Πίσω στην κορυφή της σελίδας
01.02.2016 | 11:22

"Θα μπορούσατε να μου δώσετε ένα πρόγραμμα διατροφής για να χάσω λίπος από τα πόδια και την κοιλιά;"

Θα μπορούσατε να μου δώσετε ένα πρόγραμμα διατροφής για να χάσω λίπος από τα πόδια και την κοιλιά;
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Ερώτηση
Γεια σας. Θα μπορούσατε να μου δώσετε ένα πρόγραμμα διατροφής π.χ. πρωινό... για να χάσω λίπος από τα πόδια και την κοιλιά; Είμαι 11 χρονών, 34 κιλά και 1.45 ύψος. Ξέρω πως δεν πρέπει να χάσω κιλά καθώς σας έχω στείλει και άλλη φορά και μου το είχατε πει και ευχαριστώ πολύ. Αυτό που θέλω είναι προτάσεις γευμάτων. Ευχαριστώ πολύ!

Απάντηση

Καλησπέρα. Ενδεικτικά αναφέρονται κάποια πρωινά, μεσημεριανά και βραδινά για την απώλεια λίπους.

Πρωινά:
Επιλογή α) 1 ποτήρι γάλα με 1, 5 % λιπαρά, 4 κουταλιές της σούπας δημητριακά ολικής άλεσης και 1 φρούτο.
Επιλογή β) 1 φέτα ψωμί σίκαλης, 1 κουταλάκι του γλυκού μαργαρίνη, 1 κουταλάκι του γλυκού μέλι και 1 ποτήρι γάλα με 1, 5 % λιπαρά.

Μεσημεριανά:
1 φορά μακαρόνια/ρύζι/πατάτες εβδομαδιαία & σαλάτα & τυρί/κοτόπουλο/μπιφτέκια, κιμά & 4-6 ελιές.
1 -2 φορές εβδομαδιαία κοτόπουλο & σαλάτα & 4-6 ελιές & 4κομ.πατάτες ή 1 φέτα ψωμί ή ρύζι ή μακαρόνια.
1 -2 φορές ψάρι εβδομαδιαία & σαλάτα & 4-6 ελιές & 4κομ.πατάτες ή 1 φέτα ψωμί ή ρύζι ή μακαρόνια.
1 -2 φορές εβδομαδιαία κόκκινο κρέας & σαλάτα & 4-6 ελιές & 4κομ.πατάτες ή 1 φέτα ψωμί ή ρύζι ή μακαρόνια.

Βραδινά:
ή Τονοσαλάτα
ή 1 Τοστ ή μπαγκέτα ή πίτα αραβική με τυρί & γαλοπούλα light & σαλάτα εποχής ή γάλα
ή Ντάκος κρητικός (ντομάτα, παξιμάδι, τυρί)
Ή 1 αυγό βραστό ή ομελέτα & σαλάτα & τυρί
Ή 1 ποτήρι γάλα & 4κ.σ.δημητριακά & κανέλα & 1 φρούτο


Αστέριος Ματσούκας
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος





Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook