Πίσω στην κορυφή της σελίδας
WHAT'S HOT TODAY?

Light συνταγές με ζυμαρικά

Συνταγές για δίαιτα: Ζυμαρικά με λιγότερες από 300 θερμίδες

MAGIC FOOD

Μπορεί τα ζυμαρικά να είναι παρεξηγημένα, αλλά μια ισορροπημένη διατροφή πρέπει να περιέχει τα πάντα. Οπότε άφησε στην άκρη τις στερήσεις και συνέχισε να διαβάζεις. »

Light σνακ για εκδρομή

Πας εκδρομή; Τι σνακ να επιλέξεις για να μην πάρεις κιλά!

NEWS

Δες εδώ τι να προσέξεις στη διατροφή σου την επόμενη φορά που θα πας εκδρομή! Ιδέες για σνακ και οι παγίδες που πρέπει να αποφύγεις. »

Χάσε κιλά με νερό και λεμόνι

Τελικά το νερό με λεμόνι βοηθάει στο αδυνάτισμα; Όλα όσα πρέπει να ξέρεις

NEWS

Μπορεί το νερό με λεμόνι να γίνει ο σύμμαχός μας στο αδυνάτισμα; Γιατί οι μεγαλύτερες σταρ ορκίζονται σε αυτό το μυστικό; »

To tip της ημέρας

TO TIP THΣ ΗΜΕΡΑΣ

Κλείσε τον υπολογιστή σου μισή ώρα πριν κοιμηθείς...

Κλείσε τον υπολογιστή σου μισή ώρα πριν κοιμηθείς...

Η χρήση υπολογιστών τις βραδινές ώρες φέρνει αϋπνία.

Καλά θα μπεις στο TLIFE να μάθεις τα τελευταία νέα, να βρεις πληροφορίες για ό, τι χρειαστείς και να σερφάρεις στις αγαπημένες σου σελίδες. Απλά καλό θα ήταν να κάνεις ένα μισάωρο break, να χαλαρώσεις χωρίς τον υπολογιστή ανοικτό λίγο πριν πέσεις για ύπνο. Σύμφωνα με μελέτες που έχουν γίνει στο παρελθόν, η οθόνη του υπολογιστή και η φωτεινότητα που εκπέμπει, μπορεί να προκαλέσει έντονες διαταραχές ύπνου, ακόμη και προβλήματα στον καρδιακό ρυθμό. Το γαλάζιο φως διαμηνύει ούτε λίγο ούτε πολύ στον οργανισμό "είναι μέρα, να είσαι σε εγρήγορση", δηλώνει ο δόκτωρ Ντίτερ Κουνζ επικεφαλής της γερμανικής ερευνητικής ομάδας. Οι οθόνες των ηλεκτρονικών υπολογιστών διαθέτουν κυρίως ψυχρό λευκό φως και οι επιστήμονες εκτιμούν πως λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο που λειτουργεί το γαλάζιο φως. Έτσι όσο περισσότερο εκτίθεσαι στο φωτεινό φως της οθόνης τόσο σε μεγαλύτερη εγρήγορση βρίσκεσαι με συνέπεια να διαταράσσεται ο ύπνος. Την επόμενη φορά... πάρε ένα βιβλίο!

Διάβασε όλα τα tips
Top 5 fitness
My-ami Beach