Πίσω στην κορυφή της σελίδας
04.05.2016 | 10:05

"Τον τελευταίο καιρό έχω συνέχεια λιγούρες, με αποτέλεσμα να πάρω κιλά".

Τον τελευταίο καιρό έχω συνέχεια λιγούρες, με αποτέλεσμα να πάρω κιλά.
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
ΕΡΩΤΗΣΗ
Γεια σας! Είμαι 15 χρονών, έχω ύψος 1,55 και ζυγίζω 78 κιλά. Εδώ και ένα χρόνο έκανα διατροφή με 7 γεύματα την ημέρα και καθημερινά έκανα 2 - 3 ώρες γυμναστική. Τον τελευταίο καιρό άρχισα να τρώω ασταμάτητα και έχω συνέχεια λιγούρες, με αποτέλεσμα να πάρω πολλά κιλά. Τον προηγούμενο μήνα ζύγιζα 74 κιλά και πήρα απότομα 4 κιλά. Τη διατροφή την έχω σταματήσει, αλλά συνεχίζω να γυμνάζομαι αρκετά χωρίς να βλέπω διαφορά στα κιλά μου. Τι μπορώ να κάνω σε αυτή την περίπτωση; Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!
Αθηνά


ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Καλησπέρα,
Αρχικά να σε πληροφορήσω ότι ο Δείκτης Μάζας Σώματός (ΔΜΣ) σου είναι 32, 5 kg/ m2 , γεγονός που δηλώνει ότι είναι ιδιαίτερα σημαντικό να προχωρήσεις σε μια προσπάθεια απώλειας βάρους. Συγκεκριμένα, θα πρέπει να ακολουθήσεις μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή η οποία θα περιέχει ποικιλία τροφίμων σε μια "χρυσή" ισορροπία. Στη συνέχεια, σου αναφέρω μερικές χρήσιμες συμβουλές που καλό θα ήταν να ακολουθήσεις στην προσπάθεια απώλεια βάρους:
  • Κατανάλωνε καθημερινά τουλάχιστον 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών.
  • Κατανάλωνε καθημερινά 2 - 3 μερίδες γαλακτοκομικών προϊόντων χαμηλών σε λιπαρά (γάλα, γιαούρτι, τυρί).
  • Κατανάλωνε καθημερινά 30γρ. ανάλατους ξηρούς καρπούς.
  • Προτίμησε προϊόντα ολικής άλεσης (δημητριακά, ζυμαρικά, ρύζι, ψωμί, κλπ).
  • Ακολούθησε μικρά και συχνά γεύματα.
  • Περιόρισε την κατανάλωση ζάχαρης, αλατιού.
  • Απόφυγε την κατανάλωση έτοιμων - παρασκευασμένων και λιπαρών φαγητών (κέικ, πάστες, μαγιονέζα, κρέμα γάλακτος, dressing, βούτυρο).
  • Απόφυγε την κατανάλωση τηγανητών φαγητών.
  • Απόφυγε να καταναλώνεις φαγητό αργά το βράδυ.
  • Πίνε καθημερινώς 1, 5 – 2 λίτρα νερό.
 Όσον αφορά στη γυμναστική, μην υπερβαίνεις τη 1 ώρα καθημερινά γιατί καταπονούνται οι αρθρώσεις σου, λόγω του ότι βρίσκεσαι στην εφηβεία. Για τον ίδιο λόγο είναι σημαντικό να επισκεφτείς έναν πτυχιούχο Διαιτολόγο – Διατροφολόγο, προκειμένου να προσαρμόσει τη διατροφή στις ανάγκες της ηλικίας σου.

Αστέριος Ματσούκας
Τελειόφοιτος Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr



 
Επιμέλεια: Ιωάννα Κούρου
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook