Πίσω στην κορυφή της σελίδας
21.05.2014 | 22:55

LIGHT ΣΥΝΤΑΓΕΣ: Πιάτα που δεν ξεπερνούν τις 300 θερμίδες

LIGHT ΣΥΝΤΑΓΕΣ: Πιάτα που δεν ξεπερνούν τις 300 θερμίδες
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Πόσο δύσκολο είναι να απολαμβάνεις το φαγητό σου, χωρίς να σκέφτεσαι πόσες θερμίδες έχει; Light και ελαφρύ δεν σημαίνει και άνοστο και βαρετό! Δεν με πιστεύεις; Δες τις light συνταγές που ακολουθούν και θα αλλάξεις γνώμη.

Απολαυστική μακαρονάδα με λευκή σάλτσα, μπρουσκέτες με λιωμένο τυρί και λαχανικά, σουβλάκια κοτόπουλο, cheesecake φράουλες και δροσιστικά smoothie γιαουρτιού έρχονται για να αλλάξουν την εικόνα που είχαμε για τα υγιεινά και ελαφριά φαγητά. 
 

Δεν έχεις παρά να κανεις "κλικ" πάνω σε κάθε κάρτα για να δεις τις συνταγές...
/

Μην ξεχνάς πως τα ζυμαρικά, όπως και όλοι οι υδατάνθρακες είναι η βάση της σωστής διατροφής μαζί με το ψωμί, τα δημητριακά και τα αμυλούχα τρόφιμα. Γι' αυτό αγνόησε όσους θέλουν να σε πείσουν πως τα μακαρόνια παχαίνουν και κάνε απλά τις σωστές επιλογές. Ένα πακέτο ζυμαρικά ολικής άλεσης για παράδειγμα είναι μια καλή αρχή!

ΔΕΣ ΚΙ ΑΥΤΟ: Περισσότερες light συνταγές για ζυμαρικά με απίθανη γεύση που δεν ξεπερνούν τις 300 θερμίδες. ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

/

Μια άλλη μεγάλη αλήθεια της Μεσογειακής διατροφής (δηλαδή της καλύτερης διατροφής στον κόσμο) είναι τα αγνά, εξαιρετικά υλικά της. Ελαιόλαδο για μονοακόρεστα καλά λιπαρά και βιταμίνη Ε, λαχανικά όπως το κολοκυθάκι που θα σου προσφέρουν φυτικές ίνες και εξαιρετική ενυδάτωση. Τέλος το τυράκι, πάντα με χαμηλά λιπαρά, είναι πηγή ασβεστίου που έχει αποδειχτεί πως συμβάλει στην ενίσχυση του μεταβολισμού. Κι όλα αυτά ενώ εσύ απολαμβάνεις την τραγανή μπρουσκέτα σου.

ΔΕΣ ΚΙ ΑΥΤΟ: Μίνι γλυκιές απολαύσεις που δεν έχουν πολλές θερμίδες [ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ]

/

Πως το λευκό κρέας -δηλαδή το κοτόπουλο και η γαλοπούλα- είναι το πιο υγιεινό και κατάλληλο για τη δίαιτά σου το γνωρίζεις. Μια άλλη επίσης μεγάλη αλήθεια για κάθε κρεατικό είναι πως ψητά χάνουν εως και 25% περίπου των λιπαρών τους... δεν το λες και λίγο!  Πρέπει να γνωρίζεις άλλωστε πως το κοτόπουλο έχει πολύτιμη πρωτεΐνη, άπαχη πρωτεΐνη, που αγαπά το μυικό σου σύστημα. Αυτό αν φροντίζεις να ασκείσαι μεταφράζεται σε περισσότερες καύσεις, ακόμη και όταν κοιμάσαι.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΙ ΑΥΤΟ: Τα 10 τρόφιμα που δεν πρέπει να λείπουν από το τραπέζι σου αυτή την εποχή! ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

/

Τα φρούτα είναι ο καλύτερος τρόπος να πεις όχι σε παχυντικά γλυκά και πολλές θερμίδες και λιπαρά. Εντάξει, αν τις γεμίσεις με μια κρέμα cheesecake δεν έγινε και τίποτα! Μια έξυπνη ιδέα για να απολαύσεις ένα γλυκό σε... συσκευασία φρούτου και έτσι να φροντίσεις για τη σιλουέτα σου.

ΤΣΕΚΑΡΕ ΚΙ ΕΔΩ: Οι φράουλες είναι τώρα στα πιο ώριμά τους! Βρες περισσότερες συνταγές για να τις απολαύσεις με ένα ΚΛΙΚ ΕΔΩ

/

Τα smooothies έχουν μπει στη ζωή μας για τα καλά τα τελευταία χρόνια. Κι εδώ που τα λέμε, αν φροντίσεις να έχουν μόνο αγνά υλικά και καθόλου (εως ελάχιστη) ζάχαρη, τότε μόνο καλό μπορούν να σου προσφέρουν. Σε ένα ποτήρι θα πάρεις τις βιταμίνες από τα φρούτα, το ασβέστιο από το γιαούρτι, τις φυτικές ίνες από τη βρώμη και ένα σωρό άλλα θρεπτικά συστατικά που θα έπρεπε να γεμίσεις ένα ολόκληρο τραπέζι με τρόφιμα για να τα πάρεις.

TA MAΘΕΣ; Αν τα smmothies και τα milkshakes σε κούρασαν, δοκίμασε τα Slushes! Παγωμένα, δροσερά και με λιγότερες από 180 θερμίδες. ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

Photo Gallery

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook