Πίσω στην κορυφή της σελίδας
28.09.2015 | 10:30
Δέσποινα Θεοδωροπούλου

Δεν προλαβαίνεις να φας σωστά ή να γυμναστείς; 9 fitness συμβουλές για πολυάσχολα κορίτσια!

Δεν προλαβαίνεις να φας σωστά ή να γυμναστείς; 9 fitness συμβουλές για πολυάσχολα κορίτσια!
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

Δουλεύεις όλη μέρα κάτω από έντονους ρυθμούς και δεν έχεις χρόνο ούτε να γυμναστείς αλλά ούτε και να μαγειρέψεις κάτι σπιτικό. Η μόνη σου επιλογή είναι να φας κάτι έτοιμο και γρήγορο χωρίς να μπορείς να υπολογίσεις τι θερμίδες μπορεί να έχει και κατά πόσο επιβαρύνει αυτό τα κιλά σου.

Συνέχεια σκέφτεσαι πότε θα έρθει η στιγμή που θα έχεις χρόνο να ακολουθήσεις μια ισορροπημένη διατροφή αλλά και να γραφτείς γυμναστήριο. Επειδή αυτή η στιγμή ίσως να μην έρθει ποτέ, κάνε κάτι τώρα! Υπάρχουν λοιπόν κάποια έξυπνα tips που μπορούν να σε βοηθήσουν να αλλάξεις τον «κακό» τρόπο ζωής που ακολουθείς τόσο καιρό. Μάθε ποια είναι αυτά...


ΠΟΙΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΣΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ...

1. Πέταξε όλα τα παχυντικά τρόφιμα από τα ντουλάπια σου.
Το πράγμα είναι απλό. Ανοίγεις τα ντουλάπια της κουζίνας και το ψυγείο και αρχίζεις να πετάς ένα ένα όλα τα snack που περιέχουν ζάχαρη, αλάτι και διάφορα παχυντικά συστατικά. Πατατάκια, σοκολάτες, κρουασάν, μπισκότα και όλα αυτά τα απαγορευμένα τρόφιμα πρέπει να βρίσκονται στον κάδο σου! Γιατί όταν είσαι πιεσμένη από χρόνο και πεινάς, το πρώτο πράγμα που κάνεις συνήθως είναι να φας ό,τι βρεις μπροστά σου. Έτσι λοιπόν αυτό που θα βρεις μπροστά σου δεν θα είναι παχυντικό.

 

2. Τοποθέτησε υγιεινά τρόφιμα σε ορατό πεδίο.
Αφού λοιπόν απαλλαχθείς από όλα τα πρόχειρα snack, θα βάλεις όλα τα υγιεινά τρόφιμα σε ορατά σημεία. Για παράδειγμα γέμισε τη φρουτιέρα σου με μήλα, μπανάνες, πορτοκάλια και τοποθέτησέ την στο τραπέζι. Κάνε το ίδιο και με τα ράφια του ψυγείου. Βάλε γιαούρτι, στιγμιαίο καστανό ρύζι, κονσέρβα τόνου, σούπες και άλλες τροφές χαμηλές σε θερμίδες, που μπορούν εύκολα και γρήγορα να μαγειρευτούν.

 

3. Σημείωσε το πρόγραμμα γυμναστικής σου.
Αν είσαι από αυτούς τους ανθρώπους που σημειώνουν πάντα τα ραντεβού τους στην ατζέντα τους ή στο κινητό τους, τότε μπορείς να συμπεριλάβεις και τις ασκήσεις σου σε αυτά. Είναι σίγουρο πως όταν το δεις γραμμένο δεν θα το αγνοήσεις και θα καταλάβεις πως είναι το ίδιο σημαντικό με όλα τα άλλα επαγγελματικά ραντεβού.
Κι αν όντως δεν προλάβεις να πας γυμναστήριο, βάλε στο πρόγραμμα μερικές ασκήσεις που θα κάνεις μόνη σου στο σπίτι. Κάνε "κλικ" εδώ και θα βρεις αυτό που χρειάζεσαι.


4. Μαγείρεψε μεγάλη ποσότητα για να περάσεις την εβδομάδα.
Παραδειγματίσου από τη μαμά σου, που κάθε Κυριακή βρίσκει χρόνο και μαγειρεύει αρκετά φαγητά για να έχετε και τις επόμενες μέρες. Ετοίμασε κι εσύ για τον εαυτό σου μεγάλες ποσότητες από υγιεινά τρόφιμα για να μπορείς να τρως μέσα στην εβδομάδα. Βράσε διάφορα λαχανικά ή καστανό ρύζι και βάλτα να συντηρηθούν στο ψυγείο. Μπορείς να ψήσεις ακόμα και κρέας ή κοτόπουλο και κάθε φορά να το τρως με μια σαλάτα ή με τα λαχανικά που έβρασες.


5. Μην βασίζεσαι στη ζάχαρη και στην καφεΐνη για να έχεις ενέργεια.
Έχεις υπολογίσει πόσους καφέδες πίνεις ημερησίως; Ξεκινάς τη μέρα σου με έναν (όσο πρέπει δηλαδή) για να ξυπνήσεις καλά και στη συνέχεια που έχεις περισσότερη πίεση και δουλειά, παραγγέλνεις καφέδες χωρίς να θυμάσαι στο τέλος και πόσους ήπιες. Η περισσότερη καφεΐνη δεν θα σε γεμίσει με ενέργεια, αντιθέτως θα σε εξαντλήσει.

 

6. Έχε πάντα στην τσάντα σου ένα υγιεινό snack.
Πείνασες; Είσαι στο γραφείο ή έξω σε ραντεβού; Αντί να παραγγείλεις κάτι απ' έξω, άνοιξε την τσάντα σου και βγάλε το κουτί με τα κράκερ ολικής αλέσεως. Ακόμα και στο γραφείο σου, γέμισε το συρτάρι σου με γιαούρτι, ξηρούς καρπούς ή αποξηραμένα φρούτα, τα οποία θα σε χορτάσουν και θα σε βγάλουν από τη δύσκολη στιγμή της ξαφνικής πείνας.


7. Βρες έναν καλό ταίρι για γυμναστική.
Και λέγοντας καλό δεν εννοώ την καλύτερη σου φίλη αλλά έναν φίλο που γυμνάζεται τακτικά και μπορεί να σε καθοδηγήσει και να σε επηρεάσει. Γιατί με κάποιον που δουλεύει πολύ σαν και σένα δεν θα κάνεις ποτέ το πρώτο βήμα. Ενώ ένας άνθρωπος που είναι συνεπής και οργανωτικός με τις ασκήσεις του, μπορεί να σε παρακινήσει και κυρίως να σε διδάξει την αξία της εκγύμνασης.

 

8. Μάθε να μαγειρεύεις γρήγορα και υγιεινά φαγητά.
Μια έξυπνη ιδέα για τα βράδια που γυρίζεις πεινασμένη και εξαντλημένη από τη δουλειά και θέλεις να φας μετά μανίας κάτι. Βρες κάποιες συνταγές με τρόφιμα που σου αρέσουν και είναι υγιεινά, τα οποία όμως χρειάζονται λίγο χρόνο για να μαγειρευτούν. Μια καλή ιδέα, για παράδειγμα, είναι το ρύζι με τα λαχανικά, το οποίο φτιάχνεται μέσα σε 10 λεπτά! Πρόσθεσε και κάποια καρυκεύματα για να το κάνουν ακόμα πιο γευστικό.
Για να δεις κάποιες light συνταγές κάνε "κλικ" εδώ...

 

9. Πάρε μαζί σου τα ρούχα της γυμναστικής.
Εάν πηγαίνεις με το αυτοκίνητο στη δουλειά, μπορείς να βάλεις στη θέση του συνοδηγού την τσάντα με τα αθλητικά σου ρούχα και τα παπούτσια. Έτσι στην επιστροφή από τη δουλειά, θα σου είναι πιο εύκολο να περάσεις από το γυμναστήριο. Επίσης δεν θα έχεις τη συνηθισμένη δικαιολογία για να το αποφύγεις, ότι ξέχασες τα ρούχα στο σπίτι!

 
 

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook