Πίσω στην κορυφή της σελίδας
14.07.2014 | 15:21

Το Häagen-Dazs φωτογραφίζει τις πιο πολλά υποσχόμενες bloggers μόδας

Το Häagen-Dazs φωτογραφίζει τις πιο πολλά υποσχόμενες bloggers μόδας
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Το Häagen-Dazs φωτογραφίζει τις πιο πολλά υποσχόμενες bloggers μόδας της Ελλάδας, με έμπνευση τη φιλοσοφία του «Nothing to hide», αφού είναι φτιαγμένο από πραγματική κρέμα και γάλα από τη Γαλλία, προσεκτικά διαλεγμένα υλικά απ’ όλο τον κόσμο, χωρίς τεχνητά χρώματα & χωρίς τεχνητά αρώματα.

Το Häagen-Dazs συγκέντρωσε τα πιο μοντέρνα και δυναμικά κορίτσια με blogs μόδας, υποψήφια στην κατηγορία «most promising blogs» στο διαγωνισμό γνωστού περιοδικού, και δημιούργησε ένα εντυπωσιακό editorial μόδας.
Η γνωστή φωτογράφος μόδας Μάρα Δεσύπρη, ο fashion editor Μιχάλης Πάντος, o hair stylist Χρίστος Μπαϊραμπάς και η makeup artist Μαρίτα Πολίτου ανέλαβαν να δημιουργήσουν τις πιο όμορφες εικόνες και τα κατάφεραν! Τα χρώματα των ρούχων ήταν όλα εμπνευσμένα από τις γεύσεις των παγωτών Häagen-Dazs και χρησιμοποιήθηκαν ρούχα με διαφάνειες και ρομαντικά στοιχεία ώστε να τονιστεί το «Nothing to hide» δηλαδή η αγνότητα και η «διαφάνεια» των πρώτων υλών των παγωτών Haagen Dazs.

/

Φορώντας ρούχα Ελλήνων σχεδιαστών, σε ένα παραδεισένιο σπίτι, οι νεαρές bloggers πόζαραν με τις αγαπημένες γεύσεις τους από το Häagen-Dazs και γέμισαν την camera με στυλ και άρωμα καλοκαιριού. Οι δημιουργοί των blogs «lemoncake»-Χριστίνα Κοροβέση, «Shoprano»-Χρυσιάννα Ανδριοπούλο, «Fashion closet»-Γεωργία Λαβράνου, «Mysteriusebibliothecaire»- Αθηνά Κουτρομάνου, «The blame on mame»- Κατερίνα Ντυμένου και Ειρήνη Σιάσου, «Surf addict fashionista»-Ρέα Παπαθανασίου και «Muse rebelle»- Αλεξάνδρα Δράκου ετοιμάστηκαν στα χέρια των ειδικών και στάθηκαν μπροστά στο φακό σαν πραγματικά μοντέλα.


/

Με ατομικές αλλά και ομαδικές λήψεις, απόλαυσαν την εμπειρία της φωτογράφησης ενώ παράλληλα γεύονταν τα αγαπημένα τους Häagen-Dazs. Όπως θα δείτε στις εικόνες, το στυλ συνάντησε το καλοκαίρι και η γεύση τη δημιουργία μέσα από μια διαδικασία που έδειξαν να χάρηκαν ιδιαίτερα και οι bloggers και οι συντελεστές της φωτογράφησης. Αυτό το editorial μόδας που θα μπορούσε να είναι μια καμπάνια διεθνών προδιαγραφών, ήταν μια ιδέα του Häagen-Dazs, για την προώθηση της καμπάνιας «Nothing to hide» που αποκαλύπτει ότι τα Häagen-Dazs είναι αναπόσπαστα κομμάτια της ζωής των stylish ανθρώπων που διαχειρίζονται τα πιο επιτυχημένα media του internet.

Φωτογράφος: Μάρα Δεσύπρη






Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook