Πίσω στην κορυφή της σελίδας
20.03.2013 | 23:42

ΟΙ ΣΑΛΑΤΕΣ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ! Δροσερές συνταγές με λιγότερες από 280 θερμίδες

ΟΙ ΣΑΛΑΤΕΣ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ! Δροσερές συνταγές με λιγότερες από 280 θερμίδες
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Τι πιο εύκολο για γρήγορο γεύμα; Μια σαλάτα σου λύνει τα χέρια, σε διευκολύνει και ΚΥΡΙΩΣ; Αγαπάει το σώμα σου. Αν μάλιστα κάνεις και τους κατάλληλους συνδυασμούς και επιλογές στα υλικά που θα έχει η σαλατιέρα σου, τότε το αποτέλεσμα για το μεταβολισμό και την υγεία του οργανισμού σου μπορεί να γίνει εντυπωσιακό.

Οι γυναίκες είναι ιδιαίτερα εξοικειωμένες με τις σαλάτες. Πέντε συνταγές λοιπόν που δεν ξεπερνούν τις 280 θερμίδες... για να διαλέξεις ποια θα γίνει η αγαπημένη σου.



ΣΑΛΑΤΑ ΑΒΟΚΑΝΤΟ ΜΕ ΝΤΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΙΠΕΡΙΑ



Diet Tip: H γεμάτη γεύση του αβοκάντο θα δώσει άλλη υπόσταση στη σαλάτα, χώρια που θα σου προσφέρει απλόχερα καλά Ω3 λιπαρά -τα λιπαρά που αγαπούν τη γραμμή σου, ενώ παράλληλα αποτελούν ιδανική τροφή στην προσπάθειά σου να “βάλεις μπρος” τον μεταβολισμό. Τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα βοηθούν στην απώλεια βάρους βελτιώνοντας την ευαισθησία στην ινσουλίνη και ενεργοποιώντας συγκεκριμένα γονίδια που συμβάλλουν στην οξείδωση του λίπους.



ΚΑΥΤΕΡΗ ΣΑΛΑΤΑ ΜΕ ΑΓΓΟΥΡΙ


Diet Tip: Όπως ίσως ήδη γνωρίζεις η καυτερή πιπεριά έχει ένα μοναδικό συστατικό, την καψακαΐνη που θα ανεβάσει τη θερμοκρασία στο σώμα και κατά συνέπεια θα βοηθήσει στην επιτάχυνση των καύσεων του οργανισμού. Επίσης, τα πικάντικα φαγητά θα σε φέρουν πιο κοντά με τον αγαπημένο σου, αφού αυξάνουν τη λίμπιντο!




ΣΑΛΑΤΑ ΜΕ ΒΡΑΣΤΟ ΑΥΓΟ ΚΑΙ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ


Diet Tip:
Το αυγό είναι από τις καλύτερες πηγές πρωτεΐνης. Δεν είναι τυχαίο που αποτελούν την πρώτη επιλογή σε όσους κάνουν συστηματικά γυμναστική. Ο συνδυασμός αυγού και πορτοκαλιού όμως βελτιώνει και την ποιότητα του δέρματος, αυξάνοντας την ελαστικότητά του.




ΣΑΛΑΤΑ ΜΕ DRESSING ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΤΣΑΓΙΟΥ


Diet Tip: Το πράσινο τσάι, αποδεδειγμένα επιταχύνει τη λειτουργία του μεταβολισμού, χάρη στις κατεχίνες που περιέχει σε διπλάσια περιεκτικότητα. Μελέτες δείχνουν όμως πως απορροφάμε μόνο το 20% των κατεχινών, των αντιοξειδωτικών ουσιών με όλες τις παραπάνω ευεργετικές επιδράσεις. Αν λοιπόν τον συνδυάσεις με χυμό λεμονιού αυξάνει η απορροφησιμότητα των κατεχινών σε ποσοστό 80%.




ΣΑΛΑΤΑ ΜΕ ΚΑΠΝΙΣΤΟ ΣΟΛΟΜΟ ΚΑΙ ΦΡΑΟΥΛΕΣ


Diet Tip: Ο νόστιμος σολομός είναι πλούσιος σε συνένζυμο Q10! Ο σκοπός του συνένζυμου αυτού είναι να προσφέρει ενέργεια σε κάθε ένα κύτταρο ξεχωριστά και με τον τρόπο αυτό επιταχύνει το μεταβολισμό. Επίσης, εξουδετερώνει τις ελεύθερες ρίζες και παρουσιάζει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση.

Photo Gallery

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook