Πίσω στην κορυφή της σελίδας
01.08.2011 | 14:06

Ετοιμάζω ταξίδι... πάρε στη βαλίτσα σου τα πιο έξυπνα υγιεινά σνακ!

Ετοιμάζω ταξίδι... πάρε στη βαλίτσα σου τα πιο έξυπνα υγιεινά σνακ!
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Το ολοκαίνουριο εντυπωσιακό μαγιό, δύο πετσέτες, αέρινα φορέματα! Κάνεις την τελευταία check list για τη βαλίτσα των διακοπών. "Έξυπνα" και υγιεινά σνακ για να μην πεινάσει κανείς κατά τη διάρκεια του ταξιδίου ετοίμασες;. Να είσαι βέβαιη ότι με μικρά αλλά πλήρη γεύματα θα χορτάσουν όλοι, τρώγοντας παράλληλα κάτι υγιεινό.

Τα υλικά ενός υγιεινού μικρού γεύματος

Προετοίμασε υγιεινά και ισορροπημένα σνακ, τα οποία να είναι θρεπτικά για όλους. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να περιλαμβάνουν, όχι μόνο υδατάνθρακες και πρωτεΐνες, αλλά και λιπαρά. Τα λιπαρά είναι ένα αναπόσπαστο μέρος της διατροφής μας, καθώς μας παρέχουν ενέργεια και το σώμα τα χρειάζεται για να απορροφήσει σημαντικές βιταμίνες (A, D και E).

Τips για την κατάλληλη επιλογή των υλικών
Και φυσικά μεγάλη σημασία έχει η ποιότητα των λιπαρών, κάτι που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν ετοιμάζετε αυτά τα σνακ:

• Απόφυγε γεύματα και γλυκά φτιαγμένα με αγελαδινό ή πρόβειο βούτυρο. Επίσης προσπάθησε να μείνεις μακριά από γαλακτοκομικά προϊόντα πλήρη σε λιπαρά, όπως τα λιπαρά τυριά ή το πλήρες γάλα. Αυτά τα τρόφιμα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε «κακά» λιπαρά (δηλαδή σε κορεσμένα λιπαρά), δεδομένου ότι προέρχονται από ζωικές πηγές.

• Η πιο έξυπνη επιλογή είναι να φτιάξεις νόστιμα σνακ, όπως ένα σάντουιτς με γαλοπούλα, ντομάτα και μαρούλι. Αντί για αγελαδινό βούτυρο στο ψωμί, μια υγιεινότερη επιλογή είναι η φυτική soft μαργαρίνη. Με αυτόν τον τρόπο έχεις ένα σνακ που είναι εύκολο να προετοιμαστεί και, επίσης, περιέχει όλα τα κύρια θρεπτικά συστατικά: πρωτεΐνες από τη γαλοπούλα, υδατάνθρακες από το ψωμί και «καλά» απαραίτητα λιπαρά από τη μαργαρίνη.

Crash test - Καλα Vs Kακά Λιπαρά
Αλλά τί είναι αυτό που κάνει τα «καλά» απαραίτητα λιπαρά τόσο καλύτερα από τα «κακά» κορεσμένα λιπαρά;

«Τα κορεσμένα λιπαρά έχει αποδειχθεί ότι αυξάνουν τα επίπεδα της χοληστερίνης, αυξάνοντας τις πιθανότητες εμφάνισης καρδιακής νόσου1» αναφέρει η Δήμητρα Ξενάκη, Διευθύντρια Τμήματος Διατροφής & Επιστημονικής Επικοινωνίας της ΕΛΑΪΣ-UNILEVER HELLAS.

«Τα απαραίτητα λιπαρά δουλεύουν με τον αντίθετο τρόπο: μπορούν να μειώσουν τα επίπεδα της χοληστερίνης στο αίμα, γεγονός που συμβάλλει στη μείωση του κινδύνου καρδιακής προσβολής και εγκεφαλικού επεισοδίου. Επιπλέον, αυτά τα «καλά» λιπαρά παίζουν σημαντικό ρόλο στη διαδικασία δημιουργίας και ανανέωσης των κυττάρων του σώματος και είναι το κλειδί για τη φυσιολογική ανάπτυξη του εγκεφάλου».

Βασικές πηγές αυτών των «καλών» απαραίτητων λιπαρών είναι τα φυτικά έλαια και τα προϊόντα που παράγονται από αυτά, όπως η μαργαρίνη.

Προσπάθησε λοιπόν να χρησιμοποιήσεις τα «καλά» λιπαρά στα σνακ που θα πάρεις μαζί σου στο ταξίδι. Όταν δεν είσαι σίγουρη, διάβασε τις ετικέτες των τροφίμων, πριν από τη χρήση τους στο μεσημεριανό σας σνακ. Τα απαραίτητα λιπαρά συνήθως αναφέρονται ως «πολυακόρεστα λιπαρά».

Τώρα που ξέρεις όλα τα σημαντικά βήματα σχετικά με το πώς να κρατήσεις χορτάτους τους συνταξιδιώτες σου …ετοίμασε βαλίτσες και καλό ταξίδι!
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook