Πίσω στην κορυφή της σελίδας
26.02.2015 | 22:51

Ελευθερία: ''Θέλω να χάσω 8 κιλά. Επειδή νηστεύω, μου προτείνετε ένα πρόγραμμα χωρίς κρέας και γαλακτοκομικά;''

Ελευθερία: ''Θέλω να χάσω 8 κιλά. Επειδή νηστεύω, μου προτείνετε ένα πρόγραμμα χωρίς κρέας και γαλακτοκομικά;''
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

Ερώτηση
Γεια σας, θέλω να χάσω 8 κιλά. Το θέμα είναι ότι νηστεύω πάντα και όλες οι ισορροπημένες διατροφές που βρίσκω έχουν κρέας και γαλακτοκομικά. Μπορείτε να μου προτείνετε κάτι αποτελεσματικό για αυτές τις 40 ημέρες της νηστείας; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. Συγχαρητήρια για την υπέροχη δουλειά σας.
Ελευθερία Β.


Απάντηση

Αγαπητή Ελευθερία,
Η περίοδος της νηστείας είναι η κατάλληλη ευκαιρία για να χάσεις τα κιλά που θέλεις. Γιατί με την αποχή από το κρέας, βάζεις στη διατροφή σου περισσότερα θαλασσινά, λαχανικά, φρούτα και ξηρούς καρπούς. Η κατανάλωση ειδικά των θαλασσινών και των ξηρών καρπών αυξάνουν την πρόσληψη μονοακόρεστων και πολυακόρεστων λιπαρών οξέων, τα οποία βελτιώνουν το λιπιδαιμικό προφίλ. Επίσης, η λειτουργία του εντέρου αποκαθίσταται και βελτιώνονται τα επίπεδα αρτηριακής πίεσης. Σε αντίθεση με το κρέας και τα ζωικά λιπαρά που αυξάνουν τα επίπεδα  χοληστερίνης και τριγλυκεριδίων, τα οποία ευθύνονται και για την αύξηση του σωματικού μας βάρους.

Αυτό που πρέπει να προσέξεις στη νηστεία σου είναι:
1. Τα λαχανικά και τα θαλασσινά σου να μαγειρεύονται ή στην κατσαρόλα ή να είναι ψητά. Μην τα τηγανίζεις γιατί έτσι θα πάρεις πολλές επιπλέον θερμίδες.
2. Να μην παραλείπεις τα ενδιάμεσα γεύματά σου. Είναι εξίσου πολύ σημαντικά και θα σε κρατήσουν χορτάτη. Προτίμησε snack όπως ανάλατοι ξηροί καρποί, μπάρες δημητριακών ολικής αλέσεως, φρούτα, χυμούς, cream crackers ολικής αλέσεως.
3. Τα ζυμαρικά σου να είναι κατά προτίμηση ολικής αλέσεως (ρύζι καστανό, μακαρόνια ολικής) και η σάλτσα σου να είναι απλή. Με λαχανικά, ντομάτα και λίγο λάδι.
4. 'Οταν τρως ψωμί, περιορίσου σε μία φέτα και όχι παραπάνω. Επίσης προτίμησε να είναι ολικής αλέσεως ή πολύσπορο.
5. Το κυρίως γεύμα σου μπορείς να το συνοδεύεις με 6-8 ελιές, σαλάτες και βραστά λαχανικά. Θα σε κρατήσουν εξίσου χορτάτη.
6. Εάν σε πιάσει λιγούρα για γλυκό, οι επιλογές είναι πολλές. Μαύρη σοκολάτα χωρίς ζάχαρη, παστέλι, ταχίνι, αποξηραμένα φρούτα καθώς και ζελέ φρούτων.

 
Αθηνά Ρούντου
Κλινική διαιτολόγος - διατροφολόγος, BSc


 

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook