Πίσω στην κορυφή της σελίδας
16.05.2016 | 09:40
Ευθυμία Δέδε

"Θέλω να χάσω κάποια κιλά, ιδιαίτερα στα πόδια και στους γλουτούς".

Θέλω να χάσω κάποια κιλά, ιδιαίτερα στα πόδια και στους γλουτούς.
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
ΕΡΩΤΗΣΗ
Γεια σας! Είμαι 16 ετών, ζυγίζω 60 κιλά και έχω ύψος 1,63. Θέλω να χάσω κάποια κιλά, ιδιαίτερα στα πόδια και στους γλουτούς. Έχω και κυτταρίτιδα σε αυτά τα σημεία και θέλω να φύγει. Προσπαθώ να γυμνάζομαι όταν μπορώ, αλλά τώρα που πλησιάζουν εξετάσεις δεν έχω χρόνο ούτε για σωστή διατροφή ούτε για γυμναστική. Η διατροφή μου γενικά είναι γεμάτη από υδατάνθρακες (μακαρόνια,ψωμί κτλ.) και τρώω αρκετό κρέας (κόκκινο ιδιαίτερα). Τρώω αρκετά φρούτα μιας και μου αρέσουν πολύ και τα γλυκά τα αποφεύγω. Λαχανικά δεν τρώω πολλά, ούτε πίνω πολύ νερό. Το καλοκαίρι μόλις τελειώσω με τις εξετάσεις θα αφοσιωθώ στο σώμα μου γιατί δεν μου αρέσει καθόλου η εικόνα μου. Τι με συμβουλεύετε να κάνω σε σχέση με τη διατροφή αλλά και με την άσκηση; Σας ευχαριστώ
Δήμητρα

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Το πρόβλημα σου είναι κατανοητό αλλά η προσπάθεια σου να χάσεις βάρος γρήγορα, θα σε κάνει να το επαναπροσλάβεις, στερώντας βασικά θρεπτικά συστατικά, που είναι σημαντικά για την ηλικία σου. Στην περίπτωση σου χρειάζεται παρακολούθηση από κάποιον ειδικό διατροφολόγο.

Ωστόσο δώσε έμφαση στα παρακάτω:

  • Αποφεύγουμε τις χαμηλοθερμιδικές δίαιτες.
  • Μειωμένη κατανάλωση γλυκών και λιπαρών τροφίμων. Δεν καταναλώνουμε τρόφιμα πλούσια σε λιπαρά (κρέμα γάλακτος, βούτυρο, λιπαρές σάλτσες, σφολιατοειδή (τυρόπιτες κλπ) και ζάχαρη.
  • Ακολουθούμε συχνότητα γευμάτων.
  • Καταναλώνουμε γαλακτοκομικά χαμηλά σε λιπαρά.
  • Συχνή πρόσληψη ψαριού (2 - 3 φορές την εβδομάδα).
  • Διακοπή προσθήκης αλατιού στο φαγητό και στη σαλάτα.
  • Αυξημένη πρόσληψη υγρών (10 - 12 ποτήρια καθημερινά: νερό, ημίπαχο γάλα, χυμοί).
  • Δοκίμασε ψητά λαχανικά ή πουρέ βραστών λαχανικών, προκειμένου να εντάξεις τις σαλάτες στην καθημερινότητά σου. Εναλλακτικά, για να ενισχύσεις τη γεύση του δημιούργησε ελαφριές σως με μπαλσάμικο, μέλι, ελαιόλαδο, μουστάρδα, γιαούρτι, λεμόνι.




Ευθυμία Δέδε
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος



Επιμέλεια: Ιωάννα Κούρου

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook