Πίσω στην κορυφή της σελίδας
10.06.2011 | 00:58

Οι Σωφερίνες! Διατροφικά tips και light snacks για τα κορίτσια που θα ταξιδέψουν με αυτοκίνητο...

Οι Σωφερίνες! Διατροφικά tips και light snacks για τα κορίτσια που θα ταξιδέψουν με αυτοκίνητο...
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
"Που είναι το μαγιό μου;" "Να θυμηθώ να πάρω και το ωραίο μου top για την έξοδο το βράδυ". Τα κανόνισες όλα και είσαι έτοιμη για roadtrip το τριήμερο. Φρόντισες όμως να έχεις και τα απαραίτητα για το ταξίδι; Νερό, χυμοί και τα κατάλληλα σνακ ή μικρά γεύματα μέχρι να φτάσεις στον προορισμό σου;

Το γεύμα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού είναι απαραίτητο, ιδιαίτερα αν πρόκειται να ταξιδεύεις για αρκετές ώρες. Δεν κάνει να μείνεις νηστική για πολύ χρόνο. Ούτε όμως και να παρασυρθείς με διάφορα παχυντικά σνακ. Εκτός από την σιλουέτα σου, τα βαριά φαγητά θα επηρεάσουν και την οδηγική σου ικανότητα. 

Η διαιτολόγος διατροφολόγος Ευανθία Καραμπίνα σου δίνει συμβουλές για τον τρόπο που πρέπει να οργανώσεις το roadtrip μέχρι να καταλήξεις στην παραλία!

Το πρωινό είναι το ήμισυ του παντός
Πάντα μια εκδρομή έχει πρόγραμμα. Βάλε σε αυτό και ένα καλό πρωινό πριν ακόμη ξεκινήσεις το ταξίδι. Ένα πλούσιο γεύμα θα σου δώσει ενέργεια και καλή διάθεση για να ξεκινήσεις τη μέρα σου.

Ένα καλό πρωινό οφείλει να συνδυάζει:
- 1 ποτήρι γάλα με δημητριακά και ένα φρούτο ή
- 1 ποτήρι γάλα με ψωμί ολικής άλεσης, αλειμμένο με μαργαρίνη και μέλι ή μαρμελάδα και ένα φρούτο ή
- 1 ποτήρι φρέσκο χυμό και ένα τοστ με μαύρο ψωμί, γαλοπούλα και τυρί κίτρινο ή
- 1  γιαούρτι με μούσλι, μέλι, δημητριακά και ένα φρούτο ψιλοκομμένο

Το ταπεράκι του σύντομου ταξιδιού
Όλα είναι θέμα χρόνου. Αν λοιπόν το ταξίδι σου είναι σύντομο και υπολογίζεις πως το μεσημέρι θα έχεις ήδη φτάσει στον προορισμό σου φρόντισε να έχεις μαζί σου διάφορα υγιεινά σνακ. Πάρε ιδέες γευστικών σνακ στον πίνακα που ακολουθεί:


Health Tip: Προτίμησε σνακ που δεν αλλοιώνονται εύκολα και μπορούν να διατηρηθούν εκτός ψυγείου για αρκετή ώρα.

Το τυλιχτό γεύμα του μακρινού ταξιδιού
Μπορεί να πηγαίνεις μακριά ή μπορεί να βρεις κίνηση και το ταξίδι να κρατήσει λίγο περισσότερο και να μην προλάβεις το μεσημεριανό.  Αν δεν θέλεις να κάνεις στάση για φαγητό σε κάποιο εστιατόριο, τότε μπορείς να έχεις μαζί σου ένα “τυλιχτό” γεύμα που θα αντικαταστήσει τέλεια το μεσημεριανό σου.


Smart Tip: Αν δεν έχεις όρεξη να κάνεις προετοιμασίες και απλά θέλεις να κάνεις το ταξίδι σου χωρίς έννοιες κάνε μια... έρευνα αγοράς για τα μαγαζάκια που θα συναντήσεις στο δρόμο σου. Αναψυκτήρια ή φούρνοι όπου σε 10 λεπτά θα έχεις πάρει ένα τοστάκι ή ένα σαντουιτσάκι και θα πιεις και ένα φρέσκο χυμό.

Plus: 5 πράγματα που δεν πρέπει να ξεχάσεις όταν ταξιδεύεις

- Προσοχή στους πολλούς καφέδες κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού οι οποίοι σε συνδυασμό με την έλλειψη νερού και με αυξημένες θερμοκρασίες μπορεί να οδηγήσουν σε ζαλάδες και αφυδάτωση.

- Αν τελικά κάνεις στάση για ένα πλήρες γεύμα σε κάποιο εστιατόριο, φρόντισε να κάνεις μια προσεκτική επιλογή. Η καλύτερη επιλογή είναι καλοψημένα φαγητά με ιδιαίτερη προσοχή σε τρόφιμα τα οποία συχνά ευθύνονται για τροφικές δηλητηριάσεις όπως είναι τα θαλασσινά ή τα τηγανητά που μπορεί να σας προκαλέσουν στομαχικές ενοχλήσεις.

- Άσε τα γλυκά για μετά το ταξίδι. Στα μεγάλα ταξίδια ένα γλυκό μπορεί να σου προκαλέσει υπεργλυκαιμία με αποτέλεσμα να έχεις υπνηλία. Και δεν είναι ότι καλύτερο αν εσύ είσαι η οδηγός.

- Μην πέσεις με τα μούτρα στο φαγητό σου; Η μικρή ποσότητα θα σε βοηθήσει να αποφύγεις στομαχικές διαταραχές και ζαλάδες. Μοιράσου το φαγητό σου με τις κολλητές. Και θα αισθάνεσαι καλά σε όλη τη διαδρομή και θα πάρεις λιγότερες θερμίδες.

- Μην αφήνεις το στομάχι σου άδειο για περισσότερες από 3 – 4 ώρες διότι μπορεί να πάθεις υπογλυκαιμία με τα συνήθη συμπτώματα που τη συνοδεύουν όπως υπνηλία, ζαλάδες και αίσθημα κόπωσης.
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook