Πίσω στην κορυφή της σελίδας
29.04.2014 | 22:49

ΝΟΣΤΙΜΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ! Light συνταγές για πικ νικ, αλλά και λουλουδένια πιάτα με λίγες θερμίδες

ΝΟΣΤΙΜΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ! Light συνταγές για πικ νικ, αλλά και λουλουδένια πιάτα με λίγες θερμίδες
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Εσύ που θα πιάσεις το Μάη; Η μέρα προσφέρεται για βόλτα στην εξοχή, φαγητό με καλούς φίλους και την πρώτη ίσως ηλιοθεραπεία του χρόνου. Πακετάρουμε το καλάθι του πικ νικ με τις πιο νόστιμες και ελαφριές συνταγές μόνο για σένα. Και μαζεύουμε με προσοχή τα πιο νόστιμα (!) λουλούδια για να γευτείς κυριολεκτικά την άνοιξη. Plus: Σου δίνουμε όλες τις απαραίτητες fitness πληροφορίες για την ημέρα της Πρωτομαγιάς.

ΩΡΑ ΓΙΑ ΠΙΚ-ΝΙΚ
Δεν είναι διασκεδαστικό να φτιάχνεις καλαθάκι για την εξοχή; Ένα γεύμα στους αγρούς πρέπει να είναι compact, να μπορεί να καταναλωθεί ιδανικά χωρίς μαχαιροπίρουνα και... of course να είναι ελαφρύ! Μια γυναίκα ποτέ δεν ξεχνά πως μετά την Πρωτομαγιά ακολουθεί το καλοκαίρι!!


Έχουμε λοιπόν τρεις επιλογές για να τους ικανοποιήσεις όλους! Κάνε "κλικ" εδώ για να τις δεις αναλυτικά.



ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ ΣΟΥ
Η Πρωτομαγιά όμως είναι και γιορτή των λουλουδιών. Μια σπονδή στην πιο όμορφη εποχή του χρόνου. Γιατί να μην ντύσεις και τα πιάτα σου με λουλούδια; Πώς; Διαλέγοντας βρώσιμους ανθούς που θα δώσουν άρωμα, γεύση και χρώμα στο πιάτο σου. Τι λες;

Από εντυπωσιακά βιολετί cocktails και μυρωδάτες λεμονάδες με λεβάντα, μέχρι ρομαντικά ριζότο “λουσμένα” με ροδοπέταλα και κολοκυθανθούς γεμιστούς και πεντανόστιμους.

Κάνε "κλικ" εδώ για να δεις όλες τις συνταγές.


ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑΔΑ
Το μενού της γιορτής των λουλουδιών το έχεις έτοιμο και με το παραπάνω. Τι θα έλεγες να βρεις κι άλλους fit λόγους να οργανωθείς για τη φετινή σου εξόρμηση στη φύση; Για παράδειγμα μια καλή ιδέα θα ήταν να πάρεις μαζί σου το ποδήλατο. Μια βόλτα κόντρα στο ηλιοβασίλεμα είναι το καλύτερο αγχολυτικό για να φύγουν έγνοιες και σκοτούρες. Αν δίπλα σου κάνει πετάλι και ο αγαπημένος σου, ακόμη καλύτερα!


Το καλό με το ποδήλατο είναι πως θα σε βοηθήσει να διατηρήσεις όλο το σώμα σε φόρμα. Γυμνάζει γλουτούς και πόδια, αλλά αυξάνει παράλληλα και τις καύσεις του οργανισμού. Φαντάσου πως με μισή ώρα έντονης ποδηλατάδας μπορείς να κάψεις μέχρι και 360 θερμίδες.

*Κι αν έχεις όρεξη, η γυμναστική στη φύση δεν έχει όρια. Μπορείς να κάνεις ένα σωρό outdoors exercises. Κάνε “κλικ” εδώ για πάρεις ιδέες.


ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ ΣΤΗ ΦΥΣΗ
Μην μείνεις κολλημένη στο καρό τραπεζομάντηλο του πικ νικ. Σήκω, περπάτησε, δώσε στο σώμα σου την ευκαιρία να χαλαρώσει. Ποιος θα μαζέψει άλλωστε τα κατάλληλα λουλούδια για το στεφάνι αν δεν το κάνεις μόνη σου; Το περπάτημα στην εξοχή προσφέρει ευεξία και χαλάρωση, ενώ η ήπια κίνηση σου χαρίζει αερόβια εξάσκηση που βοηθά τόσο να χωνέψεις σωστά και να μην φουσκώσεις, αλλά και να κάψεις θερμίδες.

Αν πάλι θέλεις να γίνεις πιο ανταγωνιστική, μπορείς απλά και μόνο περπατώντας να κάνεις ένα πλήρες πρόγραμμα γυμναστικής. Το περπάτημα καίει θερμίδες και φυσικά καίει και λίπος! Έχει όμως και τα μυστικά του... Κάνε “κλικ” εδώ για να τα μάθεις όλα.

PLUS - Η άνοιξη αδυνατίζει. Εσύ; Θα αφήσεις την ευκαιρία να πάει χαμένη
"Η βελτίωση της διάθεσης από τον ήλιο, η αύξηση της όρεξης για φυσική δραστηριότητα, αλλά και η πληθώρα των απολαυστικών φρούτων και λαχανικών εποχής είναι σύμμαχοι που κάνουν την άνοιξη την κατάλληλη εποχή για την επίτευξη στόχων που αφορούν το σωματικό βάρος και τη φυσική κατάσταση και τη φροντίδα του εαυτού μας" τονίζει η Κλινική Διαιτολόγος Διατροφολόγος Έρικα Νταουτίδου.


Και η σημερινή μέρα είναι η πιο γιορτινή της άνοιξης! Τι λες; Θα υιοθετήσεις το “seize the day” με άμεσο ώφελος στο σώμα σου; Κάνε “κλικ” εδώ για να μάθεις περισσότερα για τους τρόπους που η άνοιξη βοηθά τη γραμμή σου.

Photo Gallery

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook