Πίσω στην κορυφή της σελίδας
10.01.2013 | 17:30

HOT STUFF! Συνταγές για σούπα με λιγότερες από 300 θερμίδες

HOT STUFF! Συνταγές για σούπα με λιγότερες από 300 θερμίδες
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Ποιο είναι το πιάτο που αγαπά τη σιλουέτα σου περισσότερο από κάθε άλλο; Ποια συνταγή είναι η πιο καλή ασπίδα για να αντέξεις το κρύο και να μην "την αρπάξεις;"! Ποιο φαγητό έχει την  ιδιότητα να συγκρατεί σε κάθε του κουταλιά όλα τα θρεπτικά συστατικά των τροφίμων; ΣΟΥΠΑ και καθάρισες... Είναι εύκολες, δεν χρειάζεται να είσαι Master Chef για να τις ετοιμάσεις και οι συνταγές που έχουμε επιλέξει εδώ για εσένα έχουν λιγότερες από 300 θερμίδες!

Πατάτα με πράσο, τοματόσουπα "μεταμορφωμένη" σε bloody mary, ξεχωριστός συνδυασμός κολοκύθας και μήλου, πανάλαφρη σούπα από κατακόκκινη πιπεριά Φλωρίνης και παραδοσιακός τραχανάς μαγειρεμένος με τρόπο που δεν έχεις ξαναδεί. Εσύ ποια λιγουρεύτηκες;



ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΚΑΡΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΚΑΘΕ ΣΥΝΤΑΓΗ
src=/files/Image/Fitness/2013/DIATROFI/01/soup1.jpg


Diet Tip: Μια σούπα βοηθά να ελέγχεις το βάρος σου!
Αν εντάξεις σούπα στο μενού της κουζίνας συστηματικά, μειώνεις τις θερμίδες που παίρνεις συνολικά και διατηρείς χαμηλά τον δείκτη μάζας σώματος (ΒΜΙ).




src=/files/Image/Fitness/2013/DIATROFI/01/soup2.jpg

Diet Tip: Το πιο υγιεινό χωνευτικό! Αν δεν υποκύψεις σε κρέμα γάλακτος και κρέας για τη σούπα σου, τότε αυτή θα είναι πολύ ελαφριά για το στομάχι, κυρίως λόγω του νερού και της ποσότητας φυτικών ινών, ανάλογα πάντα με τα συστατικά που περιέχουν. Η κατανάλωση σούπας βοηθάει τη λειτουργία της πέψης και μπορεί, σε πολλές περιπτώσεις, να θεωρηθεί ευεργετική στη σωστή και καλή λειτουργία του εντέρου. Λόγω αυτού συστήνονται συνήθως σε άτομα με προβλήματα στο γαστρεντερικό τους σύστημα.


src=/files/Image/Fitness/2013/DIATROFI/01/soup3.jpg

Strength Tip: H Σούπα σου προσφέρει πολύτιμη ενυδάτωση. Το νερό είναι το πλέον απαραίτητο συστατικό για την παρασκευή μίας σούπας, αφού η περιεκτικότητά της σε νερό κυμαίνεται από 45% ως 75%.  Έτσι, μία σούπα μπορεί να συμβάλλει σημαντικά στην ημερήσια πρόσληψη νερού ενός ατόμου.


src=/files/Image/Fitness/2013/DIATROFI/01/soup4.jpg

Diet Tip: Είναι ένας καλός λόγος να φας περισσότερα λαχανικά. Συνήθως, ένα από τα βασικά υλικά μίας σούπας είναι τα λαχανικά. Είτε πρόκειται για χορτόσουπα ή για σούπα που κύριό της συστατικό είναι το κρέας, το κοτόπουλο ή το ψάρι, τα λαχανικά ποτέ δε λείπουν από τη συνταγή της. Αυτός είναι και ένας πολύ καλός τρόπος κατανάλωσης λαχανικών, ακόμα και από άτομα που δεν τα συμπεριλαμβάνουν στην καθημερινή τους διατροφή.


src=/files/Image/Fitness/2013/DIATROFI/01/soup5.jpg
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook