Πίσω στην κορυφή της σελίδας
23.11.2010 | 11:37

Προτίμησε ρύζι! Δεν περιέχει καθόλου λιπαρά...

Προτίμησε ρύζι! Δεν περιέχει καθόλου λιπαρά...
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Δεν υπάρχει πιο εύκολο και γρήγορο συνοδευτικό από το το ρύζι. Κι αν έχεις ενδοιασμούς για τη δίαιτά σου, μάθε πως με τον κατάλληλο τρόπο, όχι μόνο δεν θα σε παχύνει, αλλά αντίθετα θα σε βοηθήσει να διατηρήσεις την γραμμή σου.

Ρύζι και δίαιτα...
Oι διαιτολόγοι έχουν πλέον καταλήξει. Το ρύζι δεν πρέπει να αποκλείεται από τo τραπέζι σου. Η λογική που σε θέλει να τρώς μόνο ψητά και λαχανικά είναι πλέον ξεπερασμένη. Άλλωστε το ίδιο το ρύζι δεν περιέχει καθόλου λιπαρά. Αντίθετα, ο συνδυασμός ρυζιού με πρωτεΐνες (κρέας), όχι μόνο δεν παχαίνει αλλά είναι και ο ιδανικός. Τουλάχιστον δυο φορές την εβδομάδα...
 
Επιπλέον, το ρύζι βοηθά στην αύξηση των ωφέλιμων βακτηρίων για τη φυσιολογική κινητικότητα του εντέρου. Πράγμα που σημαίνει πως και το φούσκωμα θα αποφύγεις και ο οργανισμός θα λειτουργεί καλύτερα.
 
Φυσικός σύμμαχος της λαμπερής επιδερμίδας...
Μεταξύ των δεκάδων βιταμινών που περιέχονται στους κόκκους του, περιλαμβάνεται και η βιταμίνη Β5. Αν ψάξεις μέσα στο νεσεσέρ θα δεις πως τα περισσότερα καλλυντικά σου την περιλαμβάνουν. Ο λόγος είναι απλός: ανανεώνει τα κύτταρα του δέρματος, επουλώνει τις πληγές και σου δίνει όμορφο και λαμπερό πρόσωπο και σώμα.

Άλλωστε το ρύζι είναι ένα από τα βασικά τρόφιμα που θα καταπολεμήσουν τις ραγάδες.

Συνδύασέ το με όσπρια...
Έρευνες έχουν αποδείξει πως ο συνδυασμός ρυζιού με όσπρια λειτουργεί σαν φυσικό αντικαταθλιπτικό. “Ο συνδυασμός παρέχει πλούσια κάλυψη πρωτεϊνών στον οργανισμό, μείωση κρίσεων κατάθλιψης και διαφόρων νευρικών διαταραχών, καθώς και ισχυρή προστασία του γαστρεντερικού συστήματος” εξηγεί ο διαιτολόγος διατροφολόγος Νικόλαος Κριαράς. Μην ξεχνάς πως ως βασική πηγή υδατάνθρακα, το ρύζι θα σε γεμίσει ενέργεια, χαρίζοντας διαύγεια σε... πνευματικές εργασίες.
 
Στην υγεία σου...
“Συμβάλει στη μείωση της υψηλής πίεσης του αίματος λόγω της χαμηλής περιεκτικότητας σε νάτριο. Θεωρείται η καλύτερη τροφή για τα άτομα που πάσχουν από υψηλή αρτηριακή πίεση” εξηγεί ο διαιτολόγος διατροφολόγος Νικόλαος Κριαράς

ΛΕΥΚΟ Ή ΜΑΥΡΟ ΡΥΖΙ;
 
Όπως και με όλα τα τρόφιμα, έτσι και το ρύζι είναι καλύτερο να χρησιμοποιείται στην πιο ακατέργαστη μορφή. “Το καστανό ρύζι έχει υποστεί λιγότερη επεξεργασία, διατηρώντας σε μεγαλύτερο βαθμό τα σημαντικά θρεπτικά συστατικά του” επισημαίνει ο κ. Κριαράς.

ΠΑΡΕ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΣΕ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΜΕ ΡΥΖΙ

Οι συνταγές με ρύζι είναι ατελείωτες και απολαυστικές. Από απλό ριζότο μέχρι βελούδινη γλυκιά κρέμα ριζόγαλο.

ΡΥΖΙ ΜΕ ΣΤΑΦΙΔΕΣ ΚΑΙ ΚΑΡΙ



ΠΙΛΑΦΙ ΜΕ ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΕΛΙΕΣ



ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ ΓΕΜΙΣΤΑ



ΡΙΖΟΓΑΛΟ


Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook