Πίσω στην κορυφή της σελίδας
17.07.2017 | 09:30
Δημήτρης Γρηγοράκης

"Ενώ έχω σταθερό βάρος, παρατήρησα ότι κάνω ραγάδες. Γιατί συμβαίνει αυτό;"

Ενώ έχω σταθερό βάρος, παρατήρησα ότι κάνω ραγάδες. Γιατί συμβαίνει αυτό;
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

ΕΡΩΤΗΣΗ
Γεια σας και από μένα! Είμαι 27 ετών και ενώ τα τελευταία χρόνια έχω σταθερό βάρος παρατήρησα ότι κάνω ραγάδες. Γιατί συμβαίνει αυτό;
Χαρά

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Αγαπητή Χαρά,
Οι ραγάδες δεν αφορούν πάντα στην αυξομείωση του σωματικού βάρους. Ως επί το πλείστον έχουν να κάνουν με την “ποιότητα” του δέρματος. Με το πέρασμα του χρόνου το κολλαγόνο, η ελαστίνη και οι ιστοί που διατηρούν το δέρμα ελαστικό αδυνατίζουν. Έτσι το δέρμα γίνεται λεπτότερο και χάνει το λίπος του, με αποτέλεσμα να εμφανίζονται γραμμές, ρυτίδες και κηλίδες. Ακόμη, υπάρχουν και άλλες αιτίες πού γερνά το δέρμα μας όπως το στρες, η υπερβολική έκθεση στον ήλιο και η μη χρήση των αντηλιακών προϊόντων, η ρύπανση, το κάπνισμα, η διατροφή και η αμέλεια καθημερινής φροντίδα του δέρματος.

Διατροφικά αυτό που μπορεί να προσέξεις είναι:

  • Χαλκός και ψευδάργυρος: ενισχύουν την υγεία της επιδερμίδας μιας και διατηρούν το κολλαγόνο και την ελαστίνη του δέρματος, ενώ συγχρόνως μειώνουν την καταστροφική επίδραση της υπεριώδους ακτινοβολίας στο δέρμα. Πηγές είναι οι γαρίδες, τα μύδια, το χταπόδι, το κοτόπουλο, τα κάσιους, το ρύζι και τα καρύδια .
  • Βιταμίνη Α: υποβοηθά την ελαστικότητα του δέρματος, ενώ η έλλειψή της συγκεκριμένης βιταμίνης προκαλεί ξηροδερμία και ευερεθιστότητα του δέρματος. Η βιταμίνη Α περιέχεται τόσο σε τροφές ζωικής προέλευσης συκώτι, σολομό, ξιφία όσο και σε τροφές φυτικής προέλευσης σπανάκι, καρότα, σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά.
  • Βιταμίνη Ε: προλαμβάνει τη γήρανση του δέρματος την αφυδάτωση, την ξηρότητα και τη δημιουργία ραγάδων της επιδερμίδας. Πηγές είναι ο σολομός, τα όσπρια, το ελαιόλαδο, το σησαμέλαιο και τα αμύγδαλα.
  • Βιταμίνη C: συμβάλλει στη διατήρηση της σφριγηλότατος και του κολλαγόνου της επιδερμίδας. Τι πρέπει να φας; Πορτοκάλια, μανταρίνια, λεμόνια, πιπεριές, μπρόκολο και σπανάκι.
  • ΝΕΡΟ ΠΑΝΩ ΑΠ' ΟΛΑ!

 

 

Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Μαργαρίτα Μπουλούμπαση



Επιμέλεια: Ιωάννα Κούρου

 

 

 

 

 

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Check this
Είσαι σκυμμένη συνεχώς πάνω από το κινητό; Ασκήσεις για να προλάβεις τις ρυτίδες στο λαιμό από την Αρετή Καφαντάρη!
ΤΙ ΝΑ ΦΟΡΕΣΩ ΚΑΙ ΠΩΣ; Απαντάμε στις ερωτήσεις σου!
Αυτή η πρωτεϊνική δίαιτα θα σε βοηθήσει να χάσεις 6 κιλά σε ένα μήνα
Interior trends: Από τα catwalks στο... σαλόνι σου! Ποιες είναι οι πιο fashionable τάσεις στη διακόσμηση;
Top 10