Πίσω στην κορυφή της σελίδας
21.09.2015 | 11:48

Μαριλένα: "Τι πρέπει να προσέχω ώστε η κοιλιά μου να μην ξανά εμφανιστεί;"

Μαριλένα: Τι πρέπει να προσέχω ώστε η κοιλιά μου να μην ξανά εμφανιστεί;
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Ερώτηση
Είμαι 17 χρόνων, έχω ύψος 1,63 και είμαι 64 κιλά αλλά όλο το λίπος μου βρίσκεται στην κοιλιά μου. Πόσα κιλά πρέπει να χάσω και τι πρέπει να προσέχω ώστε η κοιλιά μου να μην ξανά εμφανιστεί; Να τονίσω πως έχω πρόβλημα δυσκοιλιότητας.
Μαριλένα

Απάντηση

Αγαπητή Μαριλένα,
Αρχικά πρέπει να λύσεις το πρόβλημα της δυσκοιλιότητας ή τουλάχιστον να το έχεις υπό έλεγχο. Η δυσκοιλιότητα φέρνει πρήξιμο στη κοιλιά καθώς επίσης συμβάλλει και αρνητικά στον μεταβολισμό μας. Θα ήταν καλό να εφαρμόσεις τα παρακάτω για να μειώσεις λίπος από τη κοιλιά.
  • Μη μένεις ποτέ νηστική για περισσότερο από 3-4 ώρες. Αν πέσουν τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα, παρατηρείται υπερέκκριση ινσουλίνης με αποτέλεσμα ό,τι καταναλώνεις να αποθηκεύεται σε λίπος, καθώς και αύξηση βουλιμίας.
  • Απέφυγε τους απλούς υδατάνθρακες (λευκό ψωμί, ρύζι, ζυμαρικά, ζάχαρη) που προκαλούν υπερέκκριση ινσουλίνης. Αντικατάστησέ τα με καστανό ρύζι, καστανή ζάχαρη, ψωμί ολικής καθώς και ζυμαρικά ολικής άλεσης. Έτσι αυξάνεται ομαλά το σάκχαρο στο αίμα και ο κορεσμός κρατάει για περισσότερη ώρα.
  • Πρόσθεσε στην καθημερινότητά σου τρόφιμα πλούσια σε πρωτεΐνες που προκαλούν τον κορεσμό, όπως είναι το αυγό, ψάρι, κόκκινο κρέας και κοτόπουλο.
  • Μη ξεχνάς ότι τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πλούσια σε φυτικές ίνες που βοηθούν στη πρόκληση του κορεσμού και αποβάλλουν το λίπος από τα κόπρανα. Επιπλέον ενυδατώνουν τον οργανισμό και αυτό βοηθάνε στον καλύτερο μεταβολισμό.

Αθηνά Ρούντου
Κλινική διαιτολόγος-διατροφολόγος



Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook