Πίσω στην κορυφή της σελίδας
10.09.2014 | 22:59

Το κρέας μπορεί να είναι light! Συνταγές με λιγότερες από 280 θερμίδες

Το κρέας μπορεί να είναι  light! Συνταγές με λιγότερες από 280 θερμίδες
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Ας ξεκινήσουμε με την πληροφορία που θα σε κάνει να σταματήσεις να ανησυχείς. "Κανένα τρόφιμο δεν απαγορεύεται στη σωστή διατροφή"! Τάδε έφη κάθε σύγχρονος διαιτολόγος. Άρα ποιο είναι το πρόβλημα; Το πρόβλημα προκύπτει όταν το παρακάνεις με κάποια φαγητά (ή γλυκά!!) και όταν δεν φροντίζεις να βάζεις κάθε τρόφιμο στο πρόγραμμα στη σωστή δοσολογία!!

Και κάπως έτσι ερχόμαστε στο μύριες φορές "κακολογημένο" κρέας... που παχαίνει, που έχει λιπαρά, που δεν κάνει καλό. Λοιπόν σου έχω νέα και τα συνοδεύω με τις κατάλληλες συνταγές! Το κρέας δεν παχαίνει, όταν ξέρεις πώς να το μαγειρέψεις και φυσικά όταν δεν το βάζεις στο μενού περισσότερες από 1-2 φορές την εβδομάδα. 

Έχουμε πέντε συνταγές με μοσχαρίσιο κρέας, κοτόπουλο και γαλοπούλα που αποδεικνύουν πως το κρέας και η ελαφριά κουζίνα μπορούν άνετα να συνδυαστούν.

Κάνε κλικ στις φωτογραφίες για να δεις περισσότερα για τη συνταγή...
/

Tip: Το κλασικό meatloaf γίνεται με μπόλικη κέτσαπ και βοδινό κιμά. Στην Ελλάδα φυσικά χρησιμοποιούμε έτσι κι αλλιώς μοσχαρίσιο κιμά που έχει μειωμένα λιπαρά, ενώ στη συγκεκριμένη συνταγή αντικαθιστούμε την κέτσαπ με φυσικό, φρέσκο χυμό τομάτας.
/
Tip: Ένα έξυπνο τρικ που μπορείς να το εφαρμίζεις σε όλες τις συνταγές με κιμά είναι το εξής. Σόταρε τον κιμά σε αντικολλητικό σκεύος να πάρει χρώμα και να βγάλει τα λιπαρά του. Άφησέ τον σε σουρωτήρι να στραγγίξει. Έτσι θα έχεις απαλλαγεί από λιπαρά που βγήκαν στο τηγάνι, μειώνοντας τις θερμίδες.
/
Tip: Το στήθος του κοτόπουλου είναι η πιο safe επιλογή σου, αφού είναι το πιο άπαχο κομμάτι και μπορείς να το ετοιμάσεις με δεκάδες τρόπους. Κομματάκια σε μια ελαφριά σάλτσα, ολόκληρο και ψημένο στο γκριλ ή τον ατμό και - όπως στη συγκεκριμένη περίπτωση - γεμιστό! 
 
/
Tip: Είναι πια κοινό μυστικό πως ο τρόπος να συνεχίζεις να απολαμβάνεις τις δημιουργίες σου με κιμά είναι να αντικαταστήσεις το μοσχαρίσιο ή το χοιρινό με κιμά κοτόπουλου ή γαλοπούλας. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις και τα δύο είδη για περισσότερη γεύση και μειωμένα λιπαρά!
 
Tip: Πίτσα και light; Τι είπαμε; Κανένα φαγητό δεν είναι απαγορευτικό! Τα κομματάκια γαλοπούλας στην επιφάνεια αυτής της πίτσας, σε συνδυασμό με απολαυστικό τυρί την κάνουν και ελαφριά και ακαταμάχητη. 

Photo Gallery

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook