Πίσω στην κορυφή της σελίδας
03.08.2015 | 11:00

Άννα: "Τώρα που δεν γυμνάζομαι φοβάμαι πως δύσκολα θα χάσω κιλά. Τι μπορώ να κάνω;"

Άννα: Τώρα που δεν γυμνάζομαι φοβάμαι πως δύσκολα θα χάσω κιλά. Τι μπορώ να κάνω;
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Ερώτηση
Είμαι 95 κιλά και έχω ύψος 1.78. Γυμνάζομαι 4 φορές τη βδομάδα αλλά τώρα με τη ζέστη δεν μπορώ. Μέσα στο χειμώνα, κατάφερα να χάσω 5 κιλά. Τώρα όμως που δεν γυμνάζομαι, φοβάμαι πως δύσκολα θα τα κάψω. Τι μπορώ να κάνω;
Άννα

Απάντηση

Οι παρακάτω συμβουλές θα βοηθήσουν τον μεταβολισμό σου να ενεργοποιηθεί:
  • Μη μένεις ποτέ νηστική για περισσότερο από 3-4 ώρες.
  • Απέφυγε τους απλούς υδατάνθρακες (λευκό ψωμί, ρύζι, ζυμαρικά, ζάχαρη) που προκαλούν υπερέκκριση ινσουλίνης. Αντικατέστησέ τα με καστανό ρύζι, καστανή ζάχαρη, ψωμί ολικής καθώς και ζυμαρικά ολικής άλεσης.
  • Πρόσθεσε στην καθημερινότητά σου τρόφιμα πλούσια σε πρωτεΐνες που μας προκαλούν τον κορεσμό, όπως είναι το αυγό, ψάρι, κόκκινο κρέας και κοτόπουλο.
  • Μη ξεχνάς ότι τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, αποβάλλουν το λίπος από τα κόπρανα, ενυδατώνουν τον οργανισμό και αυτό βοηθάει στον καλύτερο μεταβολισμό.
  • Μια αερόβια άσκηση 30 λεπτών θα συμβάλλει στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού και στις καύσεις του λίπους.
  • Πίνε 1,5lt νερό ημερησίως. Βοηθάει στη διάσπαση του λίπους και κατ’ επέκταση στην αποβολή τοξικών ουσιών. Ταυτόχρονα μας κρατάει ενυδατωμένους αλλά και κορεσμένους.
  • Πίνε 2 φλιτζάνια πράσινο τσάι (χωρίς ζάχαρη) καθημερινά
  • Λαχανικά όπως μπρόκολο, λάχανο, κουνουπίδι βοηθούν στην αποτοξίνωση του συκωτιού άρα και στην αποβολή περιττών υγρών.

Τέλος, είναι σημαντικό να συμβουλευθείς έναν πτυχιούχο διατροφολόγο, ο οποίος θα αποφανθεί λαμβάνοντας υπόψιν τις σωματομετρήσεις σου (βάρος, ύψος, σωματικό λίπος) και Θα σχεδιάσει ένα πρόγραμμα διατροφής αποκλειστικά προσαρμοσμένο στις δικές σου θρεπτικές απαιτήσεις.


Αθηνά Ρούντου
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, ΒSc

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook