Πίσω στην κορυφή της σελίδας
23.11.2016 | 09:00

Tips για μια ομαλή και υγιή εγκυμοσύνη!

Tips για μια ομαλή και υγιή εγκυμοσύνη!
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Στην αρχή ήταν μόνο μια υποψία. Μετά η υποψία άρχισε να γίνεται πιο έντονη γιατί είχες και κάποια συμπτώματα. Πήγες στο φαρμακείο και πήρες ένα τεστ εγκυμοσύνης Predictor γιατί είναι το πιο αξιόπιστο αλλά και γιατί ήθελες ένα έγκυρο, αλάνθαστο και σαφές αποτέλεσμα ακόμη και 5 μέρες νωρίτερα από την πρώτη μέρα καθυστέρησης για να σου γίνει η υποψία βεβαιότητα.  Έκανες το τεστ εγκυμοσύνης Predictor και το αποτέλεσμα ήταν θετικό! 




Μόλις καταλαγιάσουν τα πρώτα ανάμικτα συναισθήματα αρχίζεις πια να σκέφτεσαι ότι τώρα είστε... δύο! Μάλιστα τα πρώτα συμπτώματα της εγκυμοσύνης εμφανίστηκαν: ίσως ναυτίες, ευαισθησία στο στήθος, κούραση κ.ά. 
Αυτό σημαίνει ότι μπαίνεις σε μια ευαίσθητη περίοδο της ζωής σου που ναι μεν μπορείς να συνεχίσεις την καθημερινότητά σου πρέπει όμως να κάνεις ορισμένες αλλαγές για να έχεις μια ομαλή, υγιή και ευχάριστη εγκυμοσύνη. 


Τι πρέπει να προσέξεις;

1. Μην αμελείς τα ραντεβού με το γιατρό σου!
Αφού το τεστ εγκυμοσύνης βγει θετικό, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να επισκεφτείς το γυναικολόγο σου. Αυτός θα είναι ο καθοδηγητής σου και ο σύμβουλός σου που θα σου εξασφαλίσει ότι εσύ και το μωρό σου θα είστε υγιείς. Για το λόγο αυτό μην αμελείς τα ραντεβού σου μαζί του και φυσικά τήρησε τις οδηγίες που θα σου δώσει!

2. Περιόρισε το αλκοόλ και τον καφέ
Το πρώτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης είναι πάντα και το πιο κρίσιμο. Όταν είσαι έγκυος (ή προσπαθείς να αποκτήσεις παιδί) είναι σημαντικό να ελαττώσεις ή να διακόψεις την κατανάλωση αλκοόλ και καφέ τουλάχιστον για τις πρώτες εβδομάδες κύησης. Ο γιατρός σου θα σε συμβουλέψει για την επιτρεπόμενη ποσότητα αλκοόλ και καφέ που μπορείς να καταναλώσεις μετά το πέρας των 3 πρώτων μηνών.

3. Φρόντισε να ξεκουράζεσαι και να κοιμάσαι!
Από τη στιγμή που θα γεννηθεί το μωρό, δεν θα προλαβαίνεις να πάρεις ανάσα. Για το λόγο αυτό η εγκυμοσύνη είναι μια ευκαιρία να ξεκουραστείς και να κοιμηθείς όσο το δυνατόν περισσότερο. 

4. Πρόσεξε τη διατροφή σου
Κάποτε λέγαμε ότι στην εγκυμοσύνη η γυναίκα τρώει για δύο. Αυτό έχει μια κάποια αλήθεια αλλά όχι ως προς την ποσότητα! Φρόντισε η διατροφή σου να είναι πλήρης βιταμινών και όλων των συστατικών που χρειάζεσαι ώστε το μωρό σου να αναπτυχθεί σωστά αλλά και εσύ να μην επιβαρυνθείς με περιττά κιλά που θα σε δυσκολέψουν αργότερα. 

5. Υιοθέτησε μια ήπια άσκηση
Το ότι το τεστ εγκυμοσύνης βγήκε θετικό δεν σημαίνει ότι πρέπει να κάτσεις για 9 μήνες σε μια καρέκλα! Το αντίθετο! Είτε ήσουν αθλητικός τύπος πριν την εγκυμοσύνη είτε όχι πρέπει να ξέρεις ότι η άσκηση βελτιώνει το μυϊκό τόνο, τη δύναμη και την αντοχή, μπορεί να σε προετοιμάσει για τον τοκετό και να σε διευκολύνει στην ανάκτηση της αρχικής σου φόρμας μετά τη γέννα. Η άσκηση μπορεί επίσης να μειώσει τις σωματικές ενοχλήσεις, όπως τον πόνο στη μέση, τη δυσκοιλιότητα, την κόπωση και το πρήξιμο των χεριών και των ποδιών, καθώς επίσης και να βοηθήσει στη βελτίωση της διάθεσης και του ύπνου. Το περπάτημα και το κολύμπι είναι ιδανικά για την εγκυμοσύνη, με τη σύμφωνη πάντα γνώμη του γιατρού σου.

6. Πάρε βιταμίνες!
Σίγουρα θα έχεις ακούσει ότι για να μείνεις έγκυος αλλά και το πρώτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης χρειάζεται να λαμβάνεις συμπλήρωμα φυλλικού οξέως. Ο γιατρός σου θα σου συστήσει το κατάλληλο συμπλήρωμα όχι μόνο φυλλικού οξέως αλλά και άλλων βιταμινών εάν το κρίνει σκόπιμο για να σε βοηθήσει!

Πληροφορίες: www.predictor.gr

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook