Πίσω στην κορυφή της σελίδας
20.10.2013 | 07:44

Η Miranda Kerr το νέο πρόσωπο της Swarovski!

Η Miranda Kerr το νέο πρόσωπο της Swarovski!
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Ο οίκος κρυστάλλων Swarovski, του οποίου οι άψογα φιλοτεχνημένες συλλογές κοσμημάτων και αξεσουάρ αποτελούν αντικείμενο θαυμασμού για εκατομμύρια πελάτες από όλο τον κόσμο, επέλεξε τη Miranda Kerr,  για να ενσαρκώσει τη γυναίκα της Swarovski στην τελευταία διαφημιστική καμπάνια της.

/

Κινηματογραφημένη από τον βραβευμένο Βρετανό φωτογράφο Nick Knight υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Ronnie Cooke Newhouse της House and Holme, η καμπάνια θα δει τα φώτα της δημοσιότητας το φθινόπωρο του 2013 στο πλαίσιο της παγκόσμιας προώθησης της εταιρείας.

/

Στις φωτογραφίες πρωταγωνιστεί η απαστράπτουσα Miranda Kerr, φορώντας ορισμένα από τα πιο αγαπημένα προϊόντα της Swarovski για πρωινές και βραδινές εμφανίσεις. Η φυσική ομορφιά της αναδεικνύεται από τα κοσμήματα και πλαισιώνεται από συνθέσεις με εξαίσια τριαντάφυλλα της βρετανικής υπαίθρου, που απαθανατίστηκαν από τον φωτογράφο Nick Knight.

/

Η παγκόσμια καμπάνια περιλαμβάνει μια τηλεοπτική διαφήμιση που θα προβληθεί στην Ιταλία, στη Γαλλία και στο Χονγκ-Κονγκ, και τη μουσική της οποίας έχει συνθέσει και ερμηνεύει αποκλειστικά για τη Swarovski ο τραγουδιστής, στιχουργός και παραγωγός Pharrell Williams.

/

Η Nadja Swarovski, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Swarovski, δήλωσε: «Είμαστε κατενθουσιασμένοι που για άλλη μια φορά συνεργαζόμαστε με τους δυναμικούς δημιουργούς Ronnie Cooke Newhouse και Nick Knight στη νέα μας εκστρατεία. Τα τριαντάφυλλα του Nick και η φρεσκάδα, η ομορφιά και η λάμψη της Miranda πλαισιώνουν και αναδεικνύουν με πανέμορφο τρόπο τα μοντέρνα κοσμήματα της Swarovski».

/

Ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής Ronnie Cooke Newhouse σχολίασε: «Ο συνδυασμός της Miranda Kerr με τα παραδοσιακά αγγλικά τριαντάφυλλα, τα κοσμήματα Swarovski, τις φωτογραφίες με την υπογραφή του Nick Knight και την πρωτότυπη μουσική επένδυση από τον Pharrell Williams σημαίνει ομορφιά, ζεστασιά, χαλαρότητα και σαγήνη. Όλα όσα αγαπάμε…»

Η καμπάνια θα κάνει την εμφάνισή της σε έντυπα ανά τον κόσμο από τον Νοέμβριο, στο πλαίσιο της παγκόσμιας προώθησης σε 25 χώρες.
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook