Πίσω στην κορυφή της σελίδας
29.04.2012 | 04:01

Έχεις ωραίο σώμα. Θέλεις όμως για το Καλοκαίρι να χάσεις 2-3 κιλά. Τι πρέπει να κάνεις;

Έχεις ωραίο σώμα. Θέλεις όμως για το Καλοκαίρι να χάσεις 2-3 κιλά. Τι πρέπει να κάνεις;
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Η σωστή διατροφή είναι στο DNA σου... Είσαι από τα κορίτσια που δεν υποκύπτουν σε πειρασμούς και πάντα βάζουν μέτρο! Γι' αυτό και ο καθρέφτης σε επιβραβεύει. Ένα πράγμα όμως σε απασχολεί! Εκείνα τα 2-3 κιλάκια που θέλεις να διώξεις για το Καλοκαίρι, εκείνες οι ατέλειες που παραμένουν στα σημεία που δεν πρέπει και σε ενοχλούν. Πώς θα απαλλαγείς; Τι μπορείς να κάνεις;

Η Κλινική Διαιτολόγος Διατροφολόγος Εύα Καφετζή σου δίνει τις βασικές οδηγίες για να βγεις στην παραλία αψεγάδιαστη. "Μην απελπίζεστε!! Έχετε το χρόνο μέχρι να φορέσετε το μαγιό σας και να χάσετε 2-4 επιπλέον κιλά από τα σημεία που έχει συσσωρευτεί λίπος" επισημαίνει η διαιτολόγος.


ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ ΤΩΡΑ
Το ήξερες πως ο σωστά ενυδατωμένος οργανισμός έχει ως αποτέλεσμα πιο ενεργό και αποτελεσματικό μεταβολισμό; Το σώμα που έχει το απαραίτητο νερό για να λετουργήσει, μπορεί να κάψει χωρίς καμία άλλη προσπάθεια έως και 46 θερμίδες περισσότερες μέσα στην ημέρα. Έτσι η Κλινική διαιτολόγος διατροφολόγος Εύα Καφετζή συμβουλεύει:

- Ξεκινήστε να πίνετε νερό και τσάι. Μπορεί να ακούγεται απλό, αλλά το σώμα χρειάζεται περίπου 6-8 ποτήρια την ημέρα. Το Καλοκαίρι χρειαζόμαστε ένα σώμα λείο και λαμπερό. Πιείτε επίσης 2-3 ποτήρια πράσινο τσάι με διπλάσια περιεκτικότητα σε κατεχίνες. Η συστηματική καθημερινή κατανάλωση πράσινου τσαγιού αυξάνει τις καύσεις κατά 3-4%.

Smart Tip: Θυμήσου να στίψεις πότε-πότε λίγο λεμόνι μέσα στο νερό που θα βοηθήσει ακόμη περισσότερο στην ενίσχυση του μεταβολισμού.

- Μειώστε το αλκοόλ. Το αλκοόλ εκτός ότι σας προσθέτει κενές θερμίδες, επιβραδύνει και το μεταβολισμό σας.

- Όχι στο αλάτι και τη ζάχαρη. Ναι στα μπαχαρικά και στα μυρωδικά. Αντικαταστήστε το αλάτι ή τη ζάχαρη του φαγητού σας με τζίντζερ, κανέλα, ρίγανη, πιπέρι κτλ. Εκτός από νοστιμιά μπορεί να σας βοηθήσουν να χάσετε λίπος καταστέλλοντας την όρεξη, ενισχύοντας τον μεταβολισμό και αναστέλλοντας το σχηματισμό λιποκυττάρων. Μην ξεχνάς πως το υπερβολικό αλάτι προκαλεί κατακράτηση υγρών και επιδεινώνει το πρόβλημα της κυτταρίτιδας.

Smart Tip: Τα μήλα είναι ο βασιλιάς της ενυδάτωσης και το φρούτο που αγαπά περισσότερο το δέρμα σου! Περιέχουν νερό για την ελαστικότητα και την ενυδάτωση του δέρματος. Επίσης προσφέρουν πολλές βιταμίνες για το δέρμα.


ΜΙΚΡΑ ΜΥΣΤΙΚΑ, ΜΕΓΑΛΑ ΟΦΕΛΗ
Πόσο καλά τα πας με τις φυτικές ίνες; Εσύ έχεις μπει στον κόσμο των προϊόντων ολικής άλεσης; Έχεις εισάγει επαρκώς τα Ω3 στη διατροφή σου; Μπορεί να τρέφεσαι σωστά, όμως μικρές, ασήμαντες λεπτομέρεις κάνουν αυτήν τη διαφορά που κρατά τα 2-3 κιλάκια πάνω σου.

- Τρόφιμα πλούσια σε φυτικές/Αντικατάσταση σε ολικής άλεσης: Τρώγοντας λαχανικά ή δημητριακά ολικής αλέσεως θα νιώθεις χορτάτη και έτσι δεν θα τσιμπολογάς. Οι φυτικές ίνες θα σε βοηθήσουν να αποβάλλεις λίπος, ενώ θα σου δώσουν και αρκετή ενέργεια για να παραμένεις δραστήρια όλη μέρα.

Smart Tip: Φάε τη σαλάτα σου πριν το κυρίως γεύμα. Ένα πιάτο πράσινη σαλάτα πριν το μεσημεριανό σου γεύμα και φυτικές ίνες θα σου προσφέρει και θα σε βοηθήσει να φας λιγότερο από το γεύμα σου.

- Προσθέστε ωμέγα-3 λιπαρά στη διατροφή σου! 2-3 φορές την εβδομάδα ετοίμασε ψάρια ψητά ή βραστά που θα ενισχύσουν το ανοσοποιητικό σύστημα και θα βοηθήσουν το σώμα σου να διατηρήσει την ελαστικότητα και τη λάμψη του.

- Αύξησε την πρωτεΐνη στη διατροφή σου (κοτόπουλο, ψάρι, κρέας, μανιτάρια, γαλακτοκομικά). Η κατανάλωση πρωτεϊνών ιδιαίτερα κατά τις πρωινές ώρες μπορεί να επιταχύνει την απώλεια βάρους σύμφωνα με μελέτη του British Journal of Nutrition.

Breakfast Tip: Μια καλή επιλογή για πρωινό είναι μια ομελέτα με λαχανικά και λίγο τυρί χαμηλό σε λιπαρά ή ένα γιαούρτι με ένα φρούτο (φρέσκο ή αποξηραμένο) και 2-3 καρύδια.


ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ
Πόσο μεγάλο μπορεί να είναι το πιάτο στο οποίο παίρνεις το μεσημεριανό σου; Είναι τα γαλακτοκομικά σου χαμηλά σε λιπαρά; Πόσο συχνά επιλέγεις το ζωικό βούτυρο για τις μαγειρικές σπεσιαλιτέ σου; Μικρές αλλαγές στη λεπτομέρεια της διατροφικής σου συνήθειας μέσα στην ημέρα θα φέρουν τη διαφορά.

- Αφαίρεσε τα πολλά λίπη. Κατανάλωσε γαλακτοκομικά χαμηλά σε λιπαρά και χρησιμοποίησε μόνο ελαιόλαδο στο μαγείρεμα.

- Μείνε μακριά από επιδόρπια και γλυκίσματα, τα οποία περιέχουν κορεσμένα λίπη και σάκχαρα τα οποία είναι υπεύθυνα για τη δημιουργία του λίπους.

- Προσέξτε τις μερίδες. Διάφορα μικρά γεύματα, πέντε ή έξι την ημέρα θα σε κάνουν να νιώθεις χορτάτη, ενώ παράλληλα ενεργοποιείς το μεταβολισμό σου ώστε να κάνει περισσότερες καύσεις.


ΜΠΟΡΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ
Πόση ώρα βολτάρεις με το ποδηλατάκι σου; Πόσο χρόνο αφιερώνεις στο περπάτημα στο πάρκο; Είναι σίγουρο ότι μπορείς περισσότερο. Ειδικά τώρα που ο καιρός είναι πιο ζεστός και οι μέρες ιδανικές για περίπατο ή τρέξιμο στη φύση.  Οργάνωσε το χρόνο σου και βρες τρόπο να γυμναστείς. Το τρέξιμο είναι ίσως το πιο αποτελεσματικό για να συσφίξεις όλο το σώμα, ενω με ένα σετ παραπάνω κοιλιακών θα πεις αντίο στην κοιλίτσα.
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook