Πίσω στην κορυφή της σελίδας
04.07.2016 | 07:58
Γεωργία Καπώλη

"Πάσχω από το σύνδρομο νυχτερινής υπερφαγίας"

Πάσχω από το σύνδρομο νυχτερινής υπερφαγίας
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
ΕΡΩΤΗΣΗ
Γεια σας. Τα τελευταία χρόνια και ιδιαίτερα το έτος που διανύουμε, πάσχω από το σύνδρομο νυχτερινής υπερφαγίας. Κατά καιρούς έχω ακολουθήσει δίαιτες τις οποίες και τηρώ κατά γράμμα μέχρι τέλους, αλλά τη νύχτα δεν μπορώ να το ελέγξω. Ξέρω ότι ο συνδυασμός ψυχολόγου και διατροφής μπορεί να υποσχεθεί μια λύση, αλλά για μένα ο τρόπος αυτός είναι χρονοβόρος και οικονομικά δυσβάσταχτος. Ποια η γνώμη σας;
Χρύσα

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Αγαπητή φίλη μας,
Το Σύνδρομο Νυχτερινής Υπερφαγίας, είναι μια διατροφική διαταραχή με κλινικά χαρακτηριστικά την πρωινή ανορεξία, τη βραδινή υπερφαγία και την αϋπνία, με συνεχείς διακοπές νυχτερινής κατανάλωσης φαγητού. Συχνότερο είναι το φαινόμενο, σε περιόδους έντονου στρες.

Σας δίνουμε τις παρακάτω οδηγίες, οι οποίες μπορεί να σας βοηθήσουν να αποφύγετε τα υπερφαγικά επεισόδια:

  • Αποφύγετε να έχετε στο σπίτι δελεαστικές τροφές ή φυλάξτε τις σε μέρη όπου δεν έχετε άμεση πρόσβαση.
  • Αποφύγετε την υπερκατανάλωση αλκοόλ και νικοτίνης, που δημιουργούν προβλήματα με τον ύπνου.
  • Καταναλώστε ένα σνακ, πριν πέσετε για ύπνο.
  • Κρατήστε ημερολόγιο καταγραφής των τροφών που καταναλώνετε, την ώρα, την ακριβή ποσότητα και τις σκέψεις που έχετε πριν και αφού φάτε. Θα σας βοηθήσει να διαπιστώσετε τόσο την ποσότητα του φαγητού που καταναλώνετε, όσο και τις σκέψεις που πιθανόν σας ωθούν σε αυτό.
  • Αποφύγετε να μείνετε νηστικοί κατά τη διάρκεια της ημέρας και καταναλώνετε μικρά και συχνά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Προγραμματίστε τα γεύματα της ημέρας και αρχίστε να μην παραλείπετε το πρωινό.



Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Βιολέτα Τζεμολλάρι


Επιμέλεια: Ιωάννα Κούρου

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook