Πίσω στην κορυφή της σελίδας
11.12.2010 | 03:15

Όσο πλησιάζουν τα Χριστούγεννα, οι έξοδοι για φαγητό αυξάνονται. Τι να παραγγείλεις!

Όσο πλησιάζουν τα Χριστούγεννα, οι έξοδοι για φαγητό αυξάνονται. Τι να παραγγείλεις!
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Βόλτα στις φωτισμένες βιτρίνες στο κέντρο της πόλης. Μουσικές, παραστάσεις με χρωματιστούς ζογκλέρ στο δρόμο και ίσως - αν μας κάνει τη χάρη ο καιρός - ένα γλυκό κρύο που θα σου επιτρέψει να φορέσεις το μοδάτο σκουφάκι με το ασορτί κασκόλ. Ναι, τα Χριστούγεννα είναι εδώ και θέλεις να το γιορτάσεις δεόντως. Και από φαγητό; Συνέχεια. Οι φίλοι να είναι καλά που όλο σε ξεσηκώνουν... 

Αν λοιπόν γνωρίζεις πως το βράδυ θα βγεις για φαγητό, τότε ίσως πρέπει να αλλάξεις λίγο τις διατροφικές σου συνήθειες κατά τη διάρκεια της ημέρας. "Επειδή συνήθως βγαίνεις για φαγητό βραδινή ώρα θα πρέπει να μην καταναλώσεις μεγάλη ποσότητα κατά τη διάρκεια της ημέρας, αλλά ούτε και να στερήθεις τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά" εξηγείο κ. Κριαράς. 

Για να είσαι η ψυχή της παρέας και να μην αναγκάζεσαι να τρως μόνο σαλάτες και βραστά λαχανικά μέσα στις γιορτές. Πάρε ιδέες για την καλύτερη επιλογή που μπορείς να παραγγείλεις στο εστιατόριο.  

1. Μακαρόνια με σπανάκι και μανιτάρια. 235 θερμίδες
Το σπανάκι είναι το λαχανικό της εποχής και μαζί με τα μανιτάρια θα σου δώσει μοναδική γεύση και κυρίως λίγες θερμίδες. Ιδανική επιλογή για ελαφρύ γεύμα αλλά και για οικονομία.
Μάλιστα η μακαρονάδα αυτή είναι πλούσια πηγή βιταμινών του συμπλέγματος Β, φυτικών ινών και ασβεστίου.
 
 
2. Ψητό μοσχαράκι φιλέτο με αγγινάρες. 230 θερμίδες
Επειδή το χειμώνα έχεις περισσότερη όρεξη για κρέας, μπορείς να επιλέξεις ένα ζουμερό φιλέτο μοσχαριού, με συνοδεία λαχταριστής αγγινάρας. "Πλούσια πηγή πρωτεϊνών περίπου 30γρ και χαμηλής ποσότητας λίπους μόλις 6γρ. Είναι πλούσιο σε σίδηρο, σε σύμπλεγμα βιταμινών Β, σε χαλκό και σε σελήνιο" επισημαίνει ο διαιτολόγος διατροφολόγος Νικόλαος Κριαράς

3. Γαλοπούλα με ρύζι ή πατάτες. 420 θερμίδες
Εκτός από χριστουγεννιάτικη επιλογή, το κρέας της γαλοπούλας είναι και εκείνο με τα λιγότερα λιπαρά.
 
4. Χοιρινό τηγανιά με μανιτάρια και συνοδευτικό πιάτο με πουρέ. 590 θερμίδες
Σαφώς, πιο παχυντικό γεύμα από την επιλογή της γαλοπούλας αλλά οικονομικώς πιο συμφέρουσα λύση. Άλλωστε το χοιρινό κρέας είναι η ελληνική παραδοσιακή επιλογή για τις γιορτές. Αν πάλι το εστιατόριο που θα επισκεφτείς έχει "μαγειρευτά", δοκίμασε ένα λαχταριστό χοιρινό με σέλινο στην κατσαρόλα.
 
5. Σνίτσελ κοτόπουλο/γαλοπούλα α λα κρεμ με ρύζι. 350 θερμίδες
Νόστιμη, οικονομική και αρκετά ελαφριά επιλογή

Let's Junk
Κι επειδή ποτέ δεν μπορείς να πεις όχι σε ένα ωραίο σουβλάκι ή ένα λαχταριστό μπιφτέκι.
Ο διαιτολόγος διατροφολόγος Νικόλαος Κριαράς σου δίνει τη λύση. Άλλωστε με την στέρηση, δεν κέρδισε ποτέ κανείς. Ούτε η σιλουέτα σου.

Σουβλάκι ή burger;
Η επιλογή είναι φυσικά δική σου, όμως το σουβλάκι φαίνεται να κερδίζει τη μάχη των χαμηλών θερμίδων, αλλά και της περιεκτικότητας λίπους.

-1 σουβλάκι με πίτα και γύρο (χωρίς πατάτες) αποδίδει μόλις 180 θερμίδες.

-Αντίθετα, αν επιλέξεις burger με δύο μπιφtέκια από βοδινό κρέας, τυρί, μπέικον και κέτσαπ θα σου πρσφέρει απλόχερα 460 θερμίδες.

-Αντίστοιχα, αν προτιμάς  το club σάντουιτς, μάθε πως αυτό έχει 462 θερμίδες.

-Τέλος, 2 κομμάτια πίτσα, εκτός από μοναδική απόλαυση σου προσφέρουν και 375 θερμίδες.

Smart Info
: Eάν η πίτσα είναι απλή, να ξέρεις ότι προσφέρει αρκετές ευεργετικές ιδιότητες στον ανθρώπινο οργανισμό, όπως για παράδειγμα την θετική συμβολή τυριού και ντομάτας, που συνθέτουν το λυκοπένιο, ισχυρή ευεργετική ουσία προς στη καρδιά και στα  κύτταρα του οργανισμού.

Σαλάτα: Τώρα, εάν θέλεις να επιλέξεις σαλάτα, επέλεξε με κοτόπουλο η οποία θα σου αποδώσει 350 θερμίδες, που είναι και πλούσια σε πρωτεΐνες.

Extra tip: Κάθε επιπλέον σος που τις προσθέτεις δίνει στο πιάτο σου 100 θερμίδες!

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook