Πίσω στην κορυφή της σελίδας
22.07.2015 | 09:00
Δημήτρης Γρηγοράκης

Χωρίς δίαιτα: 5 tips από τον Δημήτρη Γρηγοράκη για να μειώσεις τις θερμίδες το καλοκαίρι

Χωρίς δίαιτα: 5 tips από τον Δημήτρη Γρηγοράκη για να μειώσεις τις θερμίδες το καλοκαίρι
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

Καλοκαιρινές διακοπές: Χαλάρωση, ξεγνοιασιά και διασκέδαση. Μα είναι δυνατόν να καταπιεζόμαστε και να κάνουμε δίαιτα το καλοκαίρι; Όχι και σε αυτό συμφωνούν μέχρι κι οι διαιτολόγοι! Οk, δεν εννοούν ότι μπορείς να αρχίζεις να τρως οτιδήποτε ανεξέλεγκτα, δείχνουν όμως μια κατανόηση και επιείκεια και μάλιστα δίνουν και κάποιες συμβουλές για να περιορίσεις όσο μπορείς τις θερμίδες!

Ο Δημήτρης Γρηγοράκης σου δίνει 5 tips που θα σε βοηθήσουν να απολαύσεις το καλοκαίρι σου χωρίς να χρειάζεται να μετράς τις θερμίδες «μία προς μία»!




1. Ξεκίνα τη μέρα σου με ένα καλό πρωινό!
Το πρωινό είναι ένα γεύμα που σου δίνει ενέργεια και θρεπτικά συστατικά για να ξεκινήσεις εφοδιασμένη την ημέρα σου, ενώ παράλληλα σε βοηθάει να ελέγχεις καλύτερα την πείνα σου καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Ένα πλήρες πρωινό μπορεί να είναι για παράδειγμα
: 1 ποτήρι γάλα ή γιαούρτι με δημητριακά και 1 φρούτο ή 1 τοστ και 1 ποτήρι φυσικός χυμός.

Ωστόσο, εάν μείνεις σε ξενοδοχείο, οι πειρασμοί είναι αρκετοί, καθώς ο μπουφές είναι γεμάτος με εδέσματα όπως τηγανητά αυγά, μπέικον, λουκάνικα, μπουγάτσες, κέικ, κρουασάν κ.τ.λ. Βέβαια, μπορείς να εντοπίσεις τις πιο υγιεινές επιλογές, όπως τα δημητριακά ολικής αλέσεως, φρούτα, γιαούρτι, ψωμί με τυρί και γαλοπούλα, αυγά, αλλά ακόμη και να δοκιμάσεις και κάποια λιχουδιά, αλλά σε μικρή ποσότητα -φροντίζοντας παράλληλα στην παραλία και στο κύριο γεύμα να φας κάτι ελαφρύ.


2. Σνακ στην παραλία
Η φροντίδα για κατάλληλη διατροφή ακόμα και στην παραλία με καλό προγραμματισμό και σωστή οργάνωση, θα σε βοηθήσει ώστε να κρατήσεις σε υψηλά επίπεδα την ενέργεια και την αντοχή σου, να χαρείς το κολύμπι και τα θαλάσσια σπορ αλλά και αντισταθείς στην πληθώρα πειρασμών που μπορεί να εμφανίζονται μπροστά σου! Επιλέγεις λοιπόν, θρεπτικά σνακ όπως μία μπάρα δημητριακών ολικής άλεσης, μία χορταστική πολύχρωμη φρουτοσαλάτα, τοστ ή αραβική πίτα με τυρί χαμηλών λιπαρών, δροσερά και ενυδατικά λαχανικά σε sticks! Ένα ισοθερμικό φορητό ψυγειάκι θα βοηθήσει σε σημαντικό βαθμό, ώστε να διατηρήσεις τα ποτά και τα τρόφιμα δροσερά προκειμένου να μην αλλοιωθούν.


3. Επίλεξε ροφήματα χαμηλών ή μηδενικών θερμίδων, εκτός από νερό!

Ο κίνδυνος αφυδάτωσης εξαιτίας των υψηλών θερμοκρασιών, ιδίως τις μεσημεριανές ώρες, είναι αυξημένος και επιτείνεται σε μεγάλο βαθμό όταν παράλληλα πραγματοποιείται κάποιου είδους σωματική δραστηριότητα! Δεν ξεχνάς, λοιπόν, την τακτική λήψη νερού αλλά και άλλων μη αλκοολούχων ροφημάτων, που επίσης συστήνονται για την επαρκή πρόσληψη υγρών, όπως χυμούς, κρύο τσάι, αναψυκτικά, σόδα κτλ. Εάν ωστόσο, επιθυμείς να κάνεις «οικονομία» στις θερμίδες, μπορείς να επιλέξεις τις light εκδοχές αυτών, όπως αναψυκτικά τύπου light ή zero, έτοιμο κρύο τσάι χαμηλών ή μηδενικών θερμίδων, αλλά και πιο «κλασικά» ροφήματα όπως ο καφές, το τσάι και τα λοιπά αφεψήματα, στα οποία μπορείς να προσθέσεις γλυκαντικά χαμηλών θερμίδων, όπως η ασπαρτάμη και το γλυκαντικό από το φυτό στέβια.


4. Τα light επιδόρπια
Προτιμούμε έξυπνες, απολαυστικές επιλογές για εμάς και τα παιδιά μας, όπως smoothies φρούτων (γάλα ή γιαούρτι χαμηλών λιπαρών χτυπημένα με φρούτα), παγωμένο γιαούρτι με μέλι και ξηρούς καρπούς ή φρούτα (φρέσκα ή αποξηραμένα), γρανίτες, παγωτά light με ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά και λιγότερα λιπαρά. Τα light γλυκά ή παγωτά μπορεί να περιέχουν λιγότερα λιπαρά ή/και ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά, αντί για ζάχαρη, με αποτέλεσμα το συνολικό θερμιδικό περιεχόμενο να είναι μικρότερο σε σχέση με το αντίστοιχο «κανονικό» προϊόν. Ωστόσο, είναι καλό να γνωρίζουμε ότι και αυτά τα τρόφιμα αποδίδουν θερμίδες, συνεπώς είναι καλό να τα καταναλώνουμε με μέτρο και να μην το παρακάνουμε μόνο και μόνο επειδή είναι light!


5. Άσκηση με την πρώτη ευκαιρία!
Τους καλοκαιρινούς μήνες, μπορούμε να επιδοθούμε σε διάφορα σπορ για να βελτιώσουμε τη φυσική μας κατάσταση! Το κολύμπι, το beach volley, οι ρακέτες, το θαλάσσιο σκι, αλλά ακόμα και πιο «στατικά» σπορ για τους λάτρεις της ξαπλώστρας, όπως οι κοιλιακοί στην ξαπλώστρα ή την άμμο, θα μας βοηθήσουν τόσο να βελτιώσουμε την αθλητική μας απόδοση, όσο και να αυξήσουμε τις θερμίδες που «καίμε»! Έτσι, ακόμη και αν έχεις επιλέξει το φαγητό ή το γλυκό ή το παγωτό που σε ευχαριστεί, θα μπορέσεις να αντισταθμίσεις τις «έξτρα» θερμίδες, αποτρέποντας την αύξηση του βάρους.

Απόλαυσε το καλοκαίρι με οργάνωση και σωστές, θρεπτικές επιλογές που θα σου προσφέρουν υγεία, ενυδάτωση και άψογη φόρμα, χωρίς να κάνεις υπερβολές!

Επιμέλεια: Θεοδωροπούλου Δέσποινα



Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook