Πίσω στην κορυφή της σελίδας
14.03.2011 | 22:51

Γεωργία: "Μία ξεφουσκώνω, μια φουσκώνω. Θέλω κάτι δραστικό, αλλά να είναι για πάντα"

Γεωργία: Μία ξεφουσκώνω, μια φουσκώνω. Θέλω κάτι δραστικό, αλλά να είναι για πάντα
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
ΕΡΩΤΗΣΗ
Θέλω να χάσω κιλά... Πάρα πολλά κιλά! Πάντα λέω αύριο, αλλά πάντα κλαίω γιατί δεν ξεκινώ και είμαι παχιά! Είμαι 1.65μ και 80 κιλά - μπορεί και περισσότερα!  Έχω καιρό να ζυγιστώ, φοβάμαι! Μία ξεφουσκώνω, μια φουσκώνω. Θέλω κάτι, αλλά να είναι για πάντα.
Γεωργία


ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Κυρία Γεωργία,
                           μας αναφέρετε ότι θέλετε να κάνετε δίαιτα για να χάσετε βάρος αλλά τελικά στο τέλος δεν τα καταφέρνετε. Δείτε τα πράγματα από διαφορετική σκοπιά. Πείτε στον εαυτό σας ότι δεν θα κάνω δίαιτα για να χάσω τα περιττά κιλά, απλά δείτε ότι με ένα σωστό πρόγραμμα διατροφής κάνετε καλό στην υγεία σας και ελαχιστοποιείτε τις πιθανότητες να εμφανίσετε διάφορες μορφές ασθένειας που σχετίζονται με το υπερβάλλον βάρος.

Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να θέτετε μικρούς στόχους και μόλις τα καταφέρετε να βάζετε τον επόμενο. Επίσης ζητήστε βοήθεια από το οικογενειακό σας περιβάλλον. Σίγουρα δεν γίνεται εσείς να κάνετε προσπάθεια να τρώτε υγιεινά και οι υπόλοιποι του σπιτιού να τρώνε σουβλάκια. Όταν μια μέρα παρεκκλίνετε από το διαιτολόγιο σας μην πείτε αφού το χάλασα μια μέρα χάλασα όλο το πρόγραμμα, συνεχίστε κανονικά την επόμενη μέρα.

Μην στερείτε από το εαυτό σας τροφές που σας αρέσουν και είναι παχυντικές απλά περιορίστε τες.
Περιορίστε την ζάχαρη και τα γλυκά, πιείτε πολύ νερό, βάλτε στη ζωή σας την άσκηση και εάν δεν υπάρχει ο χρόνος για γυμναστήριο προσπαθήστε να περπατάτε περισσότερο.
Επίσης να τρώτε 1-2 φορές την εβδομάδα ψάρια, όσπρια και λαχανικά, 1 φορά την εβδομάδα κόκκινο κρέας και 1 φορά την εβδομάδα ζυμαρικά ολικής αλέσεως.
Να τρώτε 1-2 μερίδες γαλακτοκομικά χαμηλά σε λιπαρά την ημέρα. Να μαγειρεύετε με ελαιόλαδο, να βάζετε μικρότερη ποσότητα στα φαγητά και στις σαλάτες σας.
Περιορίστε το αλάτι.
Αποφύγετε στους χυμός που περιέχουν ζάχαρη και βάλτε τα φρούτα στο καθημερινό σας διαιτολόγιο.
Βάζετε το φαγητό σας σε μικρό πιάτο έτσι ώστε να μπορείτε να υπολογίσετε πόσο φάγατε.
Μην αφήνετε πολλές ώρες τον οργανισμό σας νηστικό πιστεύοντας ότι έτσι θα χάσετε πιο γρήγορα.
Αντίθετα να τρώτε μικρά και συχνά γεύματα βοηθούν στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού σας αλλά και να μην πεινάτε.
Τέλος μην διστάσετε να ζητήσετε βοήθεια και από ειδικούς της διατροφής.

Καλή επιτυχία και ελπίζω σύντομα να μας γράψετε ότι καταφέρατε να ξεκινήσετε ένα πρόγραμμα.
Εύα Καφετζή
Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, BSc

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook