαδή, σε αφόπλιζαν. Δυστυχώς ή ευτυχώς για μένα, επειδή υπηρετώ την ομορφιά την έχω απομυθοποιήσει κιόλας. Δηλαδή, η ομορφιά με αγγίζει όσο έχει παρθενογένεση και μοναδικότητα γιατί ξέρω πολύ καλά μετά τι μπορεί να γίνει. Γι' αυτό μου αρέσει να βλέπω τις γυναίκες άβαφες. Και αυτή που έχει το μοναδικό, όταν το τονίσει βγαίνει πραγματικά υπέροχο
 
FREDDY MAKE UP STAGE: ΤΑ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥ MAKE UP ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΕΚΕΙ!

-Από το 2006 έχετε την σχολή Freddy Make Up Stage από όπου έχουν περάσει άνθρωποι που καταξιώθηκαν στον χώρο. Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σας μαθητές;
 
Αγαπάω όλους τους μαθητές μου γιατί γι' αυτά τα παιδιά και τα επόμενα παιδιά που θα έρθουν πραγματικά μείωσα την παρουσία μου στην αγορά γιατί αποφάσισα μετά από 25 χρόνια μάζεμα πραγμάτων και γνώσης και κορυφώνοντας αυτό με μια επιτυχία εμπορική με την MAC αποφάσισα να κάτσω κάπου σε έναν χώρο και να μεταδώσω όλη αυτή την γνώση. Είμαι περήφανος γιατί μέσα σε πέντε χρόνια αυτή η σχολή έχει γίνει το φυτώριο των νέων ταλέντων. Δηλαδή, θεωρώ ακράδαντα ότι σαν δάσκαλος η αμοιβή μου δεν μπορεί να είναι ένα δίδακτρο γιατί δεν μπορεί κάποιος να πληρώσει 25 χρόνια μάζεμα γνώσεων τις οποίες απλόχερα τις δίνω. Γιατί διδάσκω τεχνικές, διδάσκω τρόπο σκέψης, διδάσκω δημιουργία. Κι αυτό δεν πληρώνεται. Αλλά όταν βλέπω τα παιδιά μου αυτή την στιγμή να είναι τόσο ψηλά και τόσο γρήγορα αυτό είναι που μου ξεπληρώνει τα πάντα. Εκεί νιώθω όμορφα, συγκινούμαι και κάθε φορά κλαίω για το κάθε παιδί μου. Βλέπω τον Γρηγόρη Πυρπύλη που αυτή την στιγμή άνοιξε τα φτερά του, φεύγει από την Ελλάδα και φτάνει στο Παρίσι και συγκινούμαι. Βλέπω τον Βασίλη Θεοτόκη όπου φτιάχνοντας του το book για να πάει στο εξωτερικό, αμέσως τον πήραν σε τέσσερις εταιρίες. Έκανε τέσσερα interviews και τον πήραν και οι τέσσερις λόγω γνώσεων. Όμως, ήταν έτοιμος! Αυτό με ενδιαφέρει! Σε μια τόσο ανταγωνιστική αγορά το παιδί να βγει έτοιμο. Αυτό μου έκανε έκπληξη. Πριν ένα μήνα που ήρθε να βάψει την Τόνια Σωτηροπούλου, η οποία τον ζήτησε προσωπικά, μου έκανε έκπληξη που όλο αυτό έγινε σε δύο χρόνια. Όταν βλέπω την Βίβιαν Κάτσαρη που κάνει editorial με τον Αυγούλη και τον Κρίκη στην Vogue πλέον, νομίζω δεν έχει ξαναγίνει αυτό από κανένα άλλο σχολείο. Γιατί πραγματικά κάθομαι σαν μάστορας και τους μαθαίνω την δουλειά και το κάνω με αγάπη. Για παράδειγμα, το τελευταίο Votre Beaute είναι εξώφυλλο δικό μου και το αμέσως προηγούμενο είναι μαθήτριας μου. Το επίπεδο είναι πολύ υψηλό. Και ειλικρινά σας λέω, η φιλοδοξία μου είναι το παιδί μου να με ξεπεράσει.
 
-Αν κάποιος περάσει από την σχολή σας ποιο είναι το επόμενο βήμα; Ξέρω ότι πάντα μιλάτε με εταιρίες και οι εταιρίες σας ζητούν παιδιά.
Αυτό είναι κάτι που έχει πετύχει η σχολή και το κάνει τόσο αθόρυβα. Εγώ δεν έχω κάνει ποτέ διαφήμιση, δεν θα με δείτε κάπου. Ακόμη δεν έχω ταμπέλα έξω από το εργαστήρι μου. Θεωρώ ότι η πιο δυνατή διαφήμιση είναι το από στόμα σε στόμα. Ναι, πραγματικά μέσα σε τόσα λίγα χρόνια οι εταιρίες έρχονται πριν ολοκληρωθεί το έτος, κάνουν interviews και αρπάζουν τα παιδιά στην κυριολεξία! Και κάτι που μου αρέσει τελευταία που άκουσα “Ο χειρότερος στην σχολή του Φρέντυ, ο καλύτερος στην αγορά!”.
 
-Γιατί κάποιος να ασχοληθεί με το make up επαγγελματικά; Σε καιρούς κρίσης, είναι ένα επάγγελμα που θα σου φέρει χρήματα;
Θα σας πω κάτι που χαρακτηριστικά λέω. Στην εποχή μας είτε είσαι γιατρός, είτε δικηγόρος, είτε make up artist, η ίδια ουρά που υπάρχει έξω από μια εταιρία καλλυντικών για βιογραφικά υπάρχει και έξω από το ΕΣΥ για να μπει ένας γιατρός με 900 ευρώ. Άρα, μέσα σε αυτή την γενική κατάσταση μπορείς να βγάλεις τα ίδια χρήματα κάνοντας τουλάχιστον αυτό που αγαπάς. Θα σας πω ένα παράδειγμα: η European διευθύντρια της MAC ξεκίνησε από τον πάγκο του Selfridges να πουλάει κραγιόν και σκιές!
 
-Πώς μπορεί κάποιος που ενδιαφέρεται για επαγγελματικό make up να κάνει έρευνα αγοράς. Υπάρχουν κάποια tips;
Μέσα από σπουδές χωρίς αντίκρισμα χάνονται και χρήματα και ταλέντα, γιατί κάποια παιδιά αισθάνονται ότι δεν το είχανε. Και μου έχει τύχει πάρα πολλές αυτό, να έρθουν παιδιά από άλλα σχολεία. Εγώ βέβαια θεωρώ ότι όλη η αγορά είναι καλή, κι εμείς είμαστε καλοί αλλά θα πρέπει το παιδί να κάνει την σωστή έρευνα. Πώς;
Αυτός ο νέος άνθρωπος που κάθεται στο computer του και κατεβάζει τηλέφωνα μέσα από το internet είναι λάθος. Το internet βοηθάει πάρα πολύ στο να συγκεντρώσω τηλέφωνα. Όμως, μετά πρέπει να πάρω και να βάλω ραντεβού. Πρέπει να πάω στο σχολείο και να δω είτε λέγεται αυτό ΙΕΚ, είτε εργαστήριο, είτε σεμινάρια. Να δω τον καθηγητή ο οποίος θα με διδάξει και να τον ακούσω τι έχει να μου πει. Αν δεν είναι ο καθηγητής εκεί θα πρέπει να ζητήσω ένα βιογραφικό του δάσκαλου. Τι εμπειρία έχει αυτός ο δάσκαλος που θα με διδάξει; Μπορώ να δω ένα portofolio με δουλειές; Έχουμε φτάσει στο σημείο να είναι 19 χρονών ο δάσκαλος και 18 ο μαθητής για μειώσουμε το κόστος. Δεν είναι έτσι όμως!
Επίσης, θα πρέπει να ζητήσουν να δουν δουλειές αποφοίτων. Τι έχουν κάνει τα παιδιά που έχουν αποφοιτήσει αυτή την σχολή; Μπορείτε να μου πείτε πέντε επιτυχίες; Εκατό ονόματα που δουλεύουν ήδη στην αγορά; Γιατί η αγορά μας δεν είναι μόνο η μόδα. Είναι και οι εταιρίες καλλυντικών.

TIPS! ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΑΚΕ UP ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ ΜΑΣ!

-Δίνετε πολύ σημασία στην βάση. Στο να δίνετε τρισδιάστατο αποτέλεσμα στο πρόσωπο με φωτοσκιάσεις και λάμψεις. Γιατί αυτό; 
Αυτό και μόνο αυτό είναι το μακιγιάζ! Αν μπορέσεις από την βασή να οδηγήσεις το σχήμα του προσώπου και τους όγκους στο σωστό, τότε μια κυρία και μόνη της μπορεί να βάλει την σκιά και το κραγιόν. Αυτό είναι το μακιγιάζ! Η βάση! Το χρώμα δεν μπορεί να κάνει τίποτα αν δεν υπάρχει σωστή βάση. Ο make up arist, ο τεχνίτης, είναι αυτός που διορθώνει το σχήμα και τους όγκους.
 
-Πώς μπορεί μια γυναίκα μόνη της να κάνει επαγγελματικό contouring στην καθημερινότητά της; Είναι εύκολο αυτό;
Είναι πάρα πολύ εύκολο να το κάνει με ένα ρουζ! Το ρουζ θα το χρησιμοποιήσει σαν ένα προϊόν contouring. Δηλαδή, στα σημεία που εκείνη πιστεύει ότι το πρόσωπό της θα έπρεπε να μπαίνει λίγο πιο μέσα θα δουλέψει με το ρουζ.

- Τι πρέπει να προσέχουμε περισσότερο στο μακιγιάζ μας;  
Αυτό που θέλω να πω είναι πάρα πολύ προσοχή στις λάμψεις! Έχω κουραστεί να βλέπω στην τηλεόραση και τα περιοδικά αυτές τις λάμψεις! Ξεκινάνε από το αυτί και κατεβαίνουν μέχρι τη μύτη! Το πρόσωπο σαν δομή δεν έχει όγκο σε όλη αυτή την περιοχή. Μια κυρία πρέπει να καταλάβει ότι στα σημεία που το πρόσωπο από μόνο του βγαίνει προς τα έξω, εκεί πρέπει να βάζουμε το φως και όχι παντού!
 
-Τι σας ενοχλεί περισσότερο να βλέπετε στο make up των γυναικών που συναντάτε καθημερινά;
Η ποσότητα με ενοχλεί πάρα πολύ! Όταν βλέπω πρόσωπα που πάνω τους υπάρχει μισό δάχτυλο foundation, τρελαίνομαι! Θα πρέπει η γυναίκα να μάθει το λιγότερο ίσον καλύτερο. Όσο περισσότερα πράγματα βάζω στο πρόσωπό μου, ειδικά ξεφεύγοντας από τα 30 και προς τα πάνω, τόσο αυτά επιβαρύνουν το πρόσωπο και την εμφάνιση. Εγώ είμαι λάτρης της περιποίησης και μετά του μακιγιάζ! Ένα καλά περιποιημένο δέρμα έχει και πιο ωραίο αποτέλεσμα.
 
-Πώς μπορούμε να φροντίσουμε το δέρμα μας;
Με το να κοιμάστε πάντα με καθαρό δέρμα. Το πρωί που ξυπνάμε, το δέρμα δεν κοιμάται, άρα αν έχει αποβάλει πράγματα πρέπει πάλι να το καθαρίσουμε, γιατί το νερό από μόνο του δεν έχει καθαριστικές ιδιότητες. Και φυσικά, πρέπει να βγαίνετε πάντα έξω με αντηλιακή κρέμα χειμώνα- καλοκαίρι και ποτέ με γυμνό δέρμα. Πάντα λίγο foundation ή λίγη πούδρα ώστε να μην μπορούν να περάσουν οι ρίποι και οι βρωμιές μέσα από τους πόρους στο δέρμα και να δημιουργήσουν τις ελεύθερες ρίζες.
Και κάτι ακόμη που πρέπει να σκεφτείτε: μια κυρία που βάφεται επιστρέφοντας σπίτι θα κάνει ντεμακιγιάζ, λοσιόν και κρέμα. Μια κυρία που δεν βάφεται θα πέσει για ύπνο κι έτσι! Και το foundation ξέρετε τι είναι; Μια καλή κρέμα με χρωστικά!
 
-Ποια είναι τα τρία αγαπημένα σας προϊόντα που πρέπει να έχει κάθε γυναίκα στο νεσεσέρ της;
Θα πρέπει να έχει μια μάσκαρα κι ένα κρεμώδες προϊόν το οποίο θα μπορέσει να χρησιμοποιήσει και στα ζυγωματικά και στα χείλη. Μόνο με αυτά τα δύο προϊόντα μπορεί να κάνει μακιγιάζ. Και θα έλεγα ότι το πρώτο θα ήταν ένα έστω μικρό δειγματάκι ενυδατικής κρέμας. Στην διάρκεια της ημέρας μια γυναίκα με κλιματιστικά σοκάρει το δέρμα της από τις αλλαγές θερμοκρασίες γι' αυτό και πρέπει πάντα να ενυδατώνει τις γραμμές έκφρασης. Και ένα ακόμη προϊόν που μου αρέσει να υπάρχει είναι αυτό που λέω φιλμ από φως. Οι γυναίκες το λένε concealer. Αυτό το προϊόν και κατά την διάρκεια της ημέρας και αν θέλεις να βγεις με μια φίλη σου απευθείας από το γραφείο στα σημεία που πρέπει να υπάρχει φως, σε φωτίζει. Δηλαδή, κάτω από τα μάτια, στο “Τ”, ψηλά στα ζυγωματικά. Αν ενισχύσεις τα φώτα αυτόματα δείχνεις πιο φρέσκος. Για παράδειγμα, το Touche Eclat του YSL.

Freddy Make Up Stage
Παλάδος 24-26, πλ. Ψυρρή, Μοναστηράκι (2ος όροφος),
τηλ.: 210 3310111
email:
info@freddy.com.gr



Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook