Πίσω στην κορυφή της σελίδας
12.05.2010 | 18:15
Μαρία Τουμπή

“Γόνιμες”... τροφές!

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Θέλεις να μείνεις έγκυος. Γνωρίζεις ότι υπάρχουν τροφές που μπορούν να αυξήσουν τη γονιμότητα;

 
Η κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος Μαρία Τουμπή σου δίνει κάποιες διατροφικές συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να συλλάβεις ευκολότερα.

 
- Κατανάλωσε ποικιλία φρούτων και λαχανικών

 
- Κατανάλωσε τρόφιμα ολικής άλεσης (άγριο ρύζι, βρώμη, πολύσπορο ψωμί) και ανάλατους ξηρούς καρπούς

 
- Κατανάλωσε τρόφιμα βιολογικής καλλιέργειας όσο συχνότερα γίνεται

 
- Κατανάλωσε τρόφιμα που περιέχουν φυτοοιστρογόνα (φασόλια, φακές, ρεβίθια, σόγια κ. α)

 
- Περιόρισε την κατανάλωση κορεσμένου λίπους (κυρίως από γαλακτοκομικά προϊόντα)

 
- Απόφυγε τα τρόφιμα που περιέχουν συντηρητικά, πρόσθετα και τεχνητές γλυκαντικές ουσίες

 
- Περιόρισε την κατανάλωση του καφέ σε ένα φλιτζάνι την ημέρα και το αλκοόλ

 
- Αύξησε την κατανάλωση τροφίμων που περιέχουν ψευδάργυρο (όπως το άπαχο κόκκινο κρέας, το αυγό, τα θαλασσινά) που είναι το βασικό συστατικό των θηλυκών ορμονών

 
- Αύξησε την κατανάλωση τροφίμων που περιέχουν φολικό οξύ (αυγά, ψάρια, λαχανικά, όσπρια, δημητριακά, φλοιός σιταριού, μαγιά μπύρας, ακτινίδιο, αβοκάντο, χουρμάς, σόγια, αμύγδαλα, κάστανα)

 
- Αύξησε την κατανάλωση τροφίμων που περιέχουν σελήνιο (δημητριακά, φύτρα σιταριού, λάχανο, κρεμμύδι, καρύδα, θαλασσινά) διότι είναι ισχυρό αντιοξειδωτικό.
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook