Πίσω στην κορυφή της σελίδας
14.05.2015 | 22:26

Εμμανουέλα: "Τι να κάνω για το τοπικό πάχος και τον μεταβολισμό μου που είναι αργός;"

Εμμανουέλα: Τι να κάνω για το τοπικό πάχος και τον μεταβολισμό μου που είναι αργός;
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Ερώτηση
Γεια σας! Έχω ύψος 1.74 και είμαι 59,5 κιλά. Χάνω δύσκολα βάρος παρόλο που γυμνάζομαι και κάνω διατροφή. Το θέμα μου είναι το τοπικό πάχος και ο μεταβολισμός μου. Δεν νιώθω καλά αν κάποια στιγμή φάω κάτι εκτός διατροφής. Τι να κάνω για το τοπικό πάχος και τον μεταβολισμό μου που είναι αργός;
Εμμανουέλα

Απάντηση
Αγαπητή Εμμανουέλα,
Το κατώτατο ιδανικό βάρος είναι τα 59 kg συνεπώς δεν χρειάζεται να χάσεις κιλά. Προκειμένου να βελτιώσεις την κατανομή λίπους στο σώμα σου είναι σημαντικό να ακολουθείς μικρά και συχνά γεύματα και να τρως από όλες τις ομάδες τροφίμων, γεγονός που εξασφαλίζει την πρόσληψη όλων των θρεπτικών συστατικών που χρειάζεται ο μεταβολισμός σου.
Δώσε έμφαση στα ακόλουθα:
- Ξεκίνα τη μέρα σας με ένα καλό πρωινό (π.χ. γάλα με δημητριακά ολικής αλέσεως)
- Κατανάλωνε καθημερινά: 30γρ. ανάλατους ξηρούς καρπούς, 5-7 μερίδες φρούτων & λαχανικών, 2-3 μερίδες ημίπαχων γαλακτοκομικών.
- Προτίμησε τα τρόφιμα ολικής αλέσεως (καστανό ρύζι, δημητριακά, ζυμαρικά, ψωμί πολύσπορο).
- Τρώγε εβδομαδιαία 1-2 φορές ψάρι
- Πίνε άφθονα υγρά (νερό, χυμοί, ελληνικός ή στιγμιαίος καφές, ημίπαχο γάλα, τσάι, ροφήματα κρόκου κοζάνης)


Ευθυμία Δέδε
Κλινική διαιτολόγος-διατροφολόγος



Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook