Πίσω στην κορυφή της σελίδας
06.09.2012 | 15:00

Θέλεις να αδυνατίσεις; Ένα είναι το μυστικό: πολλά μικρά και συχνά γεύματα. Γιατί όμως;

Θέλεις να αδυνατίσεις; Ένα είναι το μυστικό: πολλά μικρά και συχνά γεύματα. Γιατί όμως;
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Οι απορίες γύρω από τη σωστή διατροφή που θα σε οδηγήσει στο σώμα που επιθυμείς είναι πολλές. Και οι ειδικοί απαντούν. Και συχνά αισθάνεσαι πως υπάρχει ένα μικρό και απλό μυστικό που "ξεπηδά" παντού σε όλες τις απαντήσεις για το αποτελεσματικό αδυνάτισμα. Πολλά μικρά και συχνά γεύματα! Το ακούς και το διαβάζεις συχνά... Τι είναι όμως που τα κάνει το νούμερο ένα όπλο σου κατά των περιττών κιλών;

"Πολλαπλές μελέτες αποδεικνύουν ότι το φυσιολογικό σωματικό βάρος συσχετίζεται με τη συχνότητα των γευμάτων και οι άνθρωποι που καταναλώνουν πολλά μικρά και συχνά γεύματα τείνουν να έχουν σταθερά χαμηλό βάρος. Το πιο σωστό είναι να κατανέμουμε τις ημερήσιες θερμίδες μας σε μικρά και συχνά γεύματα" εξηγεί η Διαιτολόγος Διατροφολόγος Καρολίνα Καρόγλου

Η κα. Καρόγλου μας δίνει τα πλεονεκτήματα των πολλών μικρών και συχνών γευμάτων για μια διατροφή που θα σε κάνει να χάσεις κιλά:

- Μυστικό ενέργειας και προστασίας: Τα πολλά μικρά και συχνά γεύματα εφοδιάζουν όλη την ημέρα με ενέργεια τον οργανισμό και συμβάλλουν στην καλύτερη απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών. Έτσι ο οργανισμός σου αξιοποιεί στο έπακρο τα καλά συστατικά των τροφών που του παρέχεις!

- Βαρύ πυροβολικό στην καύση του λίπους: Τρώγοντας ανά τακτά χρονικά διαστήματα το στομάχι δεν προλαβαίνει να αδειάσει! Έτσι οι τροφές καθυστερούν να μεταβούν στο λεπτό έντερο με αποτέλεσμα η γλυκόζη να αργεί να απορροφηθεί από τον οργανισμό σου. Τα οφέλη είναι διπλά μιας και το σώμα σου δεν εκκρίνει ινσουλίνη και παράλληλα καταφεύγει στη χρήση του ήδη αποθηκευμένου λίπους για να εκτελέσει τις λειτουργίες του. Καις δηλαδή από το ήδη αποθηκευμένο σου λίπος.


- Ένα διάλειμμα για να αντέξεις την ημέρα: Όταν μιλάει κανείς για πολλά γεύματα, σαφώς εννοεί πως πρέπει πέρα από τπρωινό, το μεσημεριανό και το βραδινό να βάλεις στο πρόγραμμα και τα σνακ -δηλαδή το δεκατιανό και το απογευματινό! Τα ενδιάμεσα γεύματα μετριάζουν το αίσθημα της πείνας και οδηγούν στην αποφυγή υπερκατανάλωσης τροφών στα κυρίως γεύματα που μπορεί να προκαλέσουν υπνηλία και μείωση της απόδοσης. Για αυτό είναι σημαντικά για να βρίσκεσαι σε εγρήγορση να πάρεις ενα δεκατιανό ελαφρύ 


- Το τρικ για να αποφύγεις το βαρύ βραδινό: Πιο συγκεκριμένα το απογευματινό σνακ είναι ένας τρόπος να αποφύγεις τις ατασθαλείες το βράδυ! Το απογευματινό ενεργοποιεί την αντοχή να ανταπεξέλθεις το υπόλοιπο της ημέρας, αλλά και να μην φας πολύ το βράδυ πράγμα που θα σε επιβαρύνει, αλλά και δεν θα σε αφήσει να κοιμηθείς ήσυχα


- Μυστικό για πιο εποικοδομητική γυμναστική: Ένα σνακ 200-400 θερμίδων είναι το καλύτερο γεύμα πριν και μετά τη γυμναστική. Πριν την άσκηση προτίμησε κάτι που να είναι υψηλό σε υδατάνθρακες γιατί θα έχεις καλύτερη απόδοση και αντοχή και μετά την άσκηση πρωτεϊνες γιατί θα αναπληρώσει τα ενεργειακά σου αποθέματα χωρίς να "ακυρώσει" όλη την προσπάθειά σου στη γυμναστική
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook