Πίσω στην κορυφή της σελίδας
30.10.2014 | 22:04
Ευθυμία Δέδε

Στέλλα: "Πάντα ήμουν χοντρούλα. Είμαι 95 κιλά, με ύψος 1.60μ. Χρειάζομαι τη βοήθειά σας"

Στέλλα: Πάντα ήμουν χοντρούλα. Είμαι 95 κιλά, με ύψος 1.60μ. Χρειάζομαι τη βοήθειά σας
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Ερώτηση
Είμαι 36 χρόνων. Πριν έξι χρόνια έκανα εξωσωματική (που έχει ορμόνες) και γέννησα δίδυμα. Πάντα ήμουν χοντρούλα. Είμαι 95 κιλά, με ύψος 1.60μ. Χρειάζομαι τη βοήθειά σας. Άρχισα εδώ και καιρό, αλλά το τελευταίο διάστημα πιο έντονα, να έχω ενοχλήσεις στη μέση και στα πόδια. Είμαι εργαζόμενη μαμά, με ορθοστατική εργασία, σπίτι και δίδυμα παιδιά στην πρώτη δημοτικού πια και με χρόνο μηδέν. Περιμένω απάντησή σας τι να κάνω. Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
Στέλλα


ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Αγαπητή Στέλλα, το ιδανικό σας βάρος βάση του ΔΜΣ όποιου τα όρια είναι από 21-25, είναι 57,1kg-65kg και βάση του βασικού σας μεταβολισμού. Καλό είναι να βάλεις την άθληση στην καθημερινότητά σου και να εφαρμόσεις κάποια από τα παρακάτω tipw που είναι απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού:

- Να αποφεύγεις τρόφιμα με αυξημένο γλυκαιμικό δείκτη, όπως μπρόκολο, λάχανο, παντζάρια, κουνουπίδι, πατάτες.

- Να καταναλώνεις μέχρι 5-7 μερίδες φρούτων και λαχανικών καθημερινά την ημέρα.

- Να καταναλώνεις τρόφιμα ολικής αλέσεως (δημητριακά, ζυμαρικά, καστανό μη αποφλοιωμένο ρύζι ).

- Να καταναλώνεις 2 μερίδες ημίπαχων γαλακτοκομικών ημερησίως.

- Να καταναλώνεις 2 φλιτζάνια πράσινο τσάι και 1,5 lt νερό ημερησίως για να ενεργοποιηθεί ο μεταβολισμός σου.

- Να μειώσεις την κατανάλωση αλατιού, λόγω της κατακράτησης υγρών που προκαλεί.

- Τα Ω-3 λιπαρά οξέα, το φολικό οξύ και η βιταμίνη D, περιορίζουν την κακή διάθεση. Πηγές αυτών αποτελούν οι λιναρόσποροι, αναποφλοίωτοι σπόροι, πράσινα λαχανικά, χυμός πορτοκάλι, λιπαρά ψάρια και εμπλουτισμένα γαλακτοκομικά προϊόντα και η μαλακή μαργαρίνη.

- Η βιταμίνη Ε αποτρέπει την εμφάνιση οιδήματος. Πηγές αποτελούν τα αμύγδαλα, το αβοκάντο, τα φυτικά έλαια, η μαλακή μαργαρίνη και οι λιναρόσποροι.

- Το σίδηρο είναι απαραίτητο και βρίσκεται στο κόκκινο κρέας, στα όσπρια, στο σπανάκι και στα δημητριακά.,

- Το ασβέστιο βρίσκεται στα γαλακτοκομικά προϊόντα, στους ξηρούς καρπούς, στα πράσινη φυλλώδη λαχανικά και σε λιπαρά ψάρια.

- Τέλος, 30 λεπτά άσκηση ημερησίως είναι πολύ σημαντική σε αυτή τη περίπτωση

Έφη Δέδε
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, BSc

ΔΕΣ ΚΙ ΑΥΤΟ: Πόσο χρονών είσαι; 20, 30, 40; Βρες τη δίαιτα που σου ταιριάζει ανάλογα με την ηλικία σου [ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ]

src=/files/Image/Fitness/2014/QANDA/05/QANDABANNER.gif


Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook