Πίσω στην κορυφή της σελίδας
24.09.2010 | 11:39
Έφη Τσεκούρα

Εγκυμοσύνη και άσκηση

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
 
Να αθλείται η έγκυος; Ποια είδη άσκησης θεωρούνται τα πιο κατάλληλα; Τι πρέπει να προσέξει και τι να αποφύγει;

 
Η Έφη Τσεκούρα, personal trainer εξηγεί:

 
- Κάθε έγκυος πρέπει να έχει τη σύμφωνη γνώμη του ιατρού της για την συμμετοχή σε οποιοδήποτε πρόγραμμα άσκησης.

 
- Το είδος της άσκησης που θεωρείται κατάλληλο για την περίοδο αυτή είναι: περπάτημα, κολύμπι, στατικό ποδήλατο και τροποποιημένες ασκήσεις με βάρη.

 
- Πρέπει να διδάσκεται η σωστή εκτέλεση της αναπνοής. Το κράτημα της αναπνοής όπως και ο χειρισμός Valsava πρέπει να αποφεύγεται σε κάθε περίπτωση.

 
- Όχι στις απότομες κινήσεις, αλλαγές κατεύθυνσης και βαλλιστικές κινήσεις.

 
- Οι ασκήσεις από ύπτια θέση πρέπει να γίνονται με ιδιαίτερη προσοχή και να απαγορεύονται το τελευταίο τρίμηνο της εγκυμοσύνης.

 
- Αποφυγή της άσκηση σε υψηλές θερμοκρασίες ή στην έκθεση της εγκύου στον ήλιο. Γενικά απαγορεύεται η άσκηση που έχει σαν συνέπεια την αύξηση της θερμοκρασίας του σώματος πάνω από τους 38 βαθμούς ή την αύξηση της καρδιακής συχνότητας κοντά στο όριο των 140 σφυγμών ανά λεπτό.

 
- Σημασία πρέπει να δοθεί στην επαρκή λήψη υγρών όπως και στην σωστή διατροφή. Δεν τρώμε για δυο αλλά ούτε κάνουμε δίαιτα αδυνατίσματος. Η ημερήσια πρόσληψη σε θερμίδες πρέπει να αυξηθεί κατά 300 περίπου θερμίδες.

 
- Τα συμπτώματα που επιβάλλουν την διακοπή της άσκησης είναι: πόνος ή αιμορραγία, ζαλάδα, τάση για λιποθυμία, αίσθηση ανεπαρκούς αναπνοής, μεγάλη αύξηση της θερμοκρασίας, ακανόνιστη καρδιακή συχνότητα.
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου

LATEST NEWS

Τελευταία ενημέρωση: 15:43

Check this
Τα lipgloss επέστρεψαν! Και αυτά τα 11 είναι σαν highlighter για τα χείλη σου!
Οδηγός αγοράς: Τα ρούχα και τα αξεσουάρ που πρέπει να αποκτήσεις για τις φετινές σου διακοπές
Καλοκαίρι, ποτά, ξενύχτια, φαγητό έξω: Tips για να μην πάρεις κιλά
Residence H: Αυτό το διαμέρισμα στην Ταϊβάν χρειάστηκε να “ξεγυμνωθεί” για να αναδείξει την πολυτέλειά του
Top 10