Πίσω στην κορυφή της σελίδας
11.06.2014 | 22:49

Συνταγές που επιταχύνουν το μεταβολισμό σου! Πέντε light πιάτα με λιγότερες από 250 θερμίδες

Συνταγές που επιταχύνουν το μεταβολισμό σου! Πέντε light πιάτα με λιγότερες από 250 θερμίδες
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Πως θα σου φαινόταν αν η σαλάτα που μόλις ετοίμασες είχε όλα τα απαραίτητα συστατικά για να επιταχύνει το μεταβολισμό; Τι θα έλεγες για ένα δροσιστικό cocktail κρύου τσαγιού που βοηθά το σώμα να κάψει περισσότερες θερμίδες; Κι αν η ομελέτα που πήρες με το πρωινό σου ήταν η καλύτερη αφορμή για να ενισχυθεί ο μεταβολικός ρυθμός;

Πέντε συνταγές με τα "μυστικά" συστατικά για να βοηθήσεις το μεταβολισμό σου να λειτουργήσει καλύτερα και έτσι να κάνει περισσότερες καύσεις. Όχι, δεν χρειάζεται να κάνεις ξόρκια και μαγικά! Αρκεί να φερθείς "έξυπνα" στην κουζίνα σου!!

Κάνε κλικ στις φωτογραφίες των συνταγών για να δεις κάθεμια ξεχωριστά...
/

THE KEY IGREDIENT: To κοτόπουλο και συγκεκριμένα η πρωτεΐνη! Οι διαιτολόγοι εξηγούν πως η πρωτεΐνη είναι η καλύτερη τροφή για το μυικό σου σύστημα, όπου μυικό σύστημα βάλε τα μέρη εκείνα του σώματος που μπορούν να αυξήσουν τις καύσεις του μεταβολισμού. Επιπλέον, ο οργανισμός καταβάλει περισσότερη ενέργεια για να απορροφήσει τις πρωτεΐνες και παράλληλα συμβάλει στο να κάψεις περισσότερο λίπος! 

 
/

KEY INGREDIENT 1: Η καψαϊκίνη του καυτερού πιπεριού. Έχει αποδειχθεί πως εκτός από ισχυρό αντιοξειδωτικό η καψαϊκίνη ενισχύει το μεταβολισμό και αναστέλλει τη δημιουργία λιποκυττάρων.

KEY INGREDIENT 2: Η L Τυροσίνη! Πρόκειται για ουσία που θα τη βρεις στο κρέας και στην περίπτωση της συνταγής μας στο αβοκάντο και αποτελεί συστατικό κλειδί για τη ρύθμιση του βάρος από τον θυρεοειδή.



/


THE KEY INGREDIENT 1: Οι κατεχίνες. Τα αντιοξειδωτικά συστατικά του πράσινου τσαγιού που αυξάνουν τις ενεργειακές δαπάνες, καίνε τα αποθηκευμένα λίπη, βελτιώνουν την κατανομή του λίπους στο σώμα και μειώνουν το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς
THE KEY INGREDIENT 2: Το τζίντζερ. Αρωματικό και "ιαματικό" φαίνεται πως το τζίντζερ φρέσκο ή αποξηραμένο ενισχύει την καύση των θερμίδων, προκαλώντας τους ιστούς να χρησιμοποιούν περισσότερη ενέργεια.

 
/

ΤΗΕ ΚΕΥ INGREDIENT: Οι ξηροί καρποί: Έχουν αρκετές θερμίδες, αλλά η σωστή κατανάλωσή τους κάνει καλό. Τα πολυακόρεστα λιπαρά οξέα που περιέχουν βοηθούν στον έλεγχο του βάρους. Ο μεταβολικός ρυθμός σε κατάσταση ηρεμίας αυξάνεται κατά 11% μετά από την κατανάλωσή τους. Επιπλέον οι νιφάδες βρώμης έχουν πολλές φυτικές ίνες που είναι δύσκολο να τις "χωνέψεις" και έτσι σε αναγκάζουν να κάψεις περισσότερες θερμίδες.

 
/
 
THE KEY INGREDIENT: Τα αυγά: Είναι πολύ καλή πηγή πρωτεΐνης που θα σε χορτάσει, ενώ σύμφωνα με έρευνα όταν οι άνθρωποι τρώνε αυγά, μειώνουν τη συνολική ημερήσια κατανάλωση τροφής με αποτέλεσμα να μειώνεις τις θερμίδες που καταναλώνεις.

Photo Gallery

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook