Πίσω στην κορυφή της σελίδας
17.07.2015 | 09:00
Θαλής Παναγιώτου

ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΙΑΙΤΑ: Τι πρέπει να κάνεις για να παραμείνεις αδύνατη

ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΙΑΙΤΑ: Τι πρέπει να κάνεις για να παραμείνεις αδύνατη
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Έκανες δίαιτα και έχασες τα κιλά που ήθελες με μεγάλη επιτυχία! Το να διατηρηθείς στα κιλά σου όμως θέλει επίσης προσπάθεια. Μάθε τι πρέπει να κάνεις από εδώ και εμπρός για να συντηρήσεις το βάρος σου και να παραμείνεις για πάντα αδύνατη. Ο σύμβουλος διατροφής, Θαλής Παναγιώτου, σου εξηγεί όλες τις μεθόδους για να τα καταφέρεις.

"Η δίαιτα μας βοηθάει να χάσουμε κιλά αλλά στην πραγματικότητα ο όρος της αφορά στο γενικότερο lifestyle που ακολουθούμε στον τομέα της διατροφής. Δεν αναφέρεται σε μία συγκεκριμένη περίοδο, αλλά αφορά κάτι πιο μακροπρόθεσμο. Επίσης καλό είναι να αναλογιστούμε και το στόχο μιας δίαιτας. Είναι μία σύντομη απώλεια βάρους ή υιοθέτηση ενός πιο υγιεινού τρόπου ζωής;" σημειώνει ο ειδικός, προτείνοντας να αντιμετωπίσουμε τη δίαιτα σαν ένα σταθερό, μακροπρόθεσμο στόχο για καλύτερη υγεία, περισσότερη ευεξία- συμπεριλαμβανομένης της ομορφιάς- και μακροζωϊας!


ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙΣ ΑΔΥΝΑΤΗ
Σύμφωνα με τον ειδικό, επειδή ο κίνδυνος να πάρουμε πίσω τα κιλά που χάσαμε, αν δεν προσέξουμε, είναι πολύ πιθανός, πρέπει να υιοθετήσουμε αυτούς τους κανόνες...

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ...
1. Είσαι συνεπής με την ώρα των γευμάτων σου

Στην αρχή, ιδιαίτερα για όσες ακολουθούν ένα όχι και τόσο σταθερό καθημερινό πρόγραμμα, αυτό θα είναι λίγο δύσκολο. Στον πρώτο όμως μήνα, θα γίνει μία από τις πρώτες συνήθειές σου και έτσι ο οργανισμός θα ρυθμιστεί και θα ανταποκρίνεται καλύτερα στις λειτουργίες του.


2. Εντάξεις τη συστηματική άσκηση στη ζωή σου

Εξίσου με συνέπεια. Χωρίς να επιτρέπεται κανένα διάλειμμα ούτε για μία εβδομάδα. Έχουμε πάντα στο μυαλό μας ότι πρόκειται για κάτι συστηματικό, για κάτι καθημερινό που δεν πρέπει να αμελούμε.


3. Μην καταπιέζεις τον εαυτό σου
Λέμε ναι στην αυτοσυγκράτηση, αλλά δεν υπερβάλλουμε. Όσο πιο πολύ καταπιέζεις τον εαυτό σου, τόσο λιγότερες είναι οι πιθανότητες να μείνεις πιστή σε ένα πρόγραμμα διατροφής. Αν όμως αυτό επιτρέπει κάποιες μικρές παρασπονδίες, τότε μακροπρόθεσμα θα έχεις μία ισορροπημένη δίαιτα.


4. Επαναπροσδιορίζεις τους στόχους σου!
Κάθε φορά θέτεις έναν νέο στόχο. Μερικά παραδείγματα αποτελούν: η απώλεια βάρους, η μυϊκή ενδυνάμωση, η γράμμωση, η διατήρηση σε έναν ορισμένο αριθμό κιλών, η αύξηση της αντοχής κτλ. Ο μεταβολισμός και γενικότερα το σώμα μας θέλουν πάντα κάτι καινούριο να τα «ερεθίζει»!


5. Γνωρίσεις καλύτερα το σώμα σου
Κάθε σώμα έχει τις δικές του ανάγκες βάσει της καθημερινής δραστηριότητας αλλά και της φυσικής κατάστασής του. Ανακάλυψε μέσα από πειραματισμούς, αλλά και με τη βοήθεια ενός ειδικού, τι σου δίνει ενέργεια, τι τονώνει κι ενδυναμώνει το σώμα σου.


6. Κάνεις εικόνα τον εαυτό που ονειρεύεσαι
Κάνε εικόνα το νέο, φανταστικό εαυτό σου στα κιλά που θέλεις, με τη δύναμη και τη γράμμωση που ονειρεύεσαι και με την αίσθηση της ευεξίας που έχεις τόσο ανάγκη!


ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΙΔΙΚΟ
Ο ειδικός σου δίνει και κάποιες έξτρα συμβουλές που θα σε βοηθήσουν πολύ να παραμείνεις προσηλωμένη στο στόχο σου και να τον επιτεύξεις...
- Βρες την άσκηση που σου αρέσει. Μόνο έτσι θα γυμνάζεσαι με χαρά, συστηματικά!

- Διάλεξε τις υγιεινές τροφές, που έχει ανάγκη ο οργανισμός σου αλλά και η γεύση σου! Μόνο έτσι θα απολαμβάνεις το φαγητό σου χωρίς να ονειρεύεσαι μία όχι και τόσο υγιεινή επιλογή.

- Θυμήσου! Ξεκινούμε θέτοντας μικρούς και εφικτούς στόχους γιατί στην αντίθετη περίπτωση, ενδέχεται να μην τα καταφέρεις και να απογοητευτείς. Και να ξέρεις πως η απογοήτευση θα είναι κακός σύμβουλος και εμπόδιο στην προσπάθειά σου να παραμείνεις στα κιλά σου.


Επιμέλεια: Θεοδωροπούλου Δέσποινα


Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook