Πίσω στην κορυφή της σελίδας
24.12.2013 | 01:23
Γεωργία Καπώλη

Ρεβεγιόν ίσον φαγητό και ποτό! Δες εδώ τι πρέπει να έχεις κάνει πριν... για να μην παχύνεις

Ρεβεγιόν ίσον φαγητό και ποτό! Δες εδώ τι πρέπει να έχεις κάνει πριν... για να μην παχύνεις
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Θέλεις να έχεις ωραίο σώμα. Θέλεις όμως και να το απολαύσεις το ρεβεγιόν... αλλά χωρίς να μετανιώνεις την άλλη μέρα. Όχι, το να μείνεις νηστική όλη μέρα δεν είναι λύση. Το αντίθετο.
Τι μπορείς να κάνεις τότε; Με τη βοήθεια της Κλινικής Διαιτολόγου Διατροφολόγου Γεωργία Καπώλη φτιάξαμε ένα αναλυτικό πρόγραμμα διατροφής για την παραμονή των Χριστουγέννων. Ακολούθησέ το και θα μας θυμηθείς.  

"Η επιτυχία στο να διατηρήσουμε τη σιλουέτα μας είναι το τρίπτυχο ποικιλία-μέτρο-ισορροπία, δηλαδή να φάμε σε μικρές ποσότητες και συχνότητα από όλα τα τρόφιμα. Επίσης τα γεύματα πρέπει να απέχουν μεταξύ τους 2,5 - 3 ώρες, για να γίνονται μεταβολικά καλύτερα οι καύσεις στον οργανισμό" εξηγεί η Γεωργία Καπώλη. Τι θα πετύχεις με αυτό τον τρόπο; Μα φυσικά να είσαι πλήρης και έτσι να μην "πέσεις με τα μούτρα" το βράδυ του ρεβεγιόν.

Του έξυπνα κορίτσια πριν το Ρεβεγιόν μαγειρεύουν

Αν σκεφτείς έστω και για μια στιγμή να μην φας τίποτα, αφού θα έχει τόσα "καλούδια" στο τραπέζι του Ρεβεγιόν, το έχασες το παιχνίδι. "Είναι σημαντικό να μην φτάσουμε στο ρεβεγιόν νηστικοί, αλλά να έχουμε δώσει έμφαση σε κατανάλωση μικρών γευμάτων/σνακ, καθόλη τη διάρκεια της ημέρας" επισημαίνει η διαιτολόγος.

Σε αυτήν την προσπάθεια σύμμαχοί μας μπορούν να είναι τα ακόλουθα:



Το πλάνο της επιτυχίας
Ωραία, πάνω-κάτω τα έβαλες σε τάξη τα νόστιμα σνακ που θα σε κρατήσουν χορτάτη! Εσύ όμως χρειάζεσαι κάτι παραπάνω... Έναν αναλυτικό οδηγό για τα γεύματα της ημέρας μέχρι το Ρεβεγιόν. Ζητήσαμε από την Κλινική διαιτολόγο διατροφολόγο Γεωργία Καπώλη να μας δώσει ένα πρότυπο μενού για να ξέρεις που... βαδίζεις! 




Smart Tip: Ο γενικός κανόνας λέει πως ένα γεύμα της ημέρας να είναι ελαφρύ, έτσι ώστε να σώσεις θερμίδες από το εορταστικό τραπέζι. Μην ξεχνάς την κατανάλωση του νερού στο 1,5 – 2 lt καθημερινά. Έτσι, όχι μόνο θα διατηρηθεί το βάρος αλλά υπάρχουν και πιθανότητες μείωσης αυτού.

EXTRA ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ
Η Κλινική διαιτολόγος διατροφολόγος Γεωργία Καπώλη σου δίνει μερικές γενικές συμβουλές ακόμη που αν τις ακολουθήσεις το μόνο που θα θυμάσαι από το φετινό ρεβεγιόν θα είναι το fun της υπόθεσης! 

· Ακολουθούμε μικρά και συχνά γεύματα κατά τη διάρκεια της μέρας και δε μένουμε νηστικοί πολλές ώρες.

· Καταναλώνουμε 5-7 μερίδες φρούτων και λαχανικών και 2-3 ημίπαχα γαλακτοκομικά.

· Αποφεύγουμε τα πολλά σύνθετα φαγητά και τρώμε σαλάτα σε κάθε γεύμα

· Ξεκινάμε πάντα τη μέρα μας με πρωινό (π.χ. γάλα με δημητριακά ολικής αλέσεως)

· Πίνουμε 8-10 ποτήρια υγρών ημερησίως (νερό, χυμοί, τσάι, γάλα, ελληνικός ή στιγμιαίος καφές, βιολογικό ρόφημα κρόκου κοζάνης).

· Μειώνουμε την κατανάλωση λιπαρών και γλυκών σνακ.
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook