Πίσω στην κορυφή της σελίδας
21.06.2016 | 10:06
Δημήτρης Γρηγοράκης

Τι να κάνω για να χάσω 10 κιλά ακόμα; Ζηλεύω τα κορίτσια με επίπεδη κοιλιά!

Τι να κάνω για να χάσω 10 κιλά ακόμα; Ζηλεύω τα κορίτσια με επίπεδη κοιλιά!
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
ΕΡΩΤΗΣΗ
Γεια σας! Είμαι 18 χρονών, ζυγίζω 60 κιλά και έχω ύψος 1,57. Κάνω 4 φορές την εβδομάδα zumba και μια φορά την εβδομάδα zumba tonig. Επίσης, μου αρέσει το περπάτημα και το ποδήλατο. Δεν τρώω γλυκά, τηγανητά, junk food, ψωμί και σάλτσες. Κάθε γεύμα μου ξεκινάει με σαλάτα. Πίνω αρκετό νερό και τρώω πολλά φρούτα. Φοβάμαι μην πάρω ξανά τα κιλά που έχασα (ήμουν 85 κιλά). Τι να κάνω για να χάσω 10 κιλά ακόμα; Ζηλεύω τα κορίτσια με επίπεδη κοιλιά! Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας.
Ιωάννα

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Αγαπητή Ιωάννα,
Καταρχάς συγχαρητήρια για το βάρος που έχασες! Η δική μου άποψη είναι να κάνεις μια σωστή συντήρηση ώστε να διατηρήσεις τα κιλά σου. Πολύ σημαντικό ρόλο έχει και η μυϊκή μάζα που ανεβάζεις λόγω της έντονης γυμναστικής, καθώς και το λίπος που έχεις χάσει. Δηλαδή μην δίνεις σημασία μόνο σε αυτό που γραφεί η ζυγαριά, αλλά στην γενικότερη εικόνα σου όπως στην αλλαγή του νούμερου στα ρούχα σου.

Όσον αφορά της διατροφή σου προσπάθησε να:

  • Κάνεις μικρά και συχνά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας
  • Να καταναλώνεις τρόφιμα από όλες τις ομάδες (όσπρια, λαδερά, ψάρι, κοτόπουλο, μοσχάρι, φρούτα, λαχανικά, ζυμαρικά ολικής αλέσεως)
  • Καταναλώνεις καθημερινά 2-3 μερίδες γαλακτοκομικών με μειωμένα λιπαρά
  • Να καταναλώνεις μέχρι 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα.
  • Να καταναλώνεις 1,5-2lt υγρών ημερησίως (νερό, ελληνικός ή στιγμιαίος καφές, ημίπαχο γάλα, χυμοί, τσάι) για να ενεργοποιηθεί ο μεταβολισμός σου.
  • Τέλος, 30 λεπτά άσκηση ημερησίως είναι πολύ σημαντική σε αυτή τη περίπτωση

Ευθυμία Δέδε
Διαιτολόγος-διατροφολόγος



Επιμέλεια: Ιωάννα Κούρου

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook