Πίσω στην κορυφή της σελίδας
08.06.2012 | 06:12
Νίκος Κριαράς

Calories Quiz! Απάντησε σε 5 ερωτήσεις και μάθε πόσες θερμίδες μπορείς να τρως τη μέρα...

Calories Quiz! Απάντησε σε 5 ερωτήσεις και μάθε πόσες θερμίδες μπορείς να τρως τη μέρα...
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Ποια δίαιτα σου ταιριάζει καλύτερα; Μήπως είναι ο μεταβολισμός σου αργός; Πόσες θερμίδες πρέπει να καταναλώνεις καθημερινά ώστε να μην παίρνεις κιλά; Και πόσες για να χάσεις; Απάντησε σε μόλις πέντε ερωτήσεις καθημερινότητας και λύσε όλες τις απορίες σου σε σχέση με τη διατροφή.

Ο Διαιτολόγος Διατροφολόγος Νικόλαος Κριαράς σου κάνει απλές ερωτήσεις. Πόσες ώρες κοιμάσαι; Με τι μεταφορικό μέσο πηγαίνεις στη δουλειά; Απάντησέ τες ειλικρινά, άθροισε τις θερμίδες που αναγράφονται δίπλα και δες πόσες θερμίδες πρέπει να καταναλώνεις καθημερινά*

Ποιά είναι η δραστηριότητά σου την ώρα της δουλειάς;

  1. Καθιστική δουλειά/εργασία γραφείου 8 ώρες την εβδομάδα (788)

  2. Ορθοστασία! Βρίσκεσαι για ένα οκτάωρο όρθια (1208)
  3. Η δουλειά απαιτεί να είσαι συνεχώς σε κίνηση (1575)

Με τι μέσο πηγαίνεις καθημερινά στη δουλειά;

  1. Με τα πόδια και χρειάζεσαι περίπου 30 λεπτά να πας και να έρθεις (150)
  2. Με το αυτοκίνητο και κάνεις περίπου 40 λεπτά (100)

Πόσες ώρες κοιμάσαι την ημέρα;

  1. 4 ώρες (270)
  2. 6 ώρες (405)
  3. 8 ώρες (540)

Πόσες ώρες βλέπεις καθημερινά τηλεόραση ή κάθεσαι μπροστά στον υπολογιστή;

  1. Συνολικά γύρω στις 3 ώρες (225)
  2. 5 ώρες (375)

Κάνεις δουλειές του σπιτιού! Πόσες ώρες αφιερώνεις στην... "γενική" την εβδομάδα;

  1. Ελαφριές δουλειές - σκούπισμα, ξεσκόνισμα, σφουγγάρισμα κτλ - 3 ώρες (80)
  2. Ελαφριές δουλειές - σκούπισμα, ξεσκόνισμα, σφουγγάρισμα κτλ - 5 ώρες (134)
  3. Βαριές δουλειές - μετακίνηση βαριών επίπλων, κατέβασμα κουρτινών κτλ. - 3 ώρες (128)
  4. Βαριές δουλειές - μετακίνηση βαριών επίπλων, κατέβασμα κουρτινών κτλ. - 5 ώρες (214)
ΠΟΣΕΣ ΘΕΡΜΙΔΕΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΡΩΣ;
Δεν έχεις παρά να προσθέσεις τις θερμίδες που καις καθημερινά σύμφωνα με τα παραπάνω. Αυτός είναι και ο αριθμός θερμίδων που μπορείς να τρως καθημερινά ώστε να μην παίρνεις κιλά. Αν ο στόχος σου είναι να χάσεις κιλά, τότε πρέπει να καταναλώνεις λιγότερες θερμίδες από το άθροισμα που έβγαλες.
*Ο ακριβής υπολογισμός θερμιδικών αναγκών ενός ανθρώπου γίνεται μετά από λεπτομερή εξέταση ειδικού διαιτολόγου. Το συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο αναφέρεται σε μια μέση γυναίκα, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη τυχόν ιδιαιτερότητες σε θέματα υγεία και διατροφής. Καλό είναι αν υπάρχει συγκεκριμένο πρόβλημα υγείας ή ακόμη και παχυσαρκίας να συμβουλευτείς έναν ειδικό.
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Check this
Confessions of a beauty junkie! Ποια είναι τα καλλυντικά που ψωνίζει μια beauty editor όταν ταξιδεύει στο εξωτερικό!
Κόκκινα ankle boots: Πως να φορέσεις τη Νο1 τάση της σεζόν σύμφωνα με τα street styles
Ιδανικές για δίαιτα: Συνταγές με ζυμαρικά που δεν ξεπερνούν τις 300 θερμίδες
James Franco: Το “άτακτο” αγόρι του Hollywood πουλάει το σπίτι του και μπορούμε επιτέλους να το δούμε
Top 10