Πίσω στην κορυφή της σελίδας
26.03.2012 | 23:22

Δήμητρα: "Κατάφερα να χάσω μόνη μου 11 κιλά, αλλά τώρα η ζυγαριά κόλλησε. Τι να κάνω;"

Δήμητρα: Κατάφερα να χάσω μόνη μου 11 κιλά, αλλά τώρα η ζυγαριά κόλλησε. Τι να κάνω;
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Ερώτηση
Καλησπέρα σας. Είμαι 20 χρονών, έχω ύψος 1,68μ. και είμαι 69 κιλά. Πριν ένα χρόνο περίπου ήμουν 80 κιλά και έκανα μόνη μου μία δίαιτα, όπου απλά μείωνα την ποσότητα των τροφών με αποτέλεσμα να χάσω 11 κιλά. Εδώ όμως και 3 μήνες έχω κολλήσει στα 69 κιλά και δεν ξέρω τι να κάνω!! Το πρόβλημα είναι πως δεν προλαβαίνω να κάνω γυμναστική και να φάω σωστά γιατί δουλεύω. Το πάχος μου επικεντρώνεται στους γλουτούς και στη κοιλιά και δεν μου αρέσει οπτικά. Τι με συμβουλεύετε να κάνω; Θέλω να χάσω ακόμα 10 κιλά. Σας ευχαριστώ πολύ.
Δήμητρα


ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Αγαπητή Δήμητρα,
Αρχικά πρέπει να σε συγχαρώ για αυτή σου την προσπάθεια. Κατάφερες να χάσεις 11 κιλά μόνη σου και σε ένα σχετικά πολύ καλό χρονικό διάστημα, ώστε να μη τα ξαναπάρεις. Το ότι έχεις μείνει σταθερή εδώ και 3 μήνες στα 69 κιλά δεν πρέπει να σε απογοητεύει. Να έχεις πάντα στο μυαλό σου ότι ο ανθρώπινος οργανισμός είναι ένας πολύ έξυπνος «μηχανισμός» που φροντίζει καθημερινά για την υγεία μας. Αυτό σημαίνει πως όταν αντιλαμβάνεται ότι κάτι δεν πάει καλά, τον προστατεύει και έτσι μπορεί να μην επιτρέψει την απώλεια βάρους μέχρι να βεβαιωθεί πως όλα είναι εντάξει πάλι.

Εσύ θα συνεχίσεις την προσπάθεια σου με υπομονή αλλά και επιμονή και θα δεις ότι τα αποτελέσματα που θέλεις δε θα αργήσουν να έρθουν. Προσπάθησε να κάνεις μικρά και συχνά γεύματα, να μην παραλείπεις το πρωινό σου και να πίνεις αρκετό νεράκι. Αν όπως λες δεν προλαβαίνεις λόγω δουλειάς, μπορείς να τρως το κυρίως γεύμα σου το βράδυ, έχοντας όμως πάντα στο μυαλό σου ότι πρέπει να απέχει 2-3 ώρες από τον βραδινό ύπνο και το μεσημέρι να επιλέγεις κάτι πιο γρήγορο και ελαφρύ όπως μια πολύ ωραία σαλάτα ή γιαουρτάκι με φρούτα και ξηρούς καρπούς ή αραβική πιτούλα με γαλοπούλα, τυρί και λαχανικά ή ένα μπωλ με δημητριακά ολικής αλέσεως. Ενδιάμεσα καλό είναι να έχεις κάποια σνακ όπως φρούτα, χυμό, 2-3 μπισκότα χωρίς ζάχαρη, 1 χούφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς,1 μπάρα δημητριακών ολικής αλέσεως κ.α.

Επίσης, δοκίμασε να πίνεις καθημερινά 2-3 ποτήρια πράσινο τσάι με διπλάσια περιεκτικότητα σε κατεχίνες, το οποίο είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά και βοηθάει στην απώλεια κοιλιακού λίπους. Όσο για τη γυμναστική, 30 λεπτά περπάτημα την ημέρα είναι αρκετά για να σε βοηθήσουν σε αυτή σου την προσπάθεια. Καλή συνέχεια σου εύχομαι!

Νικόλ Τσιάνη,
Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, BSc



Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook