Πίσω στην κορυφή της σελίδας
28.03.2016 | 11:43
Δημήτρης Γρηγοράκης

"Δεν έχω καθόλου χρόνο να γυμναστώ και η μητέρα μου φτιάχνει παχυντικά φαγητά κυρίως!".

Δεν έχω καθόλου χρόνο να γυμναστώ και η μητέρα μου φτιάχνει παχυντικά φαγητά κυρίως!.
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Ερώτηση
Καλησπέρα! Είμαι 17 ετών και δίνω πανελλήνιες. Δεν έχω καθόλου χρόνο να γυμναστώ και η μητέρα μου φτιάχνει θα έλεγα παχυντικά φαγητά κυρίως. Δεν μου αρέσει το σώμα μου και δεν θέλω να παχύνω! Τι να κάνω; Βοηθήστε με!
Χριστίνα

Απάντηση

Αγαπητή Χριστίνα,
Για να χάσετε βάρος πρέπει να υιοθετήσετε υγιεινές συνήθειες. Μάθετε να τρώτε σωστά και ισορροπημένα.

-Ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα καλό πρωινό, όπως γάλα με δημητριακά ολικής αλέσεως ή γάλα με 2 φρυγανιές & μαλακή μαργαρίνη & μέλι ή 1τμε φυσικό χυμό.

-Συνεχίστε μετά από 3-4 ώρες με ένα φρούτο ή ένα γιαούρτι και 15-20 ανάλατους ξηρούς καρπούς.

-Το μεσημέρι συνοδεύετε πάντα το γεύμα σας με σαλάτα και 4-5 ελιές. Αποφύγετε να τηγανίζετε τις τροφές σας. Προτιμήστε το ψήσιμο και το μαγείρεμα.

-Το απόγευμα πιείτε ένα ποτήρι φυσικό χυμό ή καταναλώστε 2-3 κράκερ σικάλεσως με λίγο τυρί ή 1 μπάρα δημητριακών ολικής αλέσεως ή γιαούρτι με μέλι και ξηρούς καρπούς.

-Το βραδινό σας γεύμα πρέπει να είναι κάτι ελαφρύ, όπως μια σαλάτα με τόνο ή με σαλάτα με ένα βραστό αυγό ή 1 τοστ.

-Θα βοηθούσε επίσης η καταγραφή ενός ημερολογίου ημερησίας καταναλώσεις τροφίμων ώστε να ελέγχετε καλύτερα και εσείς η ιδία τον εαυτό σας.

-Να καταναλώνετε 1,5-2 lt υγρών ημερησίως (νερό, χυμοί, ελληνικός ή στιγμιαίος καφές, ημίπαχο γάλα, τσάι, κρόκος κοζάνης).

-Να τρώτε από όλες τις ομάδες τροφίμων και να ακολουθεί 30 min άσκηση ημερησίως (περπάτημα, διάδρομο, ποδήλατο, ελλειπτικό) για να ενεργοποιηθεί ο μεταβολισμός σας.


Ευθυμία Δέδε
Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος


Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook