Πίσω στην κορυφή της σελίδας
31.12.2012 | 21:31

Bάζουμε στόχους για τη νέα χρονιά. Πώς θα είσαι πιο fit μέσα στο 2013;

Bάζουμε στόχους για τη νέα χρονιά. Πώς θα είσαι πιο fit μέσα στο 2013;
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Yψώνουμε το ποτήρι και σκεφτόμαστε τη νέα χρονιά που μόλις ξεκίνησε. Και εκεί μέσα στις φυσαλίδες της σαμπάνιας και ανάμεσα σε αγαπημένους και φίλους αναρρωτιέσαι:Έκανες όλα όσα χρειάζεται το σώμα σου για να είναι υγιές και σε υπέροχη φόρμα; Εντόπισες εκείνο το πρόγραμμα γυμναστικής που θα σε βοηθήσει να βρεις και πάλι την σιλουέτα που πάντα ονειρεύοσουν; Έκανες όλες εκείνες τις έξυπνες αλλαγές στη διατροφή σου για να είναι η απώλεια βάρους παιχνιδάκι; Ο νέος χρόνος ανοίγεται μπροστά σου και σε γεμίζει ξανά ελπίδες.

Με τη βοήθεια της Κλινικής Διαιτολόγου Διατροφολόγου Έρικας Νταουτίδου σου δίνουμε τροφή για σκέψη. Συμβουλές για να φτιάξεις τους δικούς σου fitness στόχους για τη νέα χρονιά.


1. Δες την εξάσκηση αλλιώςΤο ήξερες ό, τι η γυμναστική θα σου φέρει επαγγελματική επιτυχία; Άσε την κρίση για τους ...αγύμναστους! Η άσκηση προσφέρει βαθύτερη αναπνοή, μας δίνει περισσότερη ενέργεια και μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση, κάτι που έχει αντίκτυπο σε όλους τους τομείς της ζωής μας. Έρευνα σε επιχειρηματίες έδειξε πως εκείνοι που ασκούνται εντατικά, έχουν καλύτερη απόδοση στην δουλειά τους από εκείνους που δεν γυμναζονται.

ΣΤΟΧΟΣ: Να βρεις την γυμναστική εκείνη που δεν σε κάνει να βαριέσαι και που ξέρεις πως δεν θα τα παρατήσεις στους πρώτους μήνες. Διάλεξε ένα από τα εκατοντάδες διαφορετικά προγράμματα γυμναστικής του TLIFE και βρες εκείνο που σου ταιριάζει εδώ

2. Διασκέδασέ το! Το φαγητό είναι απόλαυση και δεν είναι κακό να το αντιμετωπίζεις σαν τέτοιο. Αν συμπεριφέρεσαι και στα αγαπημένα σου πιάτα με το άγχος για τα κιλά που μπορεί να σου προσφέρουν, τότε δεν κάνεις τίποτα. Το άγχος και η πίεση προκαλεί έκρηξη της κορτιζόλης, μιας ουσίας που αυξάνει την όρεξη και σε οδηγεί σε παχυντικές διαδρομές!

ΣΤΟΧΟΣ: Να αναζητάς πάντα το καλό φαγητό, χωρίς τύψεις και ενοχές που το απολαμβάνεις. Με έναν περίεργο τρόπο αυτό είναι και εκείνο που θα σε βάλει στο σωστό δρόμο της διατροφής.
Μπες στη σελίδα του TLIFE Recipes και ξεκίνα τη μαγειρική με τις πιο λαχταριστές συνταγές εδώ


3. Το όμορφο σώμα (μόνο) θερμίδες δεν κοιτά! Μπορεί να έχεις γίνει εξπέρ στην μέτρηση των θερμίδων, αλλά αυτό δεν αρκεί. Η απλή μέτρηση θερμίδων δεν θα φέρει αποτελέσματα, όταν προσπαθείς να χάσεις λίπος. Απόφυγε λοιπόν επεξεργασμένους υδατάνθρακες, όπως λευκό ψωμί, φρουτοχυμούς, λευκό ρύζι και δημητριακά, επεξεργάζονται γρήγορα από το στομάχι και το βάρος αυξάνεται πολύ περισσότερο. Αντίθετα, τρόφές όπως φασόλια, βρώμη, γλυκοπατάτες ή δημητριακά ολικής άλεσης έχουν πιο χαμηλούς ρυθμούς χώνεψης, ακόμη κι αν έχουν τις ίδιες θερμίδες.

Smart Tip: Πρέπει να ξέρεις πως οι θερμίδες που χρειάζεσαι και δεν θα σε παχύνουν, καθορίζονται από την ηλικία, το φύλο, το ύψος, το βάρος, την άλιπη σωματική μάζα και το επίπεδο φυσικής δραστηριότητας.
Διάβασε περισσότερα εδώ και μάθε τι ανάγκες έχει ο δικός σου μεταβολισμός! 

ΣΤΟΧΟΣ: Να προχωρήσεις τη διατροφική σου νοημοσύνη και γνώση ένα βήμα πιο πέρα. Διάβασε στο TLIFE τους πιο έξυπνους τρόπους να μειώνεις τις θερμίδες, αλλά και να αντικαθιστάς τα τρόφιμα που βάζεις καθημερινά στο τραπέζι σου με άλλα που σε βοηθούν να αδυνατίσεις.


4. Βγάλε τον όρο δίαιτα από το λεξικό... Γιατί; Γιατί όταν σκέφτεσαι δίαιτα, φαντάζεσαι πως θα κάνεις υπομονή για μερικές μέρες ή λίγες βδομάδες, θα χάσεις τα κιλά που θέλεις και στη συνέχεια μπορείς να επιστρέψεις στην "παλιά σου ζωή".

ΣΤΟΧΟΣ: Από τη νέα χρονιά προσπάθησε να διορθώσεις τις συνήθειες εκείνες που σου πρόσθεσαν κιλά. Κάθε μέρα... Αντί να απολαμβάνεις ολόκληρη την αγαπημένη σοκολάτα, δοκίμασε να φας τη μισή ποσότητα. Πριν καθήσεις στο τραπέζι για φαγητό κάνε έναν ακόμη κόπο και συνόδευσέ το με μια σαλάτα που θα σε βοηθήσει να καταναλώσεις λιγότερα λιπαρά.
Θυμήσου ξανά τη δίαιτα Orac που υπόσχεται να σε ξανασυστήσει με την καλή διατροφή εδώ


5. Ανακάλυψε το goup dieting! Μετά το group therapy και το group personal training, ήρθε η ώρα να κάνεις και group dieting. Πρέπει να ξέρεις πως αν η κολλητή σου έχει την κακή συνήθεια να τρώει συνέχεια αργά το βράδυ, τότε είναι πολύ πιθανό σύντομα να την αποκτήσεις κι εσύ. Σύμφωνα με αμερικανική έρευνα που διήρκησε 32 ολόκληρα χρόνια όλοι μας τείνουμε να έχουμε τις ίδιες συνήθειες με τους ανθρώπους γύρω μας. "Άτομα που έχουν υπέρβαρους ή παχύσαρκους στενούς φίλους ή συγγενείς, έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα να γίνουν υπέρβαρα ή παχύσαρκα" εξηγεί η ψυχολόγος υγείας Τατιάνα Ξένου.

ΣΤΟΧΟΣ: Δοκίμασε να επαναφέρεις όλη την παρέα και τα αγαπημένα σου πρόσωπα στη σωστή διατροφή. Πολλοί θα γκρινιάξουν, αλλά στο τέλος θα σε ευγνωμονούν όλοι!
Βρες το πρόγραμμα διατροφής που μπορείς να ακολουθήσεις μαζί με τον σύντροφό σου εδώ


6. Θα κοιμηθείς νωρίς, θα σηκωθείς νωρίς.
Επειδή η επανάληψη είναι η καλύτερη δασκάλα, σημείωσε ξανά. Ποιο είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, που δεν πρέπει να παραλείπεις ποτε; Ναι, ναι, το ΠΡΩΙΝΟ. Θυμάσαι πόσα πράγματα που έλεγε η μαμά όταν ήσουν μικρή, σε κούραζαν και σε εκνεύριζαν, αλλά τελικά αποδείχθηκαν σωστά. Πάρε κι αυτή την επαναλαμβανόμενη, κουραστική συμβουλή σαν τέτοια και θα δεις θαύματα...

ΣΤΟΧΟΣ: Να ξυπνάς λίγο νωρίτερα για να απολαύσεις με την ησυχία σου το πρωινό σου. Η αλήθεια είναι ότι η διαδικασία του πρωινού δεν χρειάζεται παραπάνω από 10 λεπτά.

Alternative Tip - Κι αν κάτι τέτοιο είναι δύνατο, φρόντισε να εξοπλίσεις το γραφείο σου με μπάρες δημητριακών, κράκερ/φρυγανιές σίκαλης, κριτσίνια, μπισκότα με δημητριακά τα οποία θα συνδυάζεις με χυμό ή γάλα χαμηλό σε λιπαρά. Σωστό πρωινό δηλαδή στη δουλειά.
Ανακάλυψε εδώ τους πιο έξυπνους και τονωτικούς συνδυασμούς για πρωινό


7. Βρες την ηρεμία μέσα σου
. Τώρα θα μου πεις τι σχέση έχει αυτό με όλα όλα έχεις σημειώσει νωρίτερα. Κι όμως. Ένας άνθρωπος που ξέρει τι είναι αυτό που μπορεί να τον κάνει να χαλαρώσει, να διώξει όλη την αρνητική ενέργεια μια κακής μέρας και να βρει και πάλι την ισορροπία μέσα του, μπορεί να φέρει σε τάξη όλα τα μέτωπα της καθημερινής του ζωής. Για άλλον αυτό είναι ένα χαλαρωτικό αφρόλουτρο. Κάποιος ξεφεύγει με χαλαρωτική μουσική ή παίζοντας παιχνίδια με την παρέα του.

ΣΤΟΧΟΣ: Να βρω το σημείο "μηδέν" που θα ισορροπήσει σώμα και πνεύμα. Είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να αποκτήσεις αρμονία που θα φαίνεται στην εμφάνισή σου και θα την αισθάνεσαι και στην ψυχολογία σου.
Βρες ιδέες, τρόπους και μεθόδους για εναρμονισμένο Body&Soul εδώ
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook