Πίσω στην κορυφή της σελίδας
WHAT'S HOT TODAY?

Όσα πρέπει να ξέρεις για τη δίαιτα fasting

Δίαιτα “fasting”: Όσα πρέπει να γνωρίζεις και τι να προσέξεις

SMART TIPS

Η ειδικός εξηγεί τι τρως, τι δεν τρως, ποια είναι τα θετικά και ποια τα αρνητικά, αν είναι επικίνδυνο και πολλά ακόμα. »

Βιταμίνες, υγεία και ομορφιά

ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ: Ποιες να επιλέξεις για ένα όμορφο δέρμα

NEWS

Θέλουμε να χάσουμε κάποια κιλά, αλλά ποτέ δεν πρέπει να ξεχνάμε την υγεία μας, την όψη του δέρματός μας και το κομμάτι της ομορφιάς! »

Τα οφέλη του καφέ και του κρασιού!

Κάνεις δίαιτα; Πιες ένα ποτήρι καφέ ή κρασί παραπάνω.

NEWS

Σίγουρα με αυτά που θα διαβάσεις δεν θα θέλεις να αποχωριστείς ξανά τον καθημερινό σου καφέ ή το κρασί που συνοδεύει το γεύμα σου! »

To tip της ημέρας

TO TIP THΣ ΗΜΕΡΑΣ

Μαγνήσιο: Βοηθάει στους πόνους της περιόδου;

Μαγνήσιο: Βοηθάει στους πόνους της περιόδου;

Και όχι μόνο! Εννοώ όχι μόνο στους πόνους της περιόδου. Το μαγνήσιο, το οποίο μπορείς να βρεις κυρίως στα πράσινα λαχανικά, βοηθάει και στις αϋπνίες, όπως και στην κατάθλιψη. Πιο αναλυτικά:

1. Καταπολεμά τους πόνους της περιόδου: Εάν η περίοδός σου είναι δύσκολη και αρκετά επίπονη, τότε λίγο μαγνήσιο θα σε ανακουφίσει. Σύμφωνα με έρευνα που έγινε από το Πανεπιστήμιο του Maryland Medical Center, η λήψη 360 mg μαγνησίου ημερησίως για τρεις ημέρες πριν έρθει η περίοδος, μπορεί να καταπολεμήσεις τις κράμπες της περιόδου. Επίσης πολλές γυναίκες ισχυρίζονται πως κάνοντας μασάζ στην κοιλιά τους με λίγο λάδι μαγνησίου αναμεμειγμένο με λίγη ενυδατική κρέμα, έχουν λιγότερους πόνους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

2. Βελτιώνει τον ύπνο:
Σύμφωνα με μια μελέτη, ενήλικες που έπαιρναν μαγνήσιο για οκτώ εβδομάδες, παρουσίασαν σημαντική αύξηση στο χρόνο που κοιμούνταν ενώ βελτίωσαν και την ποιότητα του ύπνου τους.

3. Βοηθά στην κατάθλιψη:
Έρευνα έδειξε πως το μαγνήσιο είναι μία από τις λιγότερο γνωστές προς χρήση θεραπείες ενάντια στην κατάθλιψη αλλά και σε άλλες σοβαρές ασθένειες που σχετίζονται με την ψυχική υγεία όπως απώλεια μνήμης και εξαρτήσεις. Επίσης είναι εντυπωσιακή η αλλαγή που είχε στην υγεία του κάθε άτομο που συμμετείχε σε αυτήν την έρευνα.

Τροφές πλούσιες σε μαγνήσιο: αμύγδαλα, σουσάμι, ηλιόσποροι, μπανάνες, κάσιους, τόφου, βρώμη, μπρόκολο, καλαμπόκι, αρακάς

Διάβασε όλα τα tips
Top 5 fitness
Fit-ing!