Πίσω στην κορυφή της σελίδας
11.09.2012 | 23:58
Νατάσα Μπερέκου - Tweet me @berekoukou

Οργανώσου! Πώς να βάλεις σε τάξη τα καλλυντικά σου σε έξι βήματα!

Οργανώσου! Πώς να βάλεις σε τάξη τα καλλυντικά σου σε έξι βήματα!
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Μην αναβάλεις για αύριο κάτι που μπορείς να κάνεις σήμερα!. Και αυτή είναι μια πολύ σοφή ρήση σε αντίθεση με την δική μου στάση ζωής που εκφράζεται α-πό-λυ-τα από μια δική μου εκδοχή της παραπάνω ρήσης: Μην αναβάλεις για αύριο κάτι που μπορείς να κάνεις... μεθαύριο!.

Και κάπως έτσι έφτασα να έχω τρια- τέσσερα σκόρπια νεσεσέρ σε κάθε τσάντα, κρέμες που μπορείς να βρεις σε κάθε γωνιά του σπιτού, ακόμη και δίπλα από το κουτάκι του καφέ και πινέλα ξεχασμένα σε διάφορες τσάντες. Βεβαίως, μέχρι πρότινως είχα ένα πολύ καλό άλλοθι Θα το κάνω όταν γυρίσω από διακοπές. Πήγα, γύρισα και μετά από πολλεεεεεεες αναβολές πήρα την γενναία απόφαση να βάλω σε τάξη 213 κραγιόν, 316 make up, 200 κρέμες ανοιγμένες ούτε κι εγώ δεν ξέρω από πότε! Σήμερα με μεγάλη μου χαρά σας παρουσιάζω το νέο μου, τακτοποιημένο, πεντακάθαρο νεσεσέρ! Πώς τα κατάφερα; Σου έχω παρακάτω συγκεντρωμένα όλα τα smart tips που μας βάζουν σε τάξη!
Plus: έχοντας πια ένα τακτοποιημένο νεσεσέρ εξοικονομείς χρόνο τα πρωινά αφού πλέον δεν θα χάνεσαι μέσα σε δεκάδες make up και 50 κραγιόν!

1. Καθάρισέ το!
Προτού αρχίσεις να τακτοποιείς τα καλλυντικά και τις κρέμες σου, καθάρισε οποιαδήποτε επιφάνεια ή νεσεσέρ πρόκειται να φιλοξενήσει τον νέο... τακτοποιημένο σου εαυτό. Στείλε στα σκουπίδια οποιοδήποτε προϊόν σου μυρίζει άσχημα, διακρίνεις κάτι στην υφή του ή δεν έχεις χρησιμοποιήσει εδώ και έξι μήνες (διάβασε εδώ το άρθρο για το μέσο όρο ζωής των καλλυντικών σου).

2. Γιατί να βάλεις στίκερ στα καλλυντικά σου
Ένας πολύ καλός τρόπος για να θυμάσαι πότε άνοιξες τα καλλυντικά σου, ειδικά τα προϊόντα εκείνα που δεν χρησιμοποιείς συχνά όπως οι μάσκες, είναι να κολλήσεις πάνω τους στίκερ στα οποία να αναγράφεις τον μήνα και την χρονιά που τα άνοιξες. Τοποθέτησέ τα στο κάτω μέρος- βάση αν πρόκειται για βαζάκια ή σε ένα τυχαίο σημείο αν πρόκειται για σωληνάρια. Έτσι θα ξέρεις ακριβώς πόσο διάστημα είναι ανοιχτά, πότε και αν πρέπει να απαλλαγείς από κάποια προϊόντα.

3. Πώς να τα τακτοποιήσεις σωστά
Και τώρα ήρθε η ώρα της σωστής κατανομής! Όχι, δεν είναι τόσο δύσκολο όσο μπορεί να ακούγεται αρκεί φυσικά να ακολουθήσεις μερικά από αυτά τα tips.
Α. Τοποθέτησε τα καλλυντικά που χρησιμοποιείς καθημερινά είτε σε ένα μικρό νεσεσέρ που μπορείς να παίρνεις και μαζί σου είτε σε ένα καλάθι το οποίο θα βάλεις σε ένα εμφανές μέρος.
Β. Τα καλλυντικά που θα περισσέψουν τοποθέτησέ τα ανά κατηγορίες (κραγιόν, μολύβια, βάσεις) . Επένδυσε σε μικρά κουτάκια, τοποθέτησε σε καθένα από αυτά συγκεκριμένα προϊόντα και γράψε σε ένα στίκερ τι είναι ώστε να ξέρεις τι περιέχει το καθένα. Εναλλακτικά, μπορείς σε ένα διαφανές νεσεσέρ να τα τοποθετήσεις όλα αρκεί να τα διαχωρίσεις με λαστιχάκια (π.χ. όλα τα μολύβια με λαστιχάκι).

4. Τα πινέλα αλλού!
Δεδομένου ότι τα πινέλα λερώνονται, καλύτερο θα ήταν αντί να τα τοποθετήσεις όλα σε ένα νεσεσέρ να τα βάλεις σε ένα cute κυπελάκι με την τρίχα προς τα πάνω. Και μια sos αγορά: τα πινέλα είναι εστία μικροβίων που εύκολα μπορούν να μεταφερθούν στο πρόσωπό σου. Για να τα διατηρείς πάντα καθαρά χωρίς να χρειάζεται να τα πλένεις καθημερινά επένδυσε σε ένα αντιβακτηριδιακό spray όπως το Daily Make Up Brush Cleaner που θα βρεις στα Sephora.

5. Πώς να οργανώσεις τις κρέμες σου
Χώρισε τα ράφια του μπάνιου σου σε τρία μέρη: στο ένα θα τοποθετήσεις τις κρέμες ημέρας, στο δεύτερο τις κρέμες νυκτός και στο τρίτο τα πιο εξειδικευμένα προϊόντα όπως αντηλιακές, κρέμες για τα σπυράκια κλπ.

6. Προϊόντα μαλλιών και αξεσουάρ
Για τα προϊόντα μαλλιών επίλεξε ολόλευκα κουτιά και για τα αξεσουάρ μαλλιών σου επίλεξε επίσης τέτοια κουτιά αλλά μικρότερα σε μέγεθος. Διαχώρισέ τα σωστά: βάλε τα τσιμπιδάκια αλλού, τα λαστιχάκια αλλού, τα αξεσουάρ μαλλιών αλλού. Έτσι, δεν θα χάσεις ποτέ ξανά το αγαπημένο σου τσιμπιδάκι το οποίο μάλιστα έτυχε να πληρώσεις αρκετά ακριβά!

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook