Πίσω στην κορυφή της σελίδας
07.04.2012 | 04:11
Έρικα Νταουτίδου

Spring Power! Το ήξερες ότι η Άνοιξη σε αδυνατίζει;

Spring Power! Το ήξερες ότι η Άνοιξη σε αδυνατίζει;
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Άνοιξη. Ανοίγει η καρδιά σου. Ελαφραίνουν τα ρούχα που σε βαραίνουν. Γεμίζει το οπτικό σου πεδίο χρώματα. Βρίσκεις ευκαιρία να κάνεις μια βόλτα, να δεις τον κόσμο εκεί έξω! Ω, Ναι! Η Άνοιξη είναι η καλύτερη εποχή του χρόνου. Δεν με πιστεύεις; Δες τα θαύματα που μπορεί να κάνει στη σιλουέττα σου, χωρίς εσύ να κάνεις καμία προσπάθεια... 

"Η βελτίωση της διάθεσης από τον ήλιο, η αύξηση της όρεξης για φυσική δραστηριότητα αλλά και η πληθώρα των απολαυστικών φρούτων και λαχανικών εποχής είναι σύμμαχοι που κάνουν την Άνοιξη την κατάλληλη εποχή για την επίτευξη στόχων που αφορούν το σωματικό βάρος και τη φυσική κατάσταση και τη φροντίδα του εαυτού μας" τονίζει η Κλινική Διαιτολόγος Διατροφολόγος Έρικα Νταουτίδου. 


ΕΝΑ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΟ ΠΡΩΙΝΟ... ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ!
Τι λες να βγάλεις το πρωινό σου στο μπαλκόνι; Ο καιρός είναι ιδανικός... Και με τα φρούτα που έχουν κάνει την εμφάνισή τους τέτοια εποχή μπορείς να έχεις ένα υπέροχο, πλούσιο σε βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά πρώτο γεύμα, αλλά χωρίς περιττές θερμίδες. Μην ξεχνάς να έχει οπωσδήποτε γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά, φυτικές ίνες (από τα φρούτα, αλλά και τα δημητριακά ολικής άλεσης) και μέλι...

Smart Tip: Αντικατάστησε τα έτοιμα δημητριακά με δημητριακά που χρειάζονται βράσιμο για να τα καταναλώσεις, όπως βρώμη, κρέμα ρυζιού κτλ. Σύμφωνα με έρευνα τα "ζεστά" δημητριακά έχουν μόλις 300 θερμίδες ανά 500γρ., ενώ τα έτοιμα συσκευασμένα μπορούν να φτάσουν και τις 2000 θερμίδες για την ίδια ποσότητα.

Θα βρεις τα δημητριακά αυτά σε μεγάλα super market και καταστήματα με βιολογικά προϊόντα.


ΒΓΕΣ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ... ΚΑΙ ΧΑΣΕ ΚΙΛΑ!

Επιτέλους τα σύννεφα έκαναν στην άκρη (εντάξει έχουμε πότε πότε καμιά βροχούλα, αλλά είναι παροδική) και ο ανοιξιάτικος ήλιος σε παίρνει από το... χέρι! Τέλειος συγχρονισμός για να αναπληρώσεις την πολύτιμη βιταμίνη D. Παράγεται στον οργανισμό μετά από έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία και είναι τόσο ευεργετική. Στον μεταβολισμό, την ανάπτυξη γερών δοντιών και οστών και βέβαια την διάθεση. Η έλλειψη βιταμίνης D έχει συσχετισθεί με την αύξηση της κατάθλιψης και των αυτοκτονικών τάσεων. Και όλοι ξέρουμε πόσο σημαντική είναι η καλή διάθεση στην προσπάθεια να χάσεις κιλά, αλλά και στην υγεία.

Smart Tip
: Ο ήλιος προσφέρει την βιταμίνη D, δεν παύει όμως να είναι επικίνδυνος εαν δεν είσαι προσεκτική. Βάλε στην τσάντα σου αντηλιακό σώματος και προσώπου για να προστατέψεις την επιδερμίδα σου. *Αυτό πρέπει να το κάνεις ακόμη και το Χειμώνα.


MULTIPLE CHOICE ΦΡΟΥΤΩΝ & ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Μπορεί ο Χειμώνας να μη σου έδινε πολλές επιλογές όμως η Άνοιξη είναι εδώ για να σου λύσει τα χέρια! Υγιεινά σνακ, χορταστικές σαλάτες, δροσιστικά συνοδευτικά ή ακόμη και αντιοξειδωτικά ποτά είναι μερικές μόνο από τις επιλογές που σου δίνουν τα φρούτα και τα λαχανικά της Άνοιξης!

"Η αντικατάσταση του δεκατιανού και απογευματινού γεύματος με φρούτα και λαχανικά, αλλά και ο εμπλουτισμός με αυτά των τριών κύριων γευμάτων, πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό, μπορεί να μας βοηθήσει σημαντικά στην απώλεια βάρους, τη ρύθμιση της λειτουργίας του εντέρου και την τόνωση του ανοσοποιητικού συστήματος" επισημαίνει η Κλινική διαιτολόγος διατροφολόγος Έρικα Νταουτίδου.

1. Tα λαχανικά της Άνοιξης
Στην κατηγορία των λαχανικών που βρίσκουμε τους ανοιξιάτικους μήνες είναι το μαρούλι, τα σπαράγγια, το μπρόκολο, τα παντζάρια, το λάχανο, το καρότο, το σπανάκι, τα πράσα, ο αρακάς, τα φασολάκια, τα κολοκυθάκια και πολλά άλλα.

Smart Tip
: Tώρα που μπορείς να έχεις άλλη σαλάτα σε κάθε σου γεύμα τι λες να την καταναλώνεις πριν το φαγητό; Έρευνες έδειξαν πως κάθε φορά που τρως τη σαλάτα σου πριν το κυρίως σου γεύμα μειώνεις τις θερμίδες που παίρνεις από το γεύμα συνολικά κατά 12%. Μην ξεχαστείς... Η σαλάτα πρέπει να είναι απλή, χωρίς παχυντικά dressing, αλλά με ελαιόλαδο, λεμόνι ή ξίδι και μυρωδικά!

2. Τα φρούτα της Άνοιξης
Στην κατηγορία των ανοιξιάτικων φρούτων είναι οι φράουλες, τα βατόμουρα, τα πορτοκάλια, τα λεμόνια, τα κεράσια και τα βερίκοκα.

- Η κόκκινη δύναμη στο αδυνάτισμα. Η φράουλα! Εξαιρετική πηγή βιταμίνης C, βιταμίνης Α, αντιοξειδωτικών και βιταμίνης Β6. Επίσης περιέχουν ασβέστιο, μαγνήσιο, φώσφορο, κάλιο και πληθώρα άλλων συστατικών. Σημαντικό επίσης είναι να πούμε πως οι φράουλες αποτελούν ένα εξαιρετικό εργαλείο για όσους θέλουν να χάσουν βάρος και να προετοιμαστούν για το καλοκαίρι, διότι είναι ιδιαίτερα φτωχές σε θερμίδες, καθώς 100γραμμάρια περιέχουν μόλις 30kcals.

Smart Tip: Η Άνοιξη σε σπρώχνει να βγεις εκεί έξω... Ποτάκι; Τι θα επιλέξεις; Μα φυσικά ένα cocktail γεμάτο από τα φρούτα της εποχή! Με όσο το δυνατόν περισσότερο χυμό φρέσκων φρούτων και όσο λιγότερη ζάχαρη γίνεται. Κάνε κλικ εδώ και μάθε ποια cocktail έχουν λιγότερες από 200 θερμίδες και πολλά, πολλά αντιοξειδωτικά!

ΕΠΟΧΗ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΑ... ΒΟΥΝΑ
Τα ψέματα τελείωσαν... Ούτε πως κρυώνεις μπορείς να ισχυριστείς, αλλά ούτε και πως θα ιδρώσεις και θα "σκάσεις" από την πολλή ζέστη. Η εποχή είναι ιδανική για να πάρεις τα βουνά, τις θάλασες, τις πλατείες και τα πάρκα και να ξεπιαστείς λίγο. Περπάτημα στη γειτονιά, ποδήλατο στο κέντρο της πόλης, τρέξιμο στο πάρκο... It's your call.

"Η βελτίωση του καιρού και η ηλιοφάνεια είναι και ευκαιρία να βγούμε από το σπίτι. Όλες δραστηριότητες που μπορούν να τονώσουν τους μύες και τα μεταβολισμό μας, βοηθώντας σημαντικά στην απώλεια βάρους. Εκμεταλλευτείτε τον ήλιο και επιδοθείτε στην αγαπημένη σας φυσική δραστηριότητα" εξηγεί η διαιτολόγος.
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook