Η Barbie έχει κάτι νέο να συστήσει στις μικρές φίλες της που σίγουρα θα ενθουσιαστούν

Η Barbie® μόλις ανακοίνωσε την επέκταση της σειράς Fashionistas® με 15 νέες κούκλες Ken®, που χαρακτηρίζονται από τρεις διαφορετικούς σωματότυπους και ποικιλία σ’ ό,τι έχει να κάνει με τον τόνο του δέρματος, τα χρώματα ματιών, τα χτενίσματα και φυσικά τη μόδα! Οι νέες κούκλες Ken αποτελούν μέρος της σειράς Barbie® Fashionistas®, η οποία έχει χαρακτηριστεί ως η πιο ανατρεπτική σειρά μόδας στην αγορά.

Το 2016, η Barbie εισήγαγε τρεις νέους τύπους σώματος Barbie -ψηλή, μικροσκοπική και με καμπύλες- μαζί με νέους τόνους δέρματος, χρώματα ματιών, χτενίσματα, αμέτρητα ρούχα και αξεσουάρ. Η Barbie ανέκαθεν εναρμονιζόταν με τις τάσεις κάθε εποχής, γι’ αυτό κι ο εκσυγχρονισμός του Ken ήταν το επόμενο βήμα στην εξέλιξη της εταιρείας που προσφέρει μία πληθώρα νέων προϊόντων ικανά να ικανοποιήσουν όλα τα γούστα και ν’ αναδείξουν τις έννοιες της διαφορετικότητας και της μοναδικότητας.

“Συνεχίζοντας να επεκτείνουμε τη σειρά προϊόντων μας, επαναπροσδιορίζουμε τις αξίες που αντιπροσωπεύει μία κούκλα Barbie ή Ken γι’ αυτή τη γενιά”, σημείωσε η Lisa McKnight, Αντιπρόεδρος και Γενική Διευθύντρια της Barbie, συνεχίζοντας: “Οι νέες κούκλες Ken ήταν μια φυσική εξέλιξη για το εμπορικό μας σήμα και επιτρέπει στα κορίτσια να εξατομικεύσουν περαιτέρω το ρόλο που θέλουν ο Ken να παίξει στον κόσμο της Barbie”.

Η σειρά περιλαμβάνει 15 νέες κούκλες Ken με τρεις τύπους σώματος, επτά αποχρώσεις δέρματος, οκτώ χρώματα μαλλιών, εννέα χτενίσματα και hot σύνολα, που περιλαμβάνουν casual ενδυμασία για επαγγελματική χρήση έως και αθλητική εμφάνιση. Η μάρκα μάς συστήνει επίσης 24 επιπλέον κούκλες Barbie. Αυτές οι κούκλες είναι κομμάτι της σειράς “100+ διαφορετικά στυλ” που μονοπωλεί τη σειρά Barbie Fashionistas τα τελευταία τρία χρόνια.

Οι Barbie Fashionistas έχουν αγαπηθεί όσο καμία άλλη σειρά, ξεπερνώντας κάθε προσδοκία, καθώς οι πωλήσεις της εμφανίζουν διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης παγκοσμίως, ενώ αναδείχθηκαν ως “Κούκλα της Χρονιάς” στα ετήσια Toy Of The Year (T.O.T.Y.) Βραβεία. Η διαφορετικότητα και η ποικιλομορφία θα συνεχίσουν να παίζουν καθοριστικό ρόλο σε όλο το περιεχόμενο εμπορικών σημάτων, το μάρκετινγκ και το προϊόν, συμπεριλαμβανομένων των τμημάτων φαντασίας, ψυχαγωγίας και σταδιοδρομίας.

Read More

And More