Πίσω στην κορυφή της σελίδας
08.02.2016 | 11:30

"Προσπαθώ να τρώω υγιεινά σνακ αλλά καμιά φορά ξεφεύγω! Πόσο κακό είναι αυτό;"

Προσπαθώ να τρώω υγιεινά σνακ αλλά καμιά φορά ξεφεύγω! Πόσο κακό είναι αυτό;
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Ερώτηση
Γεια σας. Είμαι 25 χρονών, έχω 1,63 ύψος και ζυγίζω 59 κιλά! Θέλω να χάσω 5 κιλά! Αν κόψω το ψωμί και το βράδυ τρώω σαλάτα θα τα καταφέρω; Γενικά έχω ισορροπημένη διατροφή. Επειδή εργάζομαι αρκετές ώρες προσπαθώ να τρώω υγιεινά σνακ αλλά καμιά φορά ξεφεύγω! Πόσο κακό είναι αυτό; Ευχαριστώ πολύ!
Θάλεια

Απάντηση

Αγαπητή Θάλεια,
Ο Δείκτης Μάζας Σώματος σου είναι 22,2 που σημαίνει ότι το βάρος σου είναι στα φυσιολογικά όρια. Δεν θεωρώ απαραίτητο να κόψεις το ψωμί για να χάσεις βάρος. Πρέπει απλώς να κάνεις τους σωστούς συνδυασμούς και να προσέξεις την ποσότητα. Ακολούθησε μια ισορροπημένη διατροφή και το να ξεφύγεις και μια φορά δεν πειράζει. Μην παραλείπεις γεύματα, μιας και απορρυθμίζεται το αίσθημα πείνας-κορεσμού και είναι πιο εύκολο να καταναλώσεις λιπαρά ή γλυκά τρόφιμα. Ακολούθησε τις παρακάτω οδηγίες, προκειμένου να προσλαμβάνεις καθημερινά τα βασικά θρεπτικά συστατικά για την καλή λειτουργία του μεταβολισμού σου.
  • Μη μένεις ποτέ νηστική για περισσότερο από 3-4 ώρες.
  • Απόφυγε τους απλούς υδατάνθρακες (λευκό ψωμί, ρύζι, ζυμαρικά, ζάχαρη) που προκαλούν υπερέκκριση ινσουλίνης. Αντικατάστησέ τα με καστανό ρύζι, καστανή ζάχαρη, ψωμί ολικής καθώς και ζυμαρικά ολικής άλεσης.
  • Πρόσθεσε στην καθημερινότητά σου τρόφιμα πλούσια σε πρωτεΐνες που μας προκαλούν τον κορεσμό, όπως είναι το αυγό, ψάρι, κόκκινο κρέας και κοτόπουλο.
  • Μην ξεχνάς ότι τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, αποβάλλουν το λίπος από τα κόπρανα, ενυδατώνουν τον οργανισμό και αυτό βοηθάει στον καλύτερο μεταβολισμό.
  • Μια αερόβια άσκηση 30 λεπτών θα συμβάλλει στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού και στις καύσεις του λίπους.
  • Πίνε 1,5lt νερό ημερησίως. Βοηθάει στη διάσπαση του λίπους και κατ’ επέκταση στην αποβολή τοξικών ουσιών. Ταυτόχρονα μας κρατάει ενυδατωμένους αλλά και κορεσμένους. Μην ξεχνάς την ενυδάτωση σου! Για να αποφύγεις τις κατακρατήσεις οι οποίες ευθύνονται για τη στασιμότητα ή και την άνοδο του δείκτη της ζυγαριάς κατανάλωνε καθημερινά 10-12 ποτήρια υγρών (νερό, ελληνικός ή στιγμιαίος καφές, πράσινο τσάι με διπλάσια περιεκτικότητα σε κατεχίνες, ρόφημα κρόκου Κοζάνης).
  • Πίνε 2 φλιτζάνια πράσινο τσάι (χωρίς ζάχαρη) καθημερινά.
  • Λαχανικά όπως μπρόκολο, λάχανο, κουνουπίδι βοηθούν στην αποτοξίνωση του συκωτιού άρα και στην αποβολή περιττών υγρών.

Μαργαρίτα Μπουλούμπαση
Κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος



Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook