Πίσω στην κορυφή της σελίδας
04.05.2016 | 10:05

"Τον τελευταίο καιρό έχω συνέχεια λιγούρες, με αποτέλεσμα να πάρω κιλά".

Τον τελευταίο καιρό έχω συνέχεια λιγούρες, με αποτέλεσμα να πάρω κιλά.
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
ΕΡΩΤΗΣΗ
Γεια σας! Είμαι 15 χρονών, έχω ύψος 1,55 και ζυγίζω 78 κιλά. Εδώ και ένα χρόνο έκανα διατροφή με 7 γεύματα την ημέρα και καθημερινά έκανα 2 - 3 ώρες γυμναστική. Τον τελευταίο καιρό άρχισα να τρώω ασταμάτητα και έχω συνέχεια λιγούρες, με αποτέλεσμα να πάρω πολλά κιλά. Τον προηγούμενο μήνα ζύγιζα 74 κιλά και πήρα απότομα 4 κιλά. Τη διατροφή την έχω σταματήσει, αλλά συνεχίζω να γυμνάζομαι αρκετά χωρίς να βλέπω διαφορά στα κιλά μου. Τι μπορώ να κάνω σε αυτή την περίπτωση; Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!
Αθηνά


ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Καλησπέρα,
Αρχικά να σε πληροφορήσω ότι ο Δείκτης Μάζας Σώματός (ΔΜΣ) σου είναι 32, 5 kg/ m2 , γεγονός που δηλώνει ότι είναι ιδιαίτερα σημαντικό να προχωρήσεις σε μια προσπάθεια απώλειας βάρους. Συγκεκριμένα, θα πρέπει να ακολουθήσεις μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή η οποία θα περιέχει ποικιλία τροφίμων σε μια "χρυσή" ισορροπία. Στη συνέχεια, σου αναφέρω μερικές χρήσιμες συμβουλές που καλό θα ήταν να ακολουθήσεις στην προσπάθεια απώλεια βάρους:
  • Κατανάλωνε καθημερινά τουλάχιστον 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών.
  • Κατανάλωνε καθημερινά 2 - 3 μερίδες γαλακτοκομικών προϊόντων χαμηλών σε λιπαρά (γάλα, γιαούρτι, τυρί).
  • Κατανάλωνε καθημερινά 30γρ. ανάλατους ξηρούς καρπούς.
  • Προτίμησε προϊόντα ολικής άλεσης (δημητριακά, ζυμαρικά, ρύζι, ψωμί, κλπ).
  • Ακολούθησε μικρά και συχνά γεύματα.
  • Περιόρισε την κατανάλωση ζάχαρης, αλατιού.
  • Απόφυγε την κατανάλωση έτοιμων - παρασκευασμένων και λιπαρών φαγητών (κέικ, πάστες, μαγιονέζα, κρέμα γάλακτος, dressing, βούτυρο).
  • Απόφυγε την κατανάλωση τηγανητών φαγητών.
  • Απόφυγε να καταναλώνεις φαγητό αργά το βράδυ.
  • Πίνε καθημερινώς 1, 5 – 2 λίτρα νερό.
 Όσον αφορά στη γυμναστική, μην υπερβαίνεις τη 1 ώρα καθημερινά γιατί καταπονούνται οι αρθρώσεις σου, λόγω του ότι βρίσκεσαι στην εφηβεία. Για τον ίδιο λόγο είναι σημαντικό να επισκεφτείς έναν πτυχιούχο Διαιτολόγο – Διατροφολόγο, προκειμένου να προσαρμόσει τη διατροφή στις ανάγκες της ηλικίας σου.

Αστέριος Ματσούκας
Τελειόφοιτος Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr



 
Επιμέλεια: Ιωάννα Κούρου
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Check this
Δεν είναι αυτό που νομίζεις! Ένα stylish χτένισμα που μοιάζει δύσκολο αλλά γίνεται πανεύκολα!
Σκουλαρίκια, δαχτυλίδια, βραχιόλια, κολιέ: Η fashion editor προτείνει τα ωραιότερα της αγοράς
Ασκήσεις για σύσφιξη και γράμμωση που μπορείς να κάνεις σε ένα δωμάτιο
Μια μυκονιάτικη βίλα διεθνών προδιαγραφών που θα σε ενθουσιάσει με την κομψότητά της
Top 10